Συζήτηση για το 1ο θέμα

Ξεκίνησε από pgrontas, 31 Μαΐου 2007, 01:48:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

greecechris

egw gia na termatizei to eixa kanei etsi sto sxoleio kai mono ksulo den efaga

px ita gia i apo 1 mexri 20
....

ekana to i 21 gia na termatizei otan ithela alla opws eipa mono ksulo den efaga

pgrontas

Σε έχουν παρεξηγήσει - είσαι μπροστά από την εποχή σου  :) :)

Δεν είναι καλή πρακτική, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και αδύνατο (κάτι παρόμοιο με το GOTO)
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

johnny_xp

Καταρχήν νομίζω ότι δε διδάσκουμε assembly. Εκτός αν το μάθημα λέγετε "Ανάπτυξη εφαρμογών σε Assebly" και εγώ δεν το έχει ακόμα καταλάβει. Η συζήτηση περί του αν πρέπει να αλλάζουμε το μετρητή εντός της ΓΙΑ είναι κάτι που στο forum το έχουμε θέσει επανηλημένα. Πάλι μετά τις εξετάσεις τα ίδια θα λέμε; Το βιβλίο στη σελίδα 178, αριστερή λεζάντα, είναι σαφές: "Η εντολή ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ χρησιμοποιείται στη περίπτωση που πρέπει να επαναληφθεί η εκτέλεση κάποιοων εντολών για προκαθορισμένο αριθμό επαναλήψεων". Αν τώρα θέλουμε να δημιουργήσουμε θέμα χωρίς να υφίσταται και αυτό γίνετε...

Περί του ΓΡΑΨΕ/ΔΙΑΒΑΣΕ σε μια ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ πράγματι αν το δούμε πολύ αυστηρά υπάρχει ασάφεια. Ωστώσο εγώ προσωπικά υιοθέτησα όλη τη χρονιά το ότι: μια ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ούτε διαβάζει ούτε γράφει.

pgrontas

-->Οποιαδήποτε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση θεωρείται σωστή.
Αυτό στην σελίδα 178 δεν λέει ότι δεν μπορείς να αλλάξεις τον μετρητή και εμένα μου φαίνεται περισσότερο σαν σύσταση. Το ότι έχει συζητήθεί ξανά δεν σημαίνει κάτι.
Γιατί αν κάποιος μαθητής είναι προχωρημένος να του κόψουν 2 μονάδες;
Επίσης στο βιβλίο καθηγητή σελίδα 203 λέει ότι είναι συνάρτηση (σαν απάντηση στην Δτ1 του τετραδίου μαθητή ερώτημα Β σελ. 109 - αυτό που έπεσε). Δεν ξέρω αν υπάρχει λάθος που έχει διορθωθεί αλλά είναι ασάφεια.

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

johnny_xp

Ο μαθητής που αλλάζει το μετρητή εντός του βρόχου είναι προχωρημένος; Πως προκύπτει αυτό; Γνωρίζει assembly ή C++ ας πούμε;

pgrontas

Υπάρχουν μαθητές που γράφουν στον πανελλήνιο διαγωνισμό πληροφορικής C++ καλύτερα από εμάς.
Δεν θέλω να ξεκινήσω αντιπαράθεση απλά κατά την γνώμη μου το συγκεκριμένο ερώτημα παραμένει ανοικτό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Laertis

Φίλε pgrontas,

αυτά τά θέματα έχουν συζητηθεί και ξαναζητηθεί στο στέκι αλλά προφανώς δεν τα έχεις διαβάσει. Σε παρακαλώ κάνε τον κόπο να τα δεις και μη θέτεις εκ νέου τα ίδια ερωτήματα. Πρέπει να δούμε αύριο στα βαθμολογικά τι οδηγίες δίνει η επιτροπή εξετάσεων για τα συγκεκριμένα θέματα.
Ο Άλκης έχει θέσει τις ασάφειες με πάρα πολύ καλό τρόπο.

Το θέμα είναι ότι σ'αυτό το μάθημα δεν κάνουμε C++ ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pgrontas

Όντως δεν έχω διαβάσει όλα τα θέματα που έχουν συζητηθεί στο στέκι, απλά θα ήθελα να μου απαντούσε κάποιος χωρίς παραπομπές - στην ουσία.
Για μένα κάποιος μαθητής που μπορεί να τεκμηριώσει μια τέτοια απάντηση αξίζει να πάρει τις μονάδες γιατί σκέφτεται out of the box.
Τέλος πάντων δεν επιμένω περισσότερο γιατί κανείς δεν με έχει πείσει και όπως είπα και πριν δεν θέλω να κάνω αντιπαράθεση.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Dem

Παράθεση από: pgrontas στις 31 Μαΐου 2007, 03:37:43 ΜΜ
Όντως δεν έχω διαβάσει όλα τα θέματα που έχουν συζητηθεί στο στέκι, απλά θα ήθελα να μου απαντούσε κάποιος χωρίς παραπομπές - στην ουσία.
Για μένα κάποιος μαθητής που μπορεί να τεκμηριώσει μια τέτοια απάντηση αξίζει να πάρει τις μονάδες γιατί σκέφτεται out of the box.
Τέλος πάντων δεν επιμένω περισσότερο γιατί κανείς δεν με έχει πείσει και όπως είπα και πριν δεν θέλω να κάνω αντιπαράθεση.

οι μαθητες που σκεφτονται out of the box παιρνουν ολες τις μοναδες???για να παρουν ολες τις μοναδες πρεπει να σκεφτεται και ο διορθωτης out of the box.......εγω κοιταγα να τα γραφω οσο πιο τυποποιημενα γινεται και ξεφυγα λιγο καπου απο την πεπατημενη και ανησυχω που μαλλον θα χασω το 100 που το χρειαζομαι για να βουλωσω τρυπες απο αλλα μαθηματα............

P.Tsiotakis


Δεν είναι και το πιο κομψό να διαβάζουμε για skata στη συζήτηση. Όλοι μας είμαστε κουρασμένοι, στρεσαρισμένοι κ.α. αλλά ψυχραιμία.

Όταν το διδακτικό πακέτο (που δεν έχω μπροστά μου), αναφέρει ΠΟΤΕ να μην τροποποιείται η τιμή του μετρητή εντός του βρόχου, κάθε άλλο παρά σύσταση μου φαίνεται. Έχει χιλιοσυζητηθεί το θέμα, αλλά στην τελική δεν είναι σωστή αλγοριθμική χρήση της δομής Για που είναι φτιαγμένη για άλλο σκοπό. Χώρια, που έχει ξαναπέσει και δεν είναι θολό σημείο.

Και αυτό ΕΙΝΑΙ η ουσία.

Ο μαθητής που σπάει το Για με κάποιο τρόπο έπρεπε να αποτραπεί έγκαιρα από αυτές τις σκέψεις και αυτό δεν είναι περιορισμός της φαντασίας, αλλά αγωνιστική πειθαρχία στο άθλημα...

Σαφώς δεν κάνουμε αντιπαράθεση, και δεν αμφισβητούνται οι γνώσεις και η πίστη μας σ' αυτό που κάνουμε εδώ...

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης

P.Tsiotakis

Το θέμα Β.2. είναι από το τετράδιο μαθητή, αλλά δεν έπρεπε να αφήσουν το "εισαγωγή ενός δεδομένου", το οποίο δεν διαπραγματεύομαι οτι απαιτεί χρήση διαδικασίας. Το παράδειγμα που επικαλείται η Φανή :

"ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΑΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Ζ,Χ
ΑΡΧΗ
...
Χ<--ΟΟΟ(Ζ)
...
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΟΟΟ(Τ):ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Τ,Α
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΟΟΟ<--Α
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ"

που ουσιαστικά περνάει πλασματική παράμετρο στο υποπρόγραμμα είναι το τρωτό σημείο του συλλογισμού αυτού.

Αφού ΠΡΕΠΕΙ να περάσουμε παράμετρο, αλλά ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ αυτή είναι άχρηστη.

Η συνάρτηση δε ζητάει είσοδο από το χρήστη, ό,τι χρειάζεται το λαμβάνει από τις παραμέτρους.

Παιδιά, δεν προγραμματίζουμε εδώ, ΑΕΠΠ κάνουμε. Και σε πρόγραμμα πάντως θαρρώ οτι δεν θα ήταν καλή υλοποίηση αυτή...

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης

greecechris

Παράθεση από: ptsiotakis στις 31 Μαΐου 2007, 04:12:43 ΜΜ
Το θέμα Β.2. είναι από το τετράδιο μαθητή, αλλά δεν έπρεπε να αφήσουν το "εισαγωγή ενός δεδομένου", το οποίο δεν διαπραγματεύομαι οτι απαιτεί χρήση διαδικασίας. Το παράδειγμα που επικαλείται η Φανή :

"ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΑΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Ζ,Χ
ΑΡΧΗ
...
Χ<--ΟΟΟ(Ζ)
...
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΟΟΟ(Τ):ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Τ,Α
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΟΟΟ<--Α
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ"

που ουσιαστικά περνάει πλασματική παράμετρο στο υποπρόγραμμα είναι το τρωτό σημείο του συλλογισμού αυτού.

Αφού ΠΡΕΠΕΙ να περάσουμε παράμετρο, αλλά ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ αυτή είναι άχρηστη.

Η συνάρτηση δε ζητάει είσοδο από το χρήστη, ό,τι χρειάζεται το λαμβάνει από τις παραμέτρους.

Παιδιά, δεν προγραμματίζουμε εδώ, ΑΕΠΠ κάνουμε. Και σε πρόγραμμα πάντως θαρρώ οτι δεν θα ήταν καλή υλοποίηση αυτή...

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης
simasia exei an douleuei kati..kai douleuei ;)


chris

P.Tsiotakis


Θα δούλευε, αν ήσουν στο επαγγελματικό λύκειο και σε 2 χρόνια και εξεταζόσουν στη γλώσσα προγραμματισμού C. Η σωστή απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι διαδικασία...

greecechris

diladi an katsw kai grapsw ena programma automata i glwssa tha me rwtaei se ti lukeio eimai gia na kserei an tha treksei i oxi?

founes

ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ. ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΜΠΑΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ.

ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΤΟΤΕ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΣΩΣΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ 4. ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ
ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ 6 ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΘΕ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ
ΜΕ 1.5 => ΑΤΟΠΟ

ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΧ 87.5/100