Κατ' αρχήν ας το δούμε το θέμα ψύχραιμα!

Με μια πρώτη ματιά θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής:
1) Η ύλη προφανώς και θ' αυξανόταν από τι στιγμή που τριπλασιάζονται οι ώρες μαθημάτων.
2) Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι ακριβώς από αυτά θα εξεταστεί ως κομμάτι ασκήσεων και τι ως κομμάτι θεωρίας.
3) Λάθος θεωρώ ότι αυξάνουμε την ύλη στην 3η λυκείου χωρίς να υπάρχει μια προεργασία κατάλληλη από την 2α. Για παράδειγμα και στις υπόλοιπες θετικές επιστήμες αυξήθηκε η ύλη αλλά υπάρχει επαφή και από προηγούμενες τάξεις.
4) Κάποια στιγμή θα έπρεπε να μιλήσουμε για κλάσεις και για αντικειμενοστρέφεια. Να δούμε σε ποια μορφή θα μας παρουσιαστεί.
5) Μήπως θα έπρεπε να γίνει η συγγραφή ενός καινούργιου βοηθήματος σε κάποια συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού, όπως η python για παράδειγμα και να χρησιμοποιηθεί στο ΓΕΛ αλλά και στο ΕΠΑΛ;
Όπως κι αν έχει προβλέπεται ένα θερμό καλοκαίρι για όλους τους καθηγητές (κυρίως του ιδιωτικού τομέα) που θα πρέπει ν' αρχίσουμε την συγγραφή νέων σημειώσεων για το μάθημα.
Προσωπικά θα πρότεινα σε όσους εργάζονται σε φροντιστήρια ν' αρχίσουν ν' απαιτούν την αναβάθμιση του μαθήματος και σε ώρες αλλά και σε οικονομικές απολαβές. Το μάθημα είναι πλέον δύσκολο κι απαιτεί έμπειρους καθηγητές για την διδασκαλία του, ας το εκμεταλλευτούμε σωστά.