Συνάδελφοι Καλησπέρα,
Οσον αφορά το Β2α: νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που βάζουν θέμα το οποίο έρχεται σε αντίθεση με ΟΛΕΣ τις γλώσσες προγραμματισμού...
Το οτι συνήθως περπατάω δεν σημαίνει οτι δεν χοροπηδάω κι όλας. Οταν λοιπόν λέμε οτι μια συνάρτηση χρησιμοποιείται για μπλα, μπλα ΔΕΝ σημαίνει οτι δεν μπορώ να κάνω και όλα τα υπόλοιπα.
... και φυσικά θα υποθέταμε οτι μπορούμε να κάνουμε και όλα τα υπόλοιπα αν το βιβλίο στη σελ 211, στη Λύση του παραδείγματος του βιβλίου αιτιολογει για τη χρήση διαδικασίας επειδή πρέπει να γίνει εισαγωγή δεδομένων.
Αφού λοιπόν το βιβλίο έστω και έμεσα το αναφέρει ας πούμε οτι δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς.
Ας πούμε επίσης οτι ξεχνάμε τα όσα ξέρουμε και πάμε με το γράμμα του βιβλίου να δούμε και το β2γ
Πρόγραμμα Τα_ξέχασα_όλα
Μεταβλητές
Ακέραιες: α,β,γ,δ,ε,δύο_μικρότεροι
ΑΡΧΗ
διάβασε α,β,γ,δ,ε
δύο_μικρότεροι<-- ΣΥΝΑΡΤΗΣ(α,β,γ,δ,ε)
επέλεξε δύο_μικρότεροι
περίπτωση 1
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", α,β
περίπτωση 2
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", α,γ
περίπτωση 3
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", α,δ
περίπτωση 4
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", α,ε
περίπτωση 5
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", β,γ
περίπτωση 6
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", β,δ
περίπτωση 7
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", β,ε
περίπτωση 8
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", γ,δ
περίπτωση 9
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", γ,ε
περίπτωση 10
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", δ,ε
περίπτωση αλλιώς
εμφάνισε "τι άλλο θέλεις να κάνω η κακομοίρα η συνάρτηση?"
τέλος_επιλογών
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣ(α,β,γ,δ,ε):ΑΚΕΡΑΙΑ
Μεταβλητές
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:α,β,γ,δ,ε,ζ
ΑΡΧΗ
ΑΝ α<γ και α<δ και α<ε και β<γ και β<δ και β<ε ΤΟΤΕ
ζ<--1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ α<β και α<δ και α<ε και γ<β και γ<δ και γ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--2
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ α<γ και α<β και α<ε και δ<γ και δ<β και δ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--3
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ α<γ και α<δ και α<β και ε<γ και ε<δ και ε<β ΤΟΤΕ
ζ<--4
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β<α και β<δ και β<ε και γ<α και γ<δ και γ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--5
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β<γ και β<α και β<ε και δ<γ και δ<α και δ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--6
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β<γ και β<δ και β<α και ε<γ και ε<δ και ε<α ΤΟΤΕ
ζ<--7
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ γ<α και γ<β και γ<ε και δ<α και δ<β και δ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--8
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ γ<α και γ<δ και γ<β και ε<α και ε<δ και ε<β ΤΟΤΕ
ζ<--9
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ δ<γ και δ<α και δ<β και ε<γ και ε<α και ε<β ΤΟΤΕ
ζ<--10
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΣΥΝΑΡΤΗΣ<--ζ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Παρατήρηση 1η: ζήτησαν το βέλτιστο και δεν το μάθαμε?
Παρατήρηση 2η: βάλτε και ισότητες αν θέλετε
Παρατήρηση 3η: χρησιμοποίησα αυθαίρετο παράδειγμα προγράμματος για να γίνω κατανοητός, σημασία έχει ότι και με τη θεωρία που μαθαίνουμε στα παιδιά μια συνάρτηση ΜΠΟΡΕΙ να βρει τους δυο μικρότερους
ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι βαθμό βάζουμε σε ένα μαθητη που τα έχει όλα σωστά και στο θέμα 1Β απαντά οτι μια συνάρτηση τα κάνει όλα;