Αποστολέας Θέμα: Απορία για βαθμολόγηση γραπτών Πανελληνίων  (Αναγνώστηκε 2844 φορές)

akalest0s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 247
Απ: Απορία για βαθμολόγηση γραπτών Πανελληνίων
« Απάντηση #60 στις: 09 Ιούν 2020, 10:38:04 μμ »




Συγγνώμη για το hi jacking σε μια κατά τα άλλα σοβαρή κουβέντα, αλλά... η απόδειξη της ατάκας ποια είναι, η ακεραιότητα των windows; εδώ γελάμε Μπιλάκο μου! ;D


@akalestos
Εντάξει είπαμε να βαθμολογούμε αντικειμενικά αλλά εσύ το παράκανες  :D
Η λύση στο 2011 που έδωσα θα έπαιρνε 5-6 μόρια στα 20 γιατί έχει κάποια σωστή σκέψη, αλλά όχι παραπάνω.
Πρόσεξε το ερώτημα Γ2, εκεί πρέπει να πάρει 3-4/5. Έχει κάνει σωστά τον υπολογισμό του μεγίστου 3 αριθμών.
Φυσικά ένα 30% των βαθμολογητών περίπου να ξέρεις θα συμφωνούσε μαζί σου  ;)

Δεν εμφανίζει ποτέ τον μέγιστο και έχει και συντακτικό λάθος (αφού γράφει σε Γλώσσα και όχι ψευδογλώσσα, λιγότερο σημαντικό αυτό βέβαια, αλλά φέτος που θα έχουμε debugging εντός, θα το παίξουμε ότι αυτά ξαφνικά έχουν σημασία..).
Οπότε 4/5 που λες, είσαι σούπερ επιεικής, 3/5 παραμένεις large, αλλά οκ να το δεχθώ  :P
« Τελευταία τροποποίηση: 09 Ιούν 2020, 10:49:36 μμ από akalest0s »
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

George Eco

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 330
Απ: Απορία για βαθμολόγηση γραπτών Πανελληνίων
« Απάντηση #61 στις: 09 Ιούν 2020, 11:03:42 μμ »
Συγγνώμη για το hi jacking σε μια κατά τα άλλα σοβαρή κουβέντα, αλλά... η απόδειξη της ατάκας ποια είναι, η ακεραιότητα των windows; εδώ γελάμε Μπιλάκο μου! ;D

Κι έλεγα δε θα κράξει ΚΑΝΕΝΑΣ; Που έχουν και το θράσος να μας πετάνε μετά από update τον Edge στη μάπα;  :D :D :D

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Απορία για βαθμολόγηση γραπτών Πανελληνίων
« Απάντηση #62 στις: 22 Ιούν 2020, 11:02:11 μμ »
Πρίν απο αρκετά χρόνια είχε γίνει μια προσπάθεια συντονισμού των βαθμολογικών κέντρων επίσημα μέσω της Κεντρικής  Επιτροπής Εξετάσεων. ¨εγινε δύο φορές αλλα δυστηχώς δεν συνεχίστηκε.  Ισως πρέπει να γράψω κάποια στιγμή την όλη ιστορία γιατί έχει ενδιαφέρον.

Τελικά υπάρχει μαι άτυπη συνεργασία ορισμένων βαθμολογικών και βγαίνουν κοινές οδηγίες βαθμολογησης αλλα δεν μπορείς να επιβάλεις σ εκάποιο καθηγητή συγκεκριμμένη βαθμολογία αν έχει διαφορετική γνώμη.
Δυστηχώς οι "χαζές" λύσεις βαθμολογούνται με άριστα αν κάνουν αυτό που πρέπει να γίνει.  Αν είναι εκνευριστηκα "χαζή" άντε αν του κόψεις μια μονάδα γενικα.
Ξεκάρφωτες απαντήσεις δεν μετράνε καθόλου (άντε να του βάλεις μια  μονάδα για τον κόπο του).
Μεγάλη πρόοδο έφερε η τμηματική βαθμολόγηση των θεμάτων οπότε περιοριστηκαν οι διαφορες (Κυπριακό σύστημα).