Πάντως είναι άλλο πράγμα η break, όπου ήδη ξέρεις ποιο loop θα τερματίσει και σε ποια εντολή θα καταλήξει,
και άλλο μια αχανής goto another_module_300_lines_below.
Εννοείται! Είπαμε GOTO πάει μακριά.
Κρατάω επιφύλαξη αν ξεκινήσεις με Python πόσο θα χρειαστεί ώστε να μάθεις μια άλλη γλώσσα, αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας.
Όχι πολύ, αλλά θα πρέπει να συνηθίσεις φέρει πειν τα brackets {}
Αν μάθεις Object Oriented προγραμματισμό στη Python, δε πιστεύω κάποιος να δυσκολευτεί να μάθει Java C# ή C++.
Κακώς το συγκεκριμένο, πολύ κακώς. Δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι αν χρησιμοποιήσεις ένα καλύτερο εργαλείο γίνεσαι καλύτερος "μάστορας".
Με μια μικρή λεπτομέρεια. Όταν κρατάς ένα σφυρί, όλα μοιάζουν με καρφιά.
Θέλω να πω, η ΓΛΩΣΣΑ είναι διδακτικό εργαλείο. Και μάλιστα επί χάρτου.
Μη βλέπεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή δύο διερμηνευτές. Πρωτοβουλίες εκπαιδευτικών ήταν.
Το Υπουργείο εφήβρε τη ΓΛΩΣΣΑ επί χάρτου κι εκεί περιορίζεται, δίχως να είναι αντικειμενοστραφής.
Η ΓΛΩΣΣΑ δεν είναι εργαλείο για να φτιάχνεις εφαρμογές. Για πολλούς λόγους.
Θέλεις έναν; Στατικοί πίνακες.
Αθροιστικά, σχεδόν 63% κάτω από την βάση
με πολύ περισσότερες ώρες μάθημα/εργαστήριο. Σε μαθητές μάλιστα που υποτίθεται ότι θέλουν να ακολουθήσουν το πεδίο αυτό.
Αν αφαιρέσουμε τους κάτω από την βάση, η κατανομή είναι σχετικά καλή βέβαια, όμως μένουμε με ένα δείγμα αρκετά μικρό.
Έχεις κάνει καμιά βόλτα από τα ΕΠΑΛ να δεις το ποσοστό μαθητών που δείχνει στοιχειώδες ενδιαφέρον για οτιδήποτε έχει να κάνει με οποιοδήποτε μάθημα;

Μη μπρεδεύεις Πειραματικό Λύκειο με ΕΠΑΛ.
