Και στο σχολείο που είμαι όλοι το λύσαν με πίνακες.
Κατά την γνώμη μου η χρήση πινάκων (στατική δομη, άρα η γνώση του μεγέθους πρέπει να είναι γνωστή ΠΡΙΝ την εκτέλεση του προγράμματος ειτε με σταθερά (που δεν έχει η ψευδογλώσσα) ή με Δεδομένα //Π,Ν// που έχει η ψευδογλώσσα (και στον αλγόριθμο αναζήτησης και στην ταξινόμηση περνάει το Ν στο βιβλίο...)).
Αφού το διαβάζουμε δεν μπορούμε χρησιμοποιήσουμε πίνακα. Αυτό πιστεύω. Επίσης δεν είχε κάποιο ερώτημα που να μήν εβγαινε χωρις τον πίνακα οπότε... πιστεύω οτι πρέπει να κόψουν λίγο για την χρήση πίνακα αλλα το ίδιο για όλους με οδηγία προς βαθμολογητές...
Στο Δ4 μπορούν να το κάνουν είτε με 3 Οσο, με μετρητές ωστε να ξέρουν πόσα εμφάνισαν, είτε αντιγράφοντας τα σε 3 πίνακες, να τους ταξινομήσουν και να βγάλουν τα 3 πρώτα για τον καθένα.
Αυτά