Το θέμα Β.2. είναι από το τετράδιο μαθητή, αλλά δεν έπρεπε να αφήσουν το "εισαγωγή ενός δεδομένου", το οποίο δεν διαπραγματεύομαι οτι απαιτεί χρήση διαδικασίας. Το παράδειγμα που επικαλείται η Φανή :
"ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΑΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Ζ,Χ
ΑΡΧΗ
...
Χ<--ΟΟΟ(Ζ)
...
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΟΟΟ(Τ):ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Τ,Α
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΟΟΟ<--Α
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ"
που ουσιαστικά περνάει πλασματική παράμετρο στο υποπρόγραμμα είναι το τρωτό σημείο του συλλογισμού αυτού.
Αφού ΠΡΕΠΕΙ να περάσουμε παράμετρο, αλλά ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ αυτή είναι άχρηστη.
Η συνάρτηση δε ζητάει είσοδο από το χρήστη, ό,τι χρειάζεται το λαμβάνει από τις παραμέτρους.
Παιδιά, δεν προγραμματίζουμε εδώ, ΑΕΠΠ κάνουμε. Και σε πρόγραμμα πάντως θαρρώ οτι δεν θα ήταν καλή υλοποίηση αυτή...
Με εκτίμηση,
Τσιωτάκης Παναγιώτης