Ρε συ Χρήστο, στον ύπνο σου το έβλεπες το e-skroutz;

Δε λέω, πολύ καλή η δουλειά του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, αλλά εγώ εξακολουθώ να αναρωτιέμαι: είναι αυτά ζητήματα που πρέπει να απασχολούν τους μάχιμους καθηγητές πληροφορικής που συμπληρώνουν το ωράριό τους το εκπαιδευτικό και έχουν αναλάβει και εξωδιδακτικές εργασίες τον Σεπτέμβρη;
Ακριβώς επειδή σε κάποιες περιπτώσεις εγκατάστασης και χρήσης της εφαρμογής χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις γιαυτό και πρέπει αν μη τι άλλο να πληρώνεται έξτρα ο Πληροφορικός (δεν πρέπει να είναι εκπαιδευτικός κατά την άποψή μου) που αναλαμβάνει την συγκεκριμένη εργασία.
Και δεν έχω πρόβλημα κατά τα άλλα ως ένας καθηγητής του συλλόγου να αναλάβω στα πλαίσια των εξωδιδακτικών υποχρεώσεων μέρος της ηλεκτρονικής γραφειοκρατίας(εφόσον βέβαια ο στόχος είναι πολύ σύντομα να ελαχιστοποιηθεί η χειρογραφική γραφειοκρατία και εφόσον έγιναν ουσιαστικές προσπάθειες για εύρεση γραμματέα και απέτυχαν ).
Σκέψου κάτι άλλο: Αποφασίζει το υπουργείο για κάθε δημόσιο σχολείο στο προαύλιο χώρο του σχολείου να φτιάξει ένα συντριβάνι για να το βλέπουμε και να λειτουργεί ηρεμιστικά για την ψυχολογία μας.
Στο σχολείο όπως γνωρίζεις διδάσκεται το μάθημα της τεχνολογίας στο γυμνάσιο και το σχέδιο στο λύκειο. Το μάθημα αυτό το διδάσκουν μηχανικοί ή μηχανικοί ΤΕ. Βγάζει λοιπόν μια απόφαση το υπουργείο που ζητάει από τα σχολεία να αναλάβουν την μελέτη και κατασκευή του σιντριβανιού αυτού.
Και τώρα σε ρωτάω: πιστεύεις ότι οι μηχανικοί (εκπαιδευτικοί) θα αναλάβουν το έργο και μάλιστα χωρίς πληρωμή; Μάλλον όχι.
Εμείς λοιπόν γιατί αναλαμβάνουμε τέτοια έργα;
