Ψηφοφορία

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
28 (8.2%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.7%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 339

Αποστολέας Θέμα: Ημερήσια 2010  (Αναγνώστηκε 179511 φορές)

builder

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #90 στις: 28 Μάι 2010, 01:36:56 μμ »
ας είναι και μια μονάδα evry, αλλά να τα λέμε σωστά τα πράγματα

Γιαννούλης Γιώργος

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 63
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #91 στις: 28 Μάι 2010, 01:39:20 μμ »
Και οι δικές μου προτεινόμενες λύσεις
στην Γλωσσομάθεια και σε word.

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2795
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #92 στις: 28 Μάι 2010, 01:39:48 μμ »
Αν βεβαια το εκανε σε Pascal ή C/C++ και ειναι σωστο τοτε καμια μονάδα, αφου εκει μπορούμε να εχουμε arrays με μεγεθος που καθοριζεται κατα την διαρκεια της εκτελεσης (new/malloc) :)

... είμαι σε λάθος forum?  :P

clevercitizen

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 75
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #93 στις: 28 Μάι 2010, 01:41:20 μμ »
"Άκουσα" ότι πριν από λίγο ήρθε φαξ στα σχολεία σχετικά με το Γ θέμα και αναφέρει ότι η λύση με πίνακα είναι λάθος. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος? Ευχαριστώ.
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Γιαννούλης Γιώργος

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 63
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #94 στις: 28 Μάι 2010, 01:42:57 μμ »
Σε ένα σχολικό πρωτάθλημα το πλήθος των αθλητών δεν μπορεί να είναι συνεχώς όσο μεγάλο θέλουμε... Σίγουρα θα υπάρχει ένα όριο που μπορεί κάποιος να το εκτιμήσει...

Δεν είναι το ίδιο με το να λέμε ότι "διαβάζουμε ένα π και μετά διαβάζουμε π αριθμούς" (γενικώς και αορίστως), οπότε το π μπορεί να είναι απεριόριστα μεγάλο, τόσο που να μην αρκεί ούτε καν η μνήμη RAM για  την αποθήκευση των σχετικών πινάκων... Εδώ ξέρουμε για τι μιλάμε: σχολικό πρωτάθλημα!

Μπορεί να είναι διεθνές το σχολικό πρωτάθλημα και να είναι μπόλικοι  :D

amilikas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 38
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #95 στις: 28 Μάι 2010, 01:43:35 μμ »
... είμαι σε λάθος forum?  :P

Απλα για το 'καθε επιστημονικα τεκμηριωμενη λυση' της υποθεσης :)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3244
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #96 στις: 28 Μάι 2010, 01:43:45 μμ »
ναι ήρθε διευκρίνηση
και φυσικά είναι λάθος να χρησιμοποιήσεις πίνακα

Γιώργο, αφέθηκε στην κρίση των εξεταστών ΠΟΣΟ θα κόψουν, όχι ΑΝ θα κόψουν

potato

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 59
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #97 στις: 28 Μάι 2010, 01:44:29 μμ »
Λοιπόν από ότι φαίνεται από τις πρώτες εντυπώσεις το θέμα που θα συζητηθεί είναι το Γ.
Σίγουρα λύση με πίνακα όπως αυτές που έχουν δώσει αρκετά φροντιστήρια είναι λάθος. Το επιχείρημα για αυτό είναι ότι οι πίνακες δεν δημιουργούνται σε χρόνο εκτέλεσης. Το λέει ξεκάθαρα στο κεφάλαιο 3, όπου περιγράφει τους πίνακες σε ψευδογλώσσα και τους χαρακτηρίζει στατικές δομές. Άρα τέτοιο θέμα δεν υπάρχει.
   Το πρόβλημα είναι πως επειδή η εκφώνηση έλεγε να διαβάζουν το πλήθος αρκετοί πήραν πίνακες (για να μην πω η τεράστια πλειοψηφία).  Λόγω της δυσκολίας του θέματος υποθέτω ότι θα κοπούν πολύ λίγες μονάδες.

Έστω ότι το πλήθος ήταν γνωστό, π.χ. 100. Τότε θα μπορούσε χρησιμοποιήσει πίνακα?
Η λογική είναι η ίδια, Για ι απο 1 μεχρι 100, και Για ι απο 1 μεχρι Ν, δεν αλλάζει κάτι. Δηλαδή δεν υπάρχει κάποιος τρόπος (αφού αυτή είναι η μοναδική διαφορά, που δηλώνει γνωστό μέγεθος) να πει στον υπολογιστή ότι μιλάμε για δυναμική αύξηση του μεγέθους.

Η μοναδική διαφορά (και εκεί μόνο φαίνεται αυτό που λέγεται "κατά την εκτέλεση") θα ήταν εάν ζητούσε πρόγραμμα, με την αρχική δήλωση.
Be open source. Knowledge belongs to the world.

dspanoud

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 16
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #98 στις: 28 Μάι 2010, 01:44:39 μμ »
Για το τρίτο θέμα,  αντίστοιχο παράδειγμα λύνεται και στο τετράδιο του μαθητή, όπου αναφέρεται στη συγχώνευση πινάκων, και η εκφώνηση λέει για δύο πίνακες μεγέθους Ν και Μ, το οποίο Ν και Μ διαβάζονται από το πληκτρολόγιο. Και μάλιστα σε πρόγραμμα, όχι σε αλγόριθμο.....

Οπότε, δεδομένου ότι δεν ήρθε ποτέ στα σχολεία ρητή διευκρίνηση να μην χρησιμοποιηθούν πίνακες, και δεδομένου ότι το ίδιο το βιβλίο λύνει έτσι παρόμοιο θέμα, θα είναι πολύ άδικο να χάσουν μονάδες οι μαθητές!!!!! Το θεωρώ άδικο. Ας αφαιρεθούν από τα βιβλία ΟΛΑ τα αντίστοιχα παραδείγματα, ας δοθεί σαφής διευκρίνηση,και μετά...

Σελίδα 91, παράδειγμα 9.3

amilikas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 38
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #99 στις: 28 Μάι 2010, 01:45:12 μμ »
"Άκουσα" ότι πριν από λίγο ήρθε φαξ στα σχολεία σχετικά με το Γ θέμα και αναφέρει ότι η λύση με πίνακα είναι λάθος. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος? Ευχαριστώ.
Μεχρι τις 12:30 τιποτα δεν ηρθε και δεν νομιζω να ερθει κατι τετοιο γιατι δεν αφορα τα εξεταστικα κεντρα πλεον αλλα τα βαθμολογικα

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3244
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #100 στις: 28 Μάι 2010, 01:46:07 μμ »
Στα εξεταστικά φυσικώς αδυνάτων ήρθε ΟΔΗΓΙΑ

methenitis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 43
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #101 στις: 28 Μάι 2010, 01:46:29 μμ »
Δηλαδή θα κοψουν όλες τις μονάδες του Γ??

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3244
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #102 στις: 28 Μάι 2010, 01:47:24 μμ »
κατα το δοκουν
όχι όλες τις μονάδες, αλλά κάποιες

dspanoud

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 16
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #103 στις: 28 Μάι 2010, 01:50:06 μμ »
Είναι δυνατόν να κοπούν μονάδες για κάτι που λύνεται με αντίστοιχο τρόπο στο ΣΧΟΛΙΚΟ εγχειρίδιο;;;;;

xara_pap

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 126
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #104 στις: 28 Μάι 2010, 01:51:04 μμ »
Πότε θα μπορέσουμε να μάθουμε τι οδηγίες δόθηκαν στα βαθμολογικά γιατί ότι και να πούμε είναι μάταιο.