Αποστολέας Θέμα: Νέα ύλη 2020  (Αναγνώστηκε 15051 φορές)

hobbit

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #120 στις: 09 Ιούν 2019, 06:33:25 μμ »
Ο αλγόριθμος βρίσκεται στις "Οδηγίες μελέτης", μόνο που όπως και τα προηγούμενα χρόνια είναι εκτός εξεταστέας ύλης.
Στην νέα εξεταστέα ύλη αναφέρονται μόνο το "Βιβλίο μαθητή" και το "Συμπληρωματικό υλικό". Αν θέλανε να την βάλουνε εντός ύλης, δεν είχαν παρά να προσθέσουν την παράγραφο 4.3 από το "Βιβλίο μαθητή".

Ολοκληρώνοντας να πω ότι θα την διδάξω στο σχολείο (όπως και τα προηγούμενα χρόνια), αλλά θα αναφέρω πάλι στα παιδιά ότι δεν μπορεί να ζητηθεί ως θεωρία (π.χ γράψτε τον αλγόριθμο δυαδικής αναζήτησης) ή στα θέματα Γ και Δ (π.χ να γίνει αναζήτηση σε ένα ερώτημα εφαρμόζοντας τον αλγόριθμο δυαδικής αναζήτησης).

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #121 στις: 09 Ιούν 2019, 09:24:47 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/62982/exetazontai-allages-sti-nea-exetastea-yli-tis-g-lykeioy?fbclid=IwAR2nZZmI3l5im6cAY6TKM9p6sXblk5sI32wcR4Re3A4NLosoIJDxDQuPdYc

Να φανταστώ ότι εμείς δεν έχουμε πρόβλημα
Ή ότι δεν έχουμε εκπροσώπηση
Διάζευξη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #122 στις: 09 Ιούν 2019, 09:30:49 μμ »
Θα έλεγα:

Κώδικας: Pascal
  1. NOT (Δεν έχουμε πρόβλημα OR Έχουμε εκπροσώπηση)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsak

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 132
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #123 στις: 09 Ιούν 2019, 10:57:11 μμ »
Η ταξινόμηση με επιλογή δεν φαίνεται κάπου πάντως, ούτε στο συμπληρωματικό ούτε στις οδηγίες μαθητη

gbougioukas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 176
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #124 στις: 09 Ιούν 2019, 11:29:01 μμ »
Στον Προγραμματισμό Υπολογιστών στα ΕΠΑΛ πέρυσι στις Πανελλαδικές δεν μπήκε κανένα θέμα θεωρίας-αναπαραγωγής κειμένου. Καλό θα ήταν αυτό να καθιερωθεί και στα ΓΕΛ, η Πληροφορική δεν έχει ανάγκη την παπαγαλία, δόξα τω θεώ. Η νέα ύλη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού, ακόμα και χωρίς κώδικα, έχει ένα εξαιρετικό πεδίο ασκήσεων με διαγράμματα κλάσεων.

tsak

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 132
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #125 στις: 10 Ιούν 2019, 12:10:05 πμ »
Στον Προγραμματισμό Υπολογιστών στα ΕΠΑΛ πέρυσι στις Πανελλαδικές δεν μπήκε κανένα θέμα θεωρίας-αναπαραγωγής κειμένου. Καλό θα ήταν αυτό να καθιερωθεί και στα ΓΕΛ, η Πληροφορική δεν έχει ανάγκη την παπαγαλία, δόξα τω θεώ. Η νέα ύλη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού, ακόμα και χωρίς κώδικα, έχει ένα εξαιρετικό πεδίο ασκήσεων με διαγράμματα κλάσεων.
Άντε το πολύ πολύ 5 Σ/Λ με ερωτήσεις κρίσεως... Απλό είναι και δεν θέλει ανάλυση. Κι αυτοί πρόσθεσαν άλλη τόση θεωρία. Έλεος.

tsak

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 132
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #126 στις: 10 Ιούν 2019, 12:16:05 πμ »
https://www.esos.gr/arthra/62982/exetazontai-allages-sti-nea-exetastea-yli-tis-g-lykeioy

Αυτοί γιατί ζητάνε πάλι αλλαγές κι εμείς δεν βγάζουμε φωνή; Τουλάχιστον ρε παιδιά να σταματήσω κι εγώ το κόψε ραψε με τις σημειώσεις...Να δεις που μόλις κάνω βιβλιοδεσία θα τ αλλάξουν ;D

johnk

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #127 στις: 10 Ιούν 2019, 10:21:35 πμ »
Παιδιά σχετικά με τις ασκήσεις του νέου βιβλίου, μήπως να κάναμε μία καινούρια ενότητα ώστε να ανεβάζαμε τις απαντήσεις; Κάποια Σ/Λ μου φαίνονται παράξενα στην ενότητα με τα δένδρα.

bugman

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 382
  • The Bug Eater
    • Πληροφορική Προγραμματισμός
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #128 στις: 10 Ιούν 2019, 07:59:49 μμ »
Στην Ουρά το παράδειγμα 1 μιλάει για ουρά που κάνουμε εναλλαγές στις Εισαγωγές και Εξαγωγές στοιχείων, ενώ τα παραδείγματα 2 και 3 είναι φτιαγμένα για να δουλεύει μια φορά η εισαγωγή στοιχείου και μια φορά η εξαγωγή στοιχείου (για ένα μόνο). Για το λόγο αυτό δεν χρειάζονται κυκλική ουρά.

Όμως το παράδειγμα 1 για να υλοποιηθεί με πίνακα πρέπει να έχουμε κυκλική ουρά, δηλαδή ο δείκτης (οποιοσδήποτε από τους front και rear) να βγαίνει από το (δείκτης-1+1) mod μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα +1. Το +1 το χρειάζεται για μετακινήσει τους δείκτες στο διάστημα 1 έως μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα, αφού το οτιδήποτε_θετικός_ακέραιος mod μεγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα θα δώσει από 0 έως μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα-1

το -1+1 το αφαιρούμε, απλά το άφησα εδώ για να δείξω ότι το +1 το βάζουμε για το επόμενο στοιχείο, ενώ το -1 για να φέρουμε το δείκτη στο διάστημα 0 έως μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα-1.

« Τελευταία τροποποίηση: 10 Ιούν 2019, 08:30:35 μμ από bugman »

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 268
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #129 στις: 10 Ιούν 2019, 10:21:31 μμ »
Χωρίς παρεξήγηση, βλέπω συζήτήσεις για στοίβα και ουρά και αν αυτό θα υλοποιηθεί με τον Α ή Β τρόπο. Αν η ύλη θα βγαίνει σε 2..3 ή 4 ώρες στο φροντηστήριο! Δυναμικές δομές, αντικειμενοστρέφεια αλλά η γλώσσα ... ΓΛΩΣΣΑ! Αν οι ασκήσεις στα αντικείμενα θα γίονται διαγραμματικά, με UML... Γιατί όχι με κάποια "ελληνική πατέντα" όπως οι δυναμικές δομές με πίνακα;;; Δηλαδή η βλακεία θεωρείται δεδομένη και η πιθανότητα να προσεγγίσουμε τα πράγματα φυσιολογικά ... ανύπαρκτη! Το αμέσως επόμενο βήμα είναι αυτό το μάθημα, έτσι όπως το σχεδιάζουν, να χαρακτηριστεί "αμιγώς εργαστηριακό"!!!

Πρέπει να κάνουμε τα πάντα ώστε ένα διδακτικό αντικείμενο να ακολουθεί την "ελληνική εκπαιδευτική παράδοση" :

1) Μεγατόνοι "δύσπεπτης" θεωρίας
2) Ασκήσεις που παρουσιάζονται με την πλέον "ανορθόδοξη" προσέγγιση
3) Καμμία χρηστική αξία της αποκτούμενης γνώσης έξω από το σχολείο και τις εξετάσεις

Αν και συνεχίζω να ελπίζω (επειδή η ελπίδα οφείλει να πεθαίνει τελευταία!) κάπου μέσα μου καταλαβαίνω πως όλο αυτό πάει λάθος. Αν ο σκοπός είναι να κάνουμε τα παιδιά να μισήσουν την πληροφορική και τον προγραμματισμό τότε πιστεύω πως βαδίζουμε σωστά!!!

taxata

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 95
  • Live long and prosper \\//
    • Πληροφορική στο ΕΠΑΛ
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #130 στις: 10 Ιούν 2019, 10:50:40 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι πιο χρήσιμο θα είναι οι συγκροτημένες σκέψεις, απόψεις, παρατηρήσεις, διορθώσεις που αφορούν στην νέα ύλη και στα νέα συγγράμματα να απευθύνονται εγκαίρως και στους συμβούλους Α' & Β' ΠΕ86 - συναδέλφους - εισηγητές του ΙΕΠ εδώ:
http://www.iep.edu.gr/el/graf-a
http://www.iep.edu.gr/el/graf-b
όπως βέβαια και στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου
Ακόμα και εάν ο τελευταίος λόγος είναι πολιτικός, η επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση των απόψεων μπορεί να επηρεάσει θετικά τις εξελίξεις και να έχει γόνιμη συμβολή στη δύσκολη χρονιά που έρχεται...


Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
http://users.sch.gr/chatzipap/

tsioulak

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 39
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #131 στις: 14 Ιούν 2019, 07:08:35 πμ »
Πηγα εχθες σε ενα φροντιστηριο για συνεντευξη και οταν του ειπα οτι απο την καινουρια χρονια πρεπει το μαθημα να γινει 4 ωρες αντε 3 με πολυ ζορι, δεν του αρεσε καθολου, θελει να το κρατησει 2ωρο.

Εχετε το νου σας, προτεινω να μην δεχτει κανενας μας να μενει 2ωρο το μαθημα, δεν υπαρχει να βγει η καινουρια υλη με 2ωρο, δεν φταινει σε τιποτα τα παιδια να πληρωσουν τις τσιγκουνιες και τις προκαταληψεις καποιων.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2224
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #132 στις: 14 Ιούν 2019, 11:53:13 πμ »
Ας το αφήσει 2ωρο και να τελειώσει την ύλη τον Οκτώβριο του 2021
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

angrits

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 35
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #133 στις: 16 Ιούν 2019, 12:14:27 μμ »

tsak

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 132
Απ: Νέα ύλη 2020
« Απάντηση #134 στις: 16 Ιούν 2019, 12:44:41 μμ »
Ναι αυτο είναι...Ήδη γράφω σημειώσεις επ' αυτού...καλό μας καλοκαίρι