Τελικό συμπέρασμα από τους περισσότερους συνάδελφους που βγήκε μετά από 10 χρόνια που διδάσκεται το μάθημα: Όλες οι ασκήσεις λύνονται με πίνακα και έχουμε κάνει λάθος τόσα χρόνια που κόβαμε ΟΛΟΚΛΗΡΗ σχεδόν την άσκηση σε κάποιες λύσεις που οι μαθηλτες χρησιμοποίησαν πίνακες σε ασκήσεις που μέχρι προχτές νομίζαμε ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιηθούν. Πραγματικά με τα επιχειρήματά τους δεν μπορώ να σκεφτώ πρόβλημα που να μην λύνεται με πίνακα. Δεν ξέρω αν είναι αυτό που θέλουμε. Λυπάμαι.
Όχι δεν είναι αυτό που θέλουμε.
Αλλά: επειδή δεν είναι αυτό που θέλουμε πρέπει να κοπούν μόρια σε μαθητές που δεν φταίνε σε τίποτα.
Τα επιχειρήματά σου είναι πολύ σωστά αλλα ο στοχος τους δεν είναι σωστος. Στην επιτροπή πρέπει να ειπωθούν αυτά, όχι στους μαθητές. Αυτή φταίει, δεν είχε αναδειχθεί αυτό το ζήτημα τόσο καιρό.
Μέσα μας νομίζω υπήρχε μία γενική αρχή: Θέματα για τα οποία διαφωνούν εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να μπαίνουν σε διαγωνίσματα, πόσο μάλλον πανελληνίων.
Η επιτροπή το παραβίασε αυτό και να τα αποτελέσματα. το το πρέπει να γίνει είναι θέμα τεράστιο.
Οι μαθητές γιατί όμως να χάσουν μόρια από όλο αυτό? Εδώ δεν μπορούμε εμείς να συμφωνήσουμε....