@evry
το ίδιο "πρόβλημα" έχει ξανασυζητηθεί με την παρακάτω περίπτωση
θυμάμαι και την τοποθέτηση σου και δεν διαφωνώ.
μεταβλητή <- ΑΛΗΘΗΣ
ΑΝ (μεταβλητή) ΤΟΤΕ
...
ΑΛΛΙΩΣ
...
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Όμως, είναι δύο διακριτά αντικείμενα
η εκμάθηση του μαθήματος και η εξέταση σε επίπεδο Πανελλαδικών. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι υπέρ της αυστηρής σύνταξης
εκ'μέρους των εξεταζόμενων. Ήδη η θεωρία είναι υπερβολική.
Η αμετακίνητη θέση μου ως προς την αυστηρότητα αφορά τις εκφωνήσεις καθώς και τα εγχειρίδια τα οποία δίνονται. Εκεί ζητάω αυστηρότητα.
Φυσικά θα γίνουν λάθη και παραλείψεις όμως στα 20χρονα του μαθήματος δεν μιλάμε για λαθάκια αλλά για τρικυμία.
Είναι οξύμωρο ότι συζητάμε για κεφαλαία και πεζά ενώ τα σχολικά βιβλία αναφέρονται στις δεσμευμένες λέξεις της ΓΛΩΣΣΑΣ μόνο με κεφαλαία.
Αναφέρομαι στα βιβλία μαθητή, τετράδιο μαθητή και βιβλίο καθηγητή της πρώτης έκδοσης.
Δεν θα υπήρχε κανένα απολύτως θέμα, αν είχαν αφιερωθεί δύο γραμμές στις οδηγίες διδασκαλίας.
Ακόμα μία περίπτωση που θα μπορούσε να πέσει: "8" > "7"
edit: τώρα που έγραψες αυτό με την εκχώρηση του αποτελέσματος του div
τι <ωραίο> θα ήταν ένα αντίστοιχο ερώτημα με εκχώρηση αποτελέσματος του τελεστή ύψωσης σε δύναμη.

( Αστειεύομαι, ε! )
Για το άλλο ζήτημα με την εμφάνιση σταθερών
από το τετράδιο μαθητή σελ.65
στο 9 η σωστή απάντηση είναι το Δ
υπάρχει κάποιο πάτημα δηλαδή για αυτό που σου είπαν.