Αποστολέας Θέμα: Θέμα Δ  (Αναγνώστηκε 3407 φορές)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Θέμα Δ
« στις: 23 Ιούν 2020, 09:24:06 μμ »
Εδώ συζητάμε για το θέμα Δ των εξετάσεων 2019-2020
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #1 στις: 24 Ιούν 2020, 10:30:32 πμ »
Πολύ καλό το Δ2. Θα ξεχωρίσει αυτούς που σκέφτονται από αυτούς που έχουν μάθει απέξω 2-3 μεθοδολογίες.
Μπράβο στην επιτροπή!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ApoAntonis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 133
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #2 στις: 24 Ιούν 2020, 10:39:48 πμ »
Ερώτηση (που δεν την έχω καλοσκεφτεί)
με αυτή την διατύπωση του Δ2
αν κάποιος ξεκινήσει με 'Χ' σε όλον τον πίνακα και μετά κάνει εισαγωγή δεδομένων,
να τις πάρει όλες τις μονάδες ή όχι;

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #3 στις: 24 Ιούν 2020, 10:46:00 πμ »
Πολύ καλή παρατήρηση!
όχι δεν πρέπει να τις πάρει όλες, γιατί ξεγλιστράει από τη δυσκολία της συμπλήρωσης του υπόλοιπου πίνακα ενώ η εκφώνηση είναι πολύ συγκεκριμένη! Aυτός/η που θα βάλει από την αρχή Χ κατά κάποιον τρόπο "κλέβει".
Κάποιοι θα κόψουν ακόμα και 2 μονάδες για αυτό (γιατί πιάνει 5) αλλά κάποιοι άλλοι βαθμολογητές θα πουν ότι αφού έχει το ίδιο αποτέλεσμα και "δουλεύει" δεν του κόβω.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #4 στις: 24 Ιούν 2020, 10:47:49 πμ »
Αν βάλει Χ παντου και στη συνέχεια διαβάσει με "τέλος" τον πίνακα κατά γραμμές θα χάσει μονάδες;

Δηλαδή αν π.χ. διαβάσει πρώτα τον πίνακα μετρήσεων και μετά τα ονόματα ΚΟΜΥ, θα χάσει μονάδες;

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #5 στις: 24 Ιούν 2020, 10:48:46 πμ »
Δεν είναι το ίδιο. Άλλο να αλλάζει τη σειρά των ερωτημάτων και άλλο να κάνει τις ενέργειες που ζητούνται στο ίδιο ερώτημα με άλλη σειρά. Σίγουρα κάποιοι θα κόψουν πάντως και κάποιοι όχι.
Θα συζητηθεί στο βαθμολογικό, το μόνο σίγουρο.

Αν βάλει Χ παντου και στη συνέχεια διαβάσει με "τέλος" τον πίνακα κατά γραμμές θα χάσει μονάδες;

Δηλαδή αν π.χ. διαβάσει πρώτα τον πίνακα μετρήσεων και μετά τα ονόματα ΚΟΜΥ, θα χάσει μονάδες;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #6 στις: 24 Ιούν 2020, 10:53:59 πμ »
Προφανώς δεν είναι η ίδια σειρά ενεργειών.
Ωστόσο οι εισαγόμενες τιμές είναι οι ίδιες και με την ίδια σειρά.

Προσωπικά δεν βλέπω λόγο μείωσης μονάδων, μάλιστα θεωρώ σημαντικότερη σκέψη όποιου μαθητή έχει προετοιμάσει τον πίνακα από πριν για την επικείμενη είσοδο δεδομένων, δείχνει ότι επίσης κατανόησε το τι συμβαίνει με αυτόν τον πίνακα

SuperTz

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 56
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #7 στις: 24 Ιούν 2020, 11:03:18 πμ »
Έχω την αίσθηση πως δεν είναι σαφές το τι θα κάνει η Διαδικασία και τι το Πρόγραμμα στην περίπτωση του ίδιου αριθμού θετικών δειγμάτων. Διαβάζοντας το Δ4 περίμενα να δω κάτι στο Δ5, αλλά δεν...
Θεωρείτε πως η Διαδικασία ή το Πρόγραμμα θα αναλάβει την περίπτωση αυτή; Με μια πρώτη ανάγνωση φαίνεται το Πρόγραμμα, αλλά νομίζω πως στερείται σαφήνειας

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #8 στις: 24 Ιούν 2020, 11:04:13 πμ »
Έχω την αίσθηση πως δεν είναι σαφές το τι θα κάνει η Διαδικασία και τι το Πρόγραμμα στην περίπτωση του ίδιου αριθμού θετικών δειγμάτων. Διαβάζοντας το Δ4 περίμενα να δω κάτι στο Δ5, αλλά δεν...
Θεωρείτε πως η Διαδικασία ή το Πρόγραμμα θα αναλάβει την περίπτωση αυτή; Με μια πρώτη ανάγνωση φαίνεται το Πρόγραμμα, αλλά νομίζω πως στερείται σαφήνειας

το δεύτερο κριτηριο ταξινομησης, δεν ειναι υποθεση της ταξινομησης (δηλαδη της Διαδικασίας);

SuperTz

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 56
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #9 στις: 24 Ιούν 2020, 11:05:47 πμ »
γράφει "να εμφανίζονται με αλφαβητική σειρά" και όχι να ταξινομούνται

gkappa

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #10 στις: 24 Ιούν 2020, 11:06:56 πμ »
Προφανώς δεν είναι η ίδια σειρά ενεργειών.
Ωστόσο οι εισαγόμενες τιμές είναι οι ίδιες και με την ίδια σειρά.

Προσωπικά δεν βλέπω λόγο μείωσης μονάδων, μάλιστα θεωρώ σημαντικότερη σκέψη όποιου μαθητή έχει προετοιμάσει τον πίνακα από πριν για την επικείμενη είσοδο δεδομένων, δείχνει ότι επίσης κατανόησε το τι συμβαίνει με αυτόν τον πίνακα
Συμφωνώ απόλυτα με τον Παναγιώτη!
Με ποια λογική θα κόψει κάποιος μια τέτοια λύση-αντιμετώπιση του θέματος;
Στην λογική του "κλέβει" που λέει ο Ευριπίδης, η απάντηση είναι ΝΑΙ, και πολύ καλά κάνει αφού μπορεί!
Που πάει τότε το "Κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή";

Vagnes

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 39
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #11 στις: 24 Ιούν 2020, 11:08:08 πμ »
Δέν νομίζω να υπάρχει κάποια ασάφεια ως προς το τι κάνει το πρόγραμμα και τι η διαδικασία.. Στο πρόγραμμα απλά καλούμε και εν συνεχεία εμφανίζουμε μόνο τον πίνακα Π.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #12 στις: 24 Ιούν 2020, 11:08:27 πμ »
Τώρα που το διαβάζω καλύτερα πράγματι η σειρά εισαγωγής δεν αλλάζει, άρα η συμπεριφορά του προγράμματος παραμένει η ίδια.
Ωστόσο η αλλαγή της σειράς των ενεργειών έχει αντίκτυπο στον τελικό αλγόριθμο και στη δυσκολία του.
Και επειδή πάντα σκεφτόμαστε τον μαθητή από τον οποίο κόβουμε να αντιστρέψω λίγο το ερώτημα:
 Ο μαθητής που θα το κάνει ακριβώς όπως το λέει η εκφώνηση είναι σωστό να πάρει τις ίδιες μονάδες με αυτόν/η που θα βάλει από την αρχή Χ?

ΥΓ. Το 2 μονάδες που είπα είναι υπερβολικό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #13 στις: 24 Ιούν 2020, 11:09:49 πμ »
γράφει "να εμφανίζονται με αλφαβητική σειρά" και όχι να ταξινομούνται

Νομίζω ότι το ερώτημα Δ4 είναι ίδιο με αυτό του 2004 (2ο κριτήριο ταξινόμησης) απλά είναι με διαδικασία. Αλφαβητική σειρά δεν σημαίνει κάτι άλλο παρά ταξινόμηση.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3525
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #14 στις: 24 Ιούν 2020, 11:10:38 πμ »
Που πάει τότε το "Κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή";
Υπενθυμίζω ότι στο μάθημά οι λύσεις που δίνονται στα Γ και Δ δεν είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες. Μόνο αυτές που έχουν αιτιολόγηση μπορούν να θεωρηθούν τέτοιες!

Εκτός αν ορίσουμε τι σημαίνει επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση στο μάθημά μας.

Π.χ. το θέμα Α3 είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr