Τελευταία μηνύματα

#1
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Α
Τελευταίο μήνυμα από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ - Σήμερα στις 05:36:37 ΜΜ
Παράθεση από: akalest0s στις Σήμερα στις 01:15:42 ΠΜΠάντως αυτό το "σε 2-3 χρόνια θα έχουμε αλλαγή ύλης/βιβλίου", επειδή παίζει πολύ σαν πληροφορία, που το βασίζουμε;
Στα προγράμματα σπουδών που είχαν βγει πριν 1-2 χρόνια ή έχω χάσει επεισόδια;
Όντως, δεν ξερω κάτι συγκεκριμένο πέραν από όσα έχουν ειπωθεί και ανακοινωθεί για αλλαγές στα προγράμματα σπουδών. Υποθέτω όμως ότι δεν κάνω λάθος στην ΟΛΗ υπόθεση που γράφω, με βάση τις ανακοινώσεις για τα προγράμματα σπουδων. Δηλαδή είτε θα αλλάξει κάτι (σαν μάθημα) σε 2-3 χρόνια ή αν δεν αλλάξει ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ. Νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι σε αυτό.
#2
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από akalest0s - Σήμερα στις 05:32:14 ΜΜ
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις Σήμερα στις 12:53:03 ΜΜΚάτι λένε εδώ οι συνάδελφοι φυσικοί για τα πιο δύσκολα της 10ετίας, δεν ξέρω αν ειναι όντως έτσι αλλά ήταν δύσκολα υποθέτω
Και εγώ από όσα άκουσα (και από όσο τα είδα) ήταν πολύ δύσκολα. Μου είπαν ότι για πολλές ώρες μετά δεν είχε κυκλοφορήσει σωστή λύση του Δ.
Κανέναν δεν ευνοεί αυτή η παράλογη δυσκολία, ούτε την θετική ούτε την δική μας κατεύθυνση.
#3
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από Λάμπρος Παπαδόπουλος - Σήμερα στις 01:25:40 ΜΜ
Παράθεση από: ApoAntonis στις Σήμερα στις 11:49:15 ΠΜΜα εσύ έβαλες θέμα ποιό είναι σωστό και ποιό όχι. Δεν είπε κανείς άλλος ότι υπάρχει "σωστότερο".
Εσύ ζήτησες να αφαιρεθούν μονάδες, δεν το έχει πεί άλλος. Η πρώτη σου απάντηση είναι στο #21.

*εμείς μάθαμε και πρέφα
Δες το #26. Είδα και άλλο ποιο πριν αλλά δεν μπορώ να το βρώ τώρα. 
ΥΓ. Το μπουρλότ είναι πιο ωραίο.... ;D
#4
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - Σήμερα στις 12:53:03 ΜΜ
Κάτι λένε εδώ οι συνάδελφοι φυσικοί για τα πιο δύσκολα της 10ετίας, δεν ξέρω αν ειναι όντως έτσι αλλά ήταν δύσκολα υποθέτω
#5
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από evry - Σήμερα στις 12:27:37 ΜΜ
Προτείνω στους Φυσικούς που έβαλαν τα σημερινά θέματα Φυσικής να κάνουν ένα πείραμα.
Να προσπαθήσουν να τα λύσουν στον προβλεπόμενο χρόνο σε μια αίθουσα χωρίς κλιματισμό με έναν ανεμιστήρα και άλλα 10-15 άτομα.
#6
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από ApoAntonis - Σήμερα στις 11:49:15 ΠΜ
Μα εσύ έβαλες θέμα ποιό είναι σωστό και ποιό όχι. Δεν είπε κανείς άλλος ότι υπάρχει "σωστότερο".
Εσύ ζήτησες να αφαιρεθούν μονάδες, δεν το έχει πεί άλλος. Η πρώτη σου απάντηση είναι στο #21.

*εμείς μάθαμε και πρέφα
#7
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΝΕΟΣ διαδικτυακός διερμηνε...
Τελευταίο μήνυμα από TheLeafGuy - Σήμερα στις 10:37:14 ΠΜ
Παράθεση από: komni στις 19 Νοε 2020, 05:33:46 ΜΜΚαλησπέρα σε όλους,

Ονομάζομαι Κομνηνός και είμαι μαθητής Γ' λυκείου από τον Άλιμο.

Μέσα στην καραντίνα(Α και Β) ανέπτυξα έναν διερμηνευτή για την Γλώσσα τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέσω του φυλλομετρητή σας, χωρίς να κατεβάσετε κάποιο πρόγραμμα.

Λινκ: https://gloglossa.gr
(Δουλεύει σε όλες τις πλατφόρμες, δεν υποστηρίζει Internet Explorer)

Έχει σχεδόν πλήρη υποστήριξη για τη Γλώσσα, το μόνο που δεν μπορεί να καταλάβει αυτή τη στιγμή είναι η δήλωση σταθερών αλλά λογικά την επόμενη βδομάδα θα έρθει υποστήριξη και γι' αυτό.
Παρέχει πλήρης υποστήριξη για όλες τις λειτουργίες της Γλώσσας!

Σκοπεύω να τον αναπτύξω πολύ περισσότερο, να προσθέσω υποστήριξη για παλαιότερους φυλλομετρητές, debugger, κλπ. Αυτό είναι η πρώτη έκδοση.


-- Τεχνικές Λεπτομέριες --

Ο parser και ο interpreter είναι γραμμένοι σε Typescript εξ ολοκλήρου(Δεν χρησιμοποίησα κάποιο εργαλείο parser generator).
Το Typescript γίνεται transpiled σε Javascript και έτσι μπορούν όλα αυτά να τρέχουν στον browser χωρίς επικοινωνία με κάποιο server.
Η ιστοσελίδα είναι γραμμένη σε Nuxt.js(Βασισμένο πάνω στο Vue.js).
Η ιστοσελίδα ΔΕΝ περιέχει κανένα κώδικα analytics και δεν συλλέγω κανένα δεδομένο χρηστών.
Ο κώδικας είναι open-source και μπορείτε να τον δείτε στο github μου: https://github.com/komninoschat/glo


I'm proud of you now I can finally code on my phone good job 🫡
#8
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από Λάμπρος Παπαδόπουλος - Σήμερα στις 09:05:13 ΠΜ
Επανέρχομαι στο ίδιο θέμα τελευταία φορά το υπόσχομαι!
(μέχρι την επόμενη... ;D )

Μια χαρά τα γράφει το βιβλίο της ΣΤ΄ δημοτικού. Από την αρχή είπα ότι το ποσοστό μπορεί να εκφραστεί σε διάφορες μορφές. Πως είναι δυνατόν το αντίθετο;
Αν θέλω να υπολογίσω μια έκπτωση 20% δεν θα γράψω Εκπ <- ποσόν * 0.2  ;

Akalest0s συνεχώς μιλάς για διδασκαλία και εμβάθυνση. Δεν έθεσα ποτέ τέτοιο θέμα. Άριστα κάνεις και εξηγείς διεξοδικότερα την έννοια του ποσοστού, ως λόγο, στους μαθητές σου (όπως όλοι μας υποθέτω) και είμαι σίγουρος ότι το κάνεις πάρα πολύ καλά. 

Το θέμα δεν η έννοια αλλά ο συμβολισμός.
Τι είναι αυτό που λέει βιβλίο της Α΄ γυμνασίου;
Στο πρόβλημα " ποιο είναι το ποσοστό των 10 αγοριών στο σύνολο των 25 μαθητών της τάξης; "
Η απάντηση είναι 40%. Ούτε 0.4 ούτε 10/25. Γιατί όταν θα λέμε ποσοστό από δω και πέρα θα εννοούμε τον συμβολισμό α% και δεν χρειάζεται η διευκρίνηση ότι είναι ποσοστό επί τοις εκατό.
Αυτός ο ορισμός (σύμβαση αν θέλετε) ακολουθείτε πάντα και στα βιβλία του δικού μας μαθήματος και σε άλλα μαθήματα.
Και έρχεται το καταραμένο ερώτημα στο Θέμα Γ και ανακαλύπτουμε ξαφνικά ότι στην εκφώνηση δεν λέει "ποσοστό επί τοις εκατό" .  Μα δεν χρειάζεται.
Αφού δεν λέει "ποσοστό επί τοις εκατό" είναι πιο σωστό να γράψουμε έναν πραγματικό αριθμό που εκφράζει την ίδια ποσότητα.
Γιατί η συγκεκριμένη έκφραση είναι σωστότερη;
Γιατί να κάνουμε την διαίρεση και να μην πούμε απλώς
Γράψε Πλήθος_επιτυχόντων , " στους ", Πλήθος_υποψηφίων, " υποψήφιους" ;
Ρητορικές οι ερωτήσεις.  (μήπως κρατήσω και την υπόσχεσή μου... ;D )

Και τα δυο προηγούμενα τα θεωρώ λάθος και δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα. 
Το ανεξήγητο για μένα είναι γιατί μια συγκεκριμένη έκφραση βαφτίζεται σωστότερη από άλλες ισοδύναμες.
Δεν θα απαντήσω αλλά αν κάποιος δεν μπορεί να κρατηθεί ας μην μου κάνει υποδείξεις για την έννοια του ποσοστού,
ξέρω πολύ καλά τι είναι. Πανεπιστήμιο πήγαμε ένα ποσοστό και τάβλι τα μάθαμε... ;D
Κι όπως  δίκαιως είπε ο evry νωρίτερα, αρκετά ασχοληθήκαμε μ΄αυτές τις μα... Έχουμε σημαντικότερα πράγματα να κάνουμε.

Καλή συνέχεια!!!
 
#9
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Α
Τελευταίο μήνυμα από akalest0s - Σήμερα στις 01:15:42 ΠΜ
Ο σημαντικότερος μηχανισμός είναι να μπορεί να γίνουν βελτιώσεις αφού "κυκλοφορήσει" ένα βιβλίο. Κάτι που 25 χρόνια τώρα ουσιαστικά δεν συνέβη ποτέ (πέρα από.. ψίχουλα)

Πάντως αυτό το "σε 2-3 χρόνια θα έχουμε αλλαγή ύλης/βιβλίου", επειδή παίζει πολύ σαν πληροφορία, που το βασίζουμε;
Στα προγράμματα σπουδών που είχαν βγει πριν 1-2 χρόνια ή έχω χάσει επεισόδια;
#10
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - Σήμερα στις 12:43:41 ΠΜ
Παράθεση από: left στις 10 Ιουν 2024, 01:41:03 ΜΜΔιακρίνω σε κανα δύο που εξέφρασαν αντίθετη άποψη με την δική μας , να αναφέρονται  προσωπικά σε εμάς
λες και δεν έχουμε το δικαίωμα της  άποψης μας.

Κρατάμε τις απόψεις μας χωρίς προσωπικές μομφές και συνεχίζουμε το λειτούργημα μας με αγάπη και σεβασμό.
 

Συνάδελφε, έλα τώρα. Να λέιπουν τα passive aggressive σχόλια κι αν μη τι άλλο δε μονοπωλέι κανείς το λειτούργημα με αγάπη και χωρίς μομφές. ΟΛΟΙ μας με αγάπη και σεβασμό πιστεύω πως ασκούμε. Εγώ προσωπικά απευθύνω το λόγο σε κάποιον που θέλω να ανταλλάξω απόψεις και σέβομαι. Εσύ τώρα γιατί νομίζεις πως αυτό είναι επίθεση στο δικαίωμα της γνώμης σου με προσπερνά. Και βέβαια όλοι κρατάμε τις απόψεις μας, κι όλοι μας χωρίς μομφές και με αγάπη προχωράμε.
Το ΜΟΝΟ που θα μπορούσε @left να παρεξηγθεί, γιατί ξαναδιάβασα τι έγραψα επειδή με στενοχώρησες, είναι η λέξη "ματαιοδοξία" που χρησιμοποίησα, αλλά δεν είχα εσένα στόχο. Να εξηγηθώ λίγο εδώ. Εξέφρασες το φόβο ότι ξεφτιλιζόμαστε αν μπαίνουν τέτοια θέματα ως κλάδος.
Παράθεση από: left στις 06 Ιουν 2024, 11:55:20 ΜΜΔΕΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΛΑΔΟΣ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΧΑΛΑΡΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ????
Με προβληματίζεις. Πώς ξεφτιλιζόμαστε; Καθηγητές δίνουν Πανελλήνιες ή Μαθητές; Θέλω να πω, δεν είναι κάπως ματαιόδοξο να βλέπουμε τις Πανελλήνιες ως κάτι που ανεβάζει ή κατεβάζει το prestige του Κλάδου; Παιδάκια εξετάζονται με ένα άντε δύο χρόνια εμπειρία στην αλγοριθμική σκέψη. Δηλαδή τι θέλουμε να πατώσει το 90% των μαθητών; Ποιο το νόημα;
Σε καμία περίπτωση δεν έβαλλα ενατίον σου. Απλώς ειλικρινά δες αυτό που είπα:
  • Η αναδρομή είναι εκτός ύλης.
  • Η πολυπλοκότητα αλγορίθμων είναι εκτός ύλης.
Ειλικρινά θα ήθελα να το συζητήσουμε αυτό. Δηλαδή τι θέματα θα θέλατε να έπεφταν Πανελλήνιες, "για να μη ξεφτιλιζόμαστε";
Θα ήθελα να δω ένα δείγμα, κι αν υπάρχουν παλαιά θέματα που τα προσεγγίζουν πες μου.

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχει νόημα. Πάμε ολοταχώς (ελπίζω) για Python 3 σε κάνα δύο χρόνια. Ελπίζω σε ουσιαστική αναβάθμιση του μαθήματος.