Για την διαδικασία και συνάρτηση, στο σχολικό βιβλίο ΥΠΟΝΟΕΙ όπως λέει και ο alkisg ότι οι συναρτήσεις είναι μόνο για μαθηματικές πράξεις.
Όσο για το ΟΣΟ και για το ΓΙΑ απλά ανέφερα ένα παράδειγμα στο οποίο υποτίθεται ότι ο αριθμός των επαναλήψεων δεν είναι γνωστός. Νομίζω ότι θεωρητικά όλες οι δομές επανάληψης είναι ισοδύναμες, όπως αποδεικνύεται και από την μετάφραση τους με κοινό τρόπο από την ASSEMBLY (IF και JUMP).
Εφόσον λέει κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι αποδεκτή, ένας μαθητής που σκεφτόταν έτσι γιατί να χάσει μονάδες;