Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Δομή επιλογής / Απ: Απορία Αν..Αλλιώς_Αν..Αλλιώς
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις Σήμερα στις 04:31:11 μμ »
Laertis μου είσαστε πολύ συμπαθής και μου αρέσει να συζητώ.
Αυτό που λέω είναι πως υπάρχει διαφορά μεταξύ διδακτέας κι εξεταστέας ύλης.
Σαφώς και είναι στη διδακτέα το βιβλίο αυτό αλλά σύμφωνα με το ΦΕΚ δεν ανήκει στην εξεταστέα.
Πολλή λίγη σημασία έχει όμως.
Αν δείτε, παραπάνω παραθέτω παράδειγμα λυμένης άσκησης ΕΝΤΟΣ εξεταστέας ύλης που παρουσιάζει ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο φαινόμενο, δηλαδή τη ποραιρετικότητα του ΑΛΛΙΩΣ.

Αδιαμφισβήτητα, η else ΕΙΝΑΙ προαιρετική. Μη παρεξηγούνται τα λόγια μου.
Το πρόβλημα δεν είναι η προαιρετικότητα, αλλά το ότι δε συμπεριλαμβάνεται νύξη στη θεωρία.
Ωστόσο αν μη τι άλλο το Βοηθητικό βιβλίο είναι υπέροχο όντως.


2
Δομή επιλογής / Απ: Απορία Αν..Αλλιώς_Αν..Αλλιώς
« Τελευταίο μήνυμα από Laertis στις Σήμερα στις 04:04:10 μμ »
Άντε πάλι ..... προσπάθησα να το αποφύγω αλλά δε μπορώ πλέον να μη πάρω θέση κι εγώ επι του θέματος.

Να ξεκινήσω λέγοντας πως το βιβλίο οδηγίες μελέτης μου άρεσε πάρα πολύ όταν βγήκε.
.....
Το βιβλίο αυτό δεν εξετάζεται.

Αυτό πάλι απο που προκύπτει; Τι θα πει δεν εξετάζεται; Ότι δε θα μπει καμία άσκηση ή κανένα παράδειγμα, λυμένο ή άλυτο, που υπάρχει μέσα στο βιβλίο; Κι αν μπει θα θεωρηθεί εκτός ύλης ; Ξέρεις κάτι παραπάνω απο όλους μας  ή  οι συνάψεις που κάνεις είναι εντελώς αυθαίρετες;

Εγώ ξέρω ότι το μάθημα Πληροφορική σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει και αυτό το βιβλίο ανάμεσα στα 5 συνολικά που δίδονται στους μαθητές, το οποίο γράφτηκε απ'οσο ξέρω απο την ανάγκη και την αναμονή πολλών χρόνων να  διεκρινιστούν πολλά θέματα και κενά που δημιουργούσε το Βιβλίο Μαθητή. Και οι οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος αναφέρονται ρητά σε παραδείγματα και ασκήσεις καθώς και θεωρητικά σημεία αυτού του βιβλίου. Παρόλα αυτά εσυ ισχυρίζεσαι ότι δεν εξετάζεται .....

Και για να μην παρεξηγούμαστε, εγώ απλά παράθεσα με bold τους λόγους που θεωρώ ότι στην εξεταστέα ύλη περιλαμβάνεται ΚΑΙ αυτό το βιβλίο. Αναγνωρίζω δε, ότι δεν υπάρχει κακή πρόθεση απο μέρους σου, αλλά πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί στο τι γράφουμε και τι εννοούμε εδω μέσα ....

3
Μια και βλέπω τελευταία συζήτηση περί κεφαλαίων και πεζών, προτείνω να γίνει αλλαγή θέματος σε κάτι πιο ευχάριστο και πιο ενεργά στο προγραμματισμό.

Για όσους ασχολούνται με την M2000, όχι μόνο ως εκπαιδευτικό εργαλείο, αλλά και για χρήσιμες άλλες δουλειές:

Ανέβασα ένα ωραίο παράδειγμα (κάνε click εδώ), δουλεύει στην Αναθεώρηση 4, Έκδοση 10 (κατέβασέ την από εδώ). Σε αυτό το παράδειγμα χρησιμοποιώ την εκτύπωση, σε pdf που γίνεται μέσω του εκτυπωτή (βγάζει pdf ασυμπίεστο). Στην αναθεώρηση 4 έκανα διορθώσεις στο τρόπο χειρισμού (έγινε έλεγχος στα Windows 10).

Το παράδειγμα έχει δυο προγράμματα:
Το πρώτο δείχνει πως ανοίγουμε ένα xlsx αρχείο, το οποίο έχει προέλθει από το Autodesk Inventor, είναι πραγματικό αρχείο από βιομηχανία. Το αρχείο δίνεται για να τρέξετε το παράδειγμα. Η εξαγωγή του προγράμματος φαίνεται και σε εικόνα.

Για να ανοίξουμε ένα αρχείο του Excel, μπορούμε αν έχουμε το Excel να ανοίξουμε ένα αντικείμενο (το πρόγραμμα) και να χειριστούμε το αντικείμενο, κάνοντας αυτό που λέμε office automation. Στο παράδειγμα δεν κάνουμε αυτό! Επειδή δεν έχω το MS Office στον υπολογιστή μου, έχω το LibreOffice, κάνω κάτι άλλο: Ανοίγω το excel αρχείο ως βάση δεδομένων. Πώς γίνεται αυτό; Υπάρχει ένα σύστημα που λέγεται ODBC, ή Open Database Connectivity. Μέσω λοιπόν του οδηγού (έτσι τον λέμε) ODBC θα ανοίξω το αρχείο parts.xlsx.
Υπάρχει ένα θέμα με το αρχείο αυτό: Σε κάποιες στήλες οι τιμές είναι κείμενο ή αριθμοί. Μια βάση δεδομένων ορίζει σε στήλες (πεδία) έναν μόνο τύπο. Οπότε το έχουν προβλέψει αυτό οι "μάστορες" και στο λεγόμενο connection string (αλφαριθμητικό σύνδεσης) που δίνουμε ως παράμετρο για την ανάγνωση του αρχείου προσθέτουμε τον όρο/εντολή που επιτρέπει την αλλαγή σε κείμενο των στηλών με μπερδεμένους τύπους!

Βασική ενέργεια για να διαβάσουμε το excel αρχείο είναι να μάθουμε ποια είναι τα πεδία και τι τύπο έχουν. Ενώ λοιπόν του έχουμε δηλώσει ότι θέλουμε τα πεδία σε κείμενο, το σύστημα ανάγνωσης για μια στήλη που την βρίσκει όλη με αριθμούς την δίνει με τύπο αριθμό!

Υπάρχουν πολλά connection strings ανάλογα τι θέλουμε να πετύχουμε, για το excel αρχείο. Στο συγκεκριμένο αρχείο δεν έχουμε τύπους, όλα είναι δεδομένα εξαγόμενα από το Inventor, το CAD πρόγραμμα, και αποτελούν τα μέρη (parts) μιας κατασκευής.

Στο πρόγραμμα φαίνεται πως κάνουμε αναζητήσεις. Ενώ υπάρχουν και σύνθετα SQL ερωτήματα εδώ δίνουμε ότι πιο απλό και κάνουμε τις ομαδοποιήσεις μετά με κώδικα της Μ2000.

Το δεύτερο πρόγραμμα διαβάζει το αρχείο και εκτυπώνει σε Α4, σε οποιοδήποτε εκτυπωτή. Υπάρχει ένα αρχείο zip με την εξαγωγή σε pdf (19 σελίδες).

Οι εκδόσεις πριν την 10 έστελναν μια μια τη σελίδα στον εκτυπωτή, οπότε για Pdf δεν έκανε καλή δουλειά, αφού θα έπρεπε να δίνουμε νέο αρχείο για κάθε σελίδα!
4
Έκανα απομάκρυνση και επανεγκατάσταση από το synaptic, και τώρα λειτουργεί και η glossa και το objectkarel.
Κάπου στην προσπάθειά μου να βγάλω και να βάλω το wine έβγαζε μήνυμα ότι κάποια πακέτα δεν μπορούν να φορτωθούν.
Αν έχω κάποιο πρόβλημα θα επανέλθω.
Ευχαριστώ.
5
Δομή επιλογής / Απ: Απορία Αν..Αλλιώς_Αν..Αλλιώς
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις Σήμερα στις 01:01:33 πμ »
Να ξεκινήσω λέγοντας πως το βιβλίο οδηγίες μελέτης μου άρεσε πάρα πολύ όταν βγήκε.
Στη σελ. 30 χρησιμοποιείται παρόμοια σύνταξη με αυτή που περιέγραψα ότι δίνω ως δικλείδα ασφαλείας και δέχτηκα χαρακτηρισμό.
Και ναι! Έχεις δίκιο, γνωστό πως στη σελ. 44 το δείχνει ξεκάθαρα πως είναι προαιρετικό. Αλλά πίσω στη σύνταξη- περιγραφή... πάλι λείπει, ενώ δεν έχει καν νύξη για την ΕΠΙΛΕΞΕ.  :(

Το βιβλίο αυτό δεν εξετάζεται. Αλλά για να βοηθήσω λίγο, στο νέο βιβλίο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (συμπληρωματικό) που είναι εντός ύλης, δεν υπάρχει νύξη στη θεωρία μεν, αυτό που γκρινιάζω, ΑΛΛΑ υπάρχει μία εφαρμογή της προαιρετικότητας του ΑΛΛΙΩΣ στην άσκηση ΠΛΟΙΟ2. Αν προσέξεις, η ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ τελειώνει δίχως ΑΛΛΙΩΣ! Κι είναι εντός ύλης το βιβλίο. Γι' αυτό και γκρινιάζω. Γιατί ΘΕΛΩ να βρίσκεται στη γενική σύνταξη και τη περιγραφή εκτέλεσης η προαιρετικότητα. Θέλω να αναφέρεται. Εμείς το ξέρουμε για κάθε άλλη γλώσσα. Οι μαθητές όχι. Το βιβλίο απευθύνεται σε μαθητές. Γιατί να μη μπορούμε να το στηρίξουμε by the book και στη ΓΛΩΣΣΑ; Το βιβλίο είναι ένα εργαλείο που πρέπει να διευκολύνει τη μαθησιακή διαδικασία.

Επειδή τα έχουμε χιλιοπεί κι έχει γίνει κουραστικό όμως, ας το αφήσουμε το θέμα. Δε θα πω άλλα, ωστόσο μου άρεσε πολύ η καλή θέλησή σου και η παράθεση του σημείου αυτόυ συνάδελφε!  :)
ΕΔΩ για γρήγορη πρόσβαση στο βιβλίο. Δες σελ 32.
Δες μετά στη σελίδα 75 τι όμορφα που ορίζει την ΕΠΙΛΕΞΕ. Για να μην αναφέρω και την εναλλακτική σύνταξη της ΕΠΙΛΕΞΕ στις νέες οδηγίες που ομοιάζει με πραγματικές γλώσσες προγραμματισμού.
6
με κάλυψες έτσι το νιώθω και εγώ αλλά δεν ήξερα πως να το εκφράσω
7
Ευχές / Απ: Επι της Δημοτικής Παράδοσης
« Τελευταίο μήνυμα από nikolasmer στις Χθες στις 11:24:20 μμ »
Ήρωες ... ευχαριστούμε!

https://youtu.be/EOlxtLegbZ0
8
Δομή επιλογής / Απ: Απορία Αν..Αλλιώς_Αν..Αλλιώς
« Τελευταίο μήνυμα από thaaanos στις Χθες στις 11:10:00 μμ »
Στις οδηγίες μελέτης δεύτερη έκδοση σελίδα 44 υπάρχει αν ... αλλιως_αν χωρίς περίπτωση αλλιώς
σημαίνει κάτι αυτό για εμάς;

Κώδικας: [Επιλογή]
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Μενού
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: α, β, Αρ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Επ
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε δύο ακέραιους αριθμούς:'
ΔΙΑΒΑΣΕ α, β
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ '1. Πρόσθεση'
ΓΡΑΨΕ '2. Αφαίρεση'
ΓΡΑΨΕ '3. Πολλαπλασιασμός'
ΓΡΑΨΕ '4. Διαίρεση'
ΓΡΑΨΕ '5. Έξοδος'
ΓΡΑΨΕ 'Επιλογή:'
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ Επ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Επ >= 1 ΚΑΙ Επ <= 5
ΑΝ Επ = 1 ΤΟΤΕ
Αρ <- α + β
ΓΡΑΨΕ 'Πρόσθεση=', Αρ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Επ = 2 ΤΟΤΕ
Αρ <- α - β
ΓΡΑΨΕ 'Αφαίρεση=', Αρ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Επ = 3 ΤΟΤΕ
Αρ <- α* β
ΓΡΑΨΕ 'Πολλαπλασιασμός=', Αρ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Επ = 4 ΤΟΤΕ
ΑΝ β <> 0 ΤΟΤΕ
Αρ <- α/ β
ΓΡΑΨΕ 'Διαίρεση=', Αρ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Η διαίρεση δε γίνεται'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Επ = 5
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Μενού
9
Γενικά / Απ: Πληροφορική Γ λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις Χθες στις 03:01:04 μμ »
OXI, Αυτο θελεις να τους μαθεις εσυ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Το ιδιο κανουν και πολλοι καθηγητες στα σχολεια για να το παιξουν φρτοντιστες. ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
Δεν θα αλλαξει το μαθημα επειδη θελουν τα φροντιστηρια.
Επειδη δεν μπορω να γραψω πλυ ωρα να πω τα παρακατω;
οποιος δεν καταλαβαινει η δεν θελει να καταλαβει και θετει θεματα για κεγαλαι μικρα υποχρεωτικο αλλιωσ και αλλα τετοια αστεια ενα πραμα σημαινει;
δεν εχει σπουδασει πληροφορικη αλλα κατι αλλο με αποτελεσμα η μονη γλωσσα προγραμματισμου που ξερει να ειναι η ΓΛΩΣΣΑ.
ΘΑ ΕΠΕΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΒΛΑΚΩΔΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ.


"OXI, Αυτο θελεις να τους μαθεις εσυ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ."
Όχι. Ποτέ δεν είπα πως θέλω να τους μάθω ΑΥΤΟ. Τους το προτείνω. Και δεν αδειάζω συναδέλφους. Πώς με κατηγορείς πως ΕΓΩ διδάσκω υποχρεωτικά κεφαλαία; Και ναι, είναι απαράδεκτο. Αλλά υπάρχουν κάποιοι που το ακολουθούν.

"Το ιδιο κανουν και πολλοι καθηγητες στα σχολεια για να το παιξουν φρτοντιστες. ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟΙ."
Κανείς δε θέλε να το παίξει φροντιστής. Βασικά όπα. Δεν έχω ιδέα γιατί το κάνει ο καθένας οπότε και δε τοποθετούμαι.

"Δεν θα αλλαξει το μαθημα επειδη θελουν τα φροντιστηρια. "
Ποιος είπε κάτι τέτοιο; Πας καλά; Σοβαρά τώρα. Το μάθημα θα αλλάξει για να βελτιστοποιηθεί. Το μάθημα θα αλλάξει για να εκσυγχρονιστεί. Το μάθημα θα αλλάξει για να καλυφθούν δυσκολίες. Δεν είπε κανείς πως θα αλλάξει το μάθημα για τα φροντιστήρια. Και που 'σαι, από το βιβλίο του Υπουργείου μιλάμε, όχι από φροντιστηριακό βοήθημα ε! Μη ξεχνιόμαστε. Και παρακαλώ να μη μπαίνουν στο στόμα μου λόγια που ΔΕΝ είπα.

Κι όσον αφορά το αν είναι αστείο ή βλακώδες το υποχρεωτικό ΑΛΛΙΩΣ, στην ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ κάνε μου τη χάρη κι ηρέμησε λίγο, δεν έβρισα κανέναν, δε ξέρεις αν και πόσες γλώσσες ξέρω και τι έχω σπουδάσει, ούτε αν έχω εργαστει ως προγραμματιστής. Δε θα σου πω, γιατί δε θέλω "να εντυπωσιάσω" όπως λες, γιατί δεν έχω τέτοια ανάγκη ούτε τέτοια ματαιοδοξία. Υπάρχουν πολύ μεγαλύτερα ονόματα εδώ μέσα. Εγώ εξέφρασα μία παράκαμψη, μιας ασαφούς λεπτομέριας στη ΓΛΩΣΣΑ. Κι επειδή ΕΣΥ ξέρει πως σε ΟΛΕΣ τις γλώσσες η else είναι προαιρετική, λες πως πρέπει να ισχύει και στη ΓΛΩΣΣΑ, όταν στον ΟΡΙΣΜΟ και τη ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ στο βιβλίο ΔΕ το λέει και πού 'σαι... για την ΕΠΙΛΕΞΕ το διόρθωσαν στο νέο υλικό (και μπράβο τους). Ας γινόταν νύξη και για την ΑΛΛΙΩΣ.
Ας μην αλλάξει το μάθημα. Δε με πειράζει. ΑΣ ΒΓΕΙ ΜΙΑ ΟΔΗΓΙΑ. Αυτό ζητάω. Αυτό λέω. Και ναι θέλω να ακουστώ.
Από τη στιγμή που ΔΕ βρίσκεται στο βιβλίο προβληματίζει. Λάθος δικό μου; Όχι. Δικό σου λάθος το ότι, πιθανώς από όσα είπες, διδάσκεις ως προαιρετική την ΑΛΛΙΩΣ; ΟΥΤΕ! Του βιβλίου είναι το λάθος. Εσύ το πήρες προσωπικά και φωνάζεις πως εγώ για εντυπωσιασμό λέω όσα λέω. Λες κι έχω την ανάγκη να εντυπωσιάσω κανέναν εδώ μέσα ή έχω το ψώνιο πως είμαι πιο εντυπωσιακός από κάποιον άλλο. Λέγοντας πως εκφράζω ΑΝΗΣΥΧΙΑ δε νομίζω πως στόχο θα είχα να εντυπωσιάσω. Σκέψου το. Πόσο εντυπωσιακός είναι κάποιος που ανησυχεί; Εγώ μοιράζομαι τις ανησυχίες μου για το μάθημα μαζί σας κι έχω μάθει να ακούω και του άλλου την άποψη και να τη σέβομαι. Προς τι η επιθετικότητα όμως;

"ΘΑ ΕΠΕΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΔΙΔΑΞΟΥΝ..."
Συμφωνώ απόλυτα. Είναι τραγικό να ξέρει μόνο ΓΛΩΣΣΑ κάποιος και να διδάσκει το μάθημα. Γιατί καταλήγει και ΓΛΩΣΣΑ να μη ξέρει. Θα μπορούσα τώρα να σε τσιγκλήσω με τις case sensitive γλώσσες, αλλά δε θα το κάνω.  ;)  Ξέρεις πόσοι υπάρχουν εκεί έξω που δε ξέρουν τίποτα άλλο πέραν της ΓΛΩΣΣΑΣ; Α! Και ναι, όπως εξαιρείς τον εαυτό σου, εξαίρεσε μία κι εμένα με την ευκαιρία. Είμαι απ' αυτούς που θέλουν το μάθημα σε python3. Αν ήξερα μόνο ΓΛΩΣΣΑ, θα ευχόμουν να αποτραπεί.


"...ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΒΛΑΚΩΔΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ."
Ενώ η βρισιά εντυπωσιάζει περισσότερο έτσι;
Έχεις δίκιο. Βλακώδες πως λείπει κάτι μέσα από το βιβλίο που έπρεπε να υπάρχει και το αναφέρω.
Έπρεπε οι μαθητές να ξέρουν τι γίνεται και σε 5 άλλες γλώσσες ε; ΑΥΤΟ ΛΕΣ;
Βλακεία μου που ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ πως η else είναι προαιρετική ΣΕ ΟΛΕΣ τις γλώσσες προγραμματισμου που γνωρίζω, ΠΛΗΝ της ΓΛΩΣΣΑΣ που δυστυχώς ορίζεται μέσω του βιβλίου ελλειπώς.
Ανοησία μου που παρατήρησα ότι στη περιγραφή δε μιλάει για προαιρετικότητα καν, ενώ (πολύ σωστά) η άσκηση Πλοιο2 λύνεται ΔΙΧΩΣ ΑΛΛΙΩΣ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ.

Σε πείραξε εσένα τι; Ότι συζητάω αυτό το πρόβλημα ή πως έδωσα μία ασφαλή εναλλακτική να την έχουν κατά νου τα παιδιά; Ποιος μου εγγυάται πως δε θα πέσουν σε κάνα περίεργο εξεταστή δηλαδή; ΕΣΥ; Πλάκα μου κάνεις;
Ποιος μου λέει πως δε θα πέσει θέμα που να αποζητά τέτοια σύνταξη μέσα στην ΑΛΛΙΩΣ; Επαναλαμβάνομαι πάλι, μετά το 2018 και το αδόμητο διάγραμμα ροής, έχω χάσει τη μπάλα. Να μη μιλήσω για τα θέματα στη python του ΕΠΑΛ φέτος, που έβαλαν θεωρία από παράδειγμα. Ρώτα τον evry που είναι και συγγραφέας του συγγράμματος. Τρίβαμε τα μάτια μας.

Τέλος πάντων, ούτε εγώ θέλω να ξανασυζητήσω τα ζητήματα αυτά, μου έχει χαλάσει πολύ η διάθεση, δε ξέρω γιατί πρέπει να υπάρχει ένταση και σε συνδυασμό ότι κουράστηκα να έρχομαι σε αντιπαράθεση, δε θέλω να δώσω συνέχεια.

Συγγνώμη αν σε τάραξα συνάδελφε σε βαθμό που να θες να βρίσεις τα λόγια μου, αλλά αδιαμφισβήτητα, όσο κι αν δε το βλέπεις, δεν είμαι απέναντί σου. Μαζί σου είμαι. Αλλά θέλω να ακουστώ γιατί ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. Θέλω να εστιάζω σε πιο ουσιώδη. Μπορεί να γίνει κάτι να τα λύσουμε; Ανεπίσημα αν συμφωνούμε σε κάτι δε σημαίνει πως συμφωνούν ΟΛΟΙ και το στέκι νομίζω δε μονοπωλεί εξεταστές. Κι επίσης, θα το πω άλλη μία φορά. Είμαι από αυτούς που εργάζονται σε φροντιστήριο και θέλουν να υποστηρίζουν, όχι να υποκαθιστόυν. Και πίστεψέ με μου έχουν τύχει πολύ καλοί Καθηγητές σε Λύκεια, που με άτυπη συνεργασία, τα παιδιά βγαίνουν πολύ κερδισμένα από το διπλό καλό μάθημα. Υπάρχουν κι άλλοι όμως εκεί έξω ε; Μόνος το είπες.
Κε evry ένιωθα την ανάγκη να απαντήσω, αλλά θα σεβαστώ αυτό που είπατε και δε θα δώσω συνέχεια. Ήθελα όμως να ξεκαθαρίσω δύο πράγματα, προτού σωπάσω.


ΥΓ: Διευκρίνιση:
"Στα φροντιστήρια όμως, αυτό που δίνουν Πανελλήνιες θέλουν να μάθουν τα παιδιά."
Μιλούσα πάνω στη Πληροφορική Β και Γ Λυκείου και στο αν δίδασκα ΓΛΩΣΣΑ στη Β Λυκείου πόσο ευτυχισμένος θα ήμουν και πόσο δε θα με ένοιαζε και πόσο άγχος ΔΕ θα είχα. Αλλά αντί Β Λυκείου, ΠΡΟΦΑΝΩΣ η πλειοψηφία των παιδιών έρχεται για τη Πληροφορική Γ Λυκείου.
"αυτό που δίνουν Πανελλήνιες" αναφερόταν στο ότι τα παιδιά θέλουν να διδαχθούν την ύλη της Γ Λυκείου κι άρα επιφέρει και την αντίστοιχη ευθύνη.

Επειδή μπορέι να το πήρες σαν έμμεση απόπειρα υπονόησης πως αυτό που λέω είναι κι αυτό που ισχύει στις Πανελλήνιες, διευκρινίζω τι είπα και σε ποιο context. Όχι τίποτα, αλλά θα σταματήσω τη κουβέντα, μη μείνει παρεξηγημένο αυτό.
10
Γενικά / Απ: Πληροφορική Γ λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 10:56:53 πμ »
Νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε για τα θέματα αυτά γιατί όσοι διαβάζουν έχουν κουραστεί από όλο αυτό.
Επίσης δεν υπάρχει λόγος να δημιουργούμε θέμα όταν δεν υπάρχει ακόμα και αν το κάνουμε καλόπιστα.
Υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά προβλήματα αυτή τη στιγμή και με το μάθημα αλλά και γενικότερα.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10