Τελευταία μηνύματα

#1
Γ΄ Λυκείου / Απ: Προβλέψεις / Προτάσεις πρι...
Τελευταίο μήνυμα από dimitrios67 - Χθες στις 07:16:16 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις 27 Ιουν 2025, 10:04:29 ΜΜΤα Μαθηματικά της κατεύθυνσης μας δεν αλλάζουν κυρίως για λόγους οικονομίας πόρων
Πρέπει να είναι ίδια με της Θετικής
Για να τα διδάσκουν λιγότεροι καθηγητές, για να συμπτύσσονται με τμήματα της Θετικής, για λιγότερα βιβλία, για λιγότερα θέματα, λιγότερους βαθμολογητές κτλ
Είναι δεδομένο ότι τα Μαθηματικά αυτά δεν απευθύνονται σε μαθητές της κατεύθυνσης μας και γι'αυτό αποτυγχάνει το 75%
Πέτρο, νομίζω ότι το βασικότερο είναι ότι οι μαθητές του 4ου πεδίου διεκδικούν με τους μαθητές του 2ου πεδίου τις σχολές Πληροφορικής.
Ήδη οι δικοί μας έχουν πλεονέκτημα (Πληροφορική-ΑΟΘ vs Φυσική-Χημεία),
αν και τα Μαθηματικά δεν είναι τα ίδια δεν θα μας αφήσουν να δηλώνουμε σχολές Πληροφορικής,
εκτός και αν (και αυτό είναι το πιο δίκαιο, το οποίο θα έπρεπε ήδη να ισχύει) ισχύσει "ποσόστωση"
στους εισαγόμενους στα κοινά τμήματα.
ΥΓ: Ανυπομονώ να δω τι θα γίνει με τα πρώην ΤΕΙ τα οποία εν μιά νυκτί έγιναν ΑΕΙ και
σε μια ακόμη νύχτα έγιναν 5ετους φοίτησης και Integraded Master και με τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα
με τα "καθαρά" ΗΜΜΥ (ΕΜΠ, ΑΠΘ, Πάτρα κλπ.) και γράφονται και στο ΤΕΕ. (Jesus Christ!!)
Θα αφήσουν τους δικούς μας να δηλώσουν ό,τι δηλώνανε; Έχετε κάποια πληροφόρηση;
#2
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από dimitrios67 - Χθες στις 06:59:53 ΜΜ
Ευχαριστούμε πολύ Αντώνη!
Για να μας δώσει το διάγραμμα τις "σωστές" πληροφορίες
θα πρέπει να αφαιρέσουμε τους βαθμούς 0-10.
Κι αυτό διότι, για να γράψει κανείς 0-5 στην Πληροφορική σημαίνει ότι είναι "τουρίστας"
και γράφει μόνο και μόνο για να φανεί ότι το σχολείο του έχει υποψηφίους για τις Πανελλαδικές και δεν κινδυνεύει να συγχωνευτεί με άλλο Εξεταστικό Κέντρο.
Και αυτοί που έγραψαν 6-10 είναι παρόμοια περίπτωση.
Δεν γίνεται να έχει κάποιος διαβάσει στοιχειωδώς Πληροφορική και να γράφει κάτω από 8!
Οπότε, για να αποτυπώσουμε την πραγματικότητα
 νομίζω ότι πρέπει να δούμε τους βαθμούς από 10 (άντε 8 ) και πάνω.
#3
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας προσκαλέσουμε επισήμως να γίνετε μέλη του ΠΑ.Σ.Ε.Π.!

Ποιοι είμαστε;
Ο σύλλογος ΠΑ.Σ.Ε.Π. (Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής) ιδρύθηκε με σκοπό να προστατεύει και να προάγει τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΠΕ86) αλλά και να προτείνει ιδέες-λύσεις για την Εκπαιδευτική Πληροφορική, Ρομποτική , Αλγοριθμική σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.
Ως επιστήμονες Πληροφορικής δε θα μπορούσαμε να αφήσουμε απέξω την ενημέρωση σε τεχνολογίες αιχμής καθώς και εκπαιδευτικές μεθόδους ή τεχνικές οι οποίες κάνουν τη ζωή των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών καλύτερη, πάντοτε στηριζόμενοι σε επιστημονική έρευνα.


Ποιοι μπορούν να εγγραφούν στο σύλλογο;
Όλοι οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής με πτυχίο όπου τους εντάσσει στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ86 έχουν δικαίωμα να εγγραφούν εφόσον έχουν κάνει αίτηση να μπουν στους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ86 ή είναι ήδη μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΠΕ86.


Γιατί να εγγραφώ στο σύλλογο, τι έχω να κερδίσω;
Γνωρίζουμε πως λειτουργούν οι περισσότεροι σύλλογοι στην Ελλάδα και δεν  επιθυμούμε να γίνουμε άλλος ένας από αυτούς.
Διαφορές:
  • Τα περισσότερα μέλη μας είναι εξ' αποστάσεως και έτσι βρήκαμε τρόπο να οργανωνόμαστε απομακρυσμένα κατανοώντας όμως ότι η δια ζώσης επιλογή σε πολλά ζητήματα είναι απαραίτητη και πιο αποτελεσματική.
  • Τα μέλη μας διακατέχονται από καλή φιλοπεριέργεια και την τάση να λύνουν προβλήματα και να βοηθούν τα άλλα μέλη.
  • Εξειδίκευση σε νέες τεχνολογίες & ΤΠΕ.
  • Δ.Σ. με ισχυρό επιστημονικό υπόβαθρο και προσήλωση στους στόχους που τίθενται:
    • διορισμοί αναπληρωτών εκπαιδευτικών
    • αύξηση οργανικών θέσεων
    • δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού & λογισμικού
    • έγκυρη ενημέρωση σε εκπαιδευτικά θέματα
  • Ενεργή κοινότητα. Συζητήσεις με ευγένεια και επιχειρήματα.

---


1η Γενική Συνέλευση ΠΑ.Σ.Ε.Π. | 01/07/2025 ώρα 20:30

pasep-prwti-geniki-syneyleusi.png

Σας περιμένουμε εκεί!
#4
Linux / Τροποποίηση εκπαιδευτικού λογι...
Τελευταίο μήνυμα από Yannis Siahos - 30 Ιουν 2025, 06:36:19 ΜΜ
Αν και ακούγεται λίγο άσχετο με το linux, ίσως αποδειχθεί και σχετικό  :D  :D

Στον κόμβο της Τεχνικής Στήριξης στο σύνδεσμο https://ts.sch.gr/software υπήρχε διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Το πρόβλημα ήταν ότι το μεγάλο ποσοστό βασίζονταν σε adobe flash plugin, που απαιτούσε browsers που να υποστηρίζουν το NPAPI (για τα plugins) και εδώ και πολλά χρόνια υιοθετήθηκε η λύση του PaleMoon με μια παλιά έκδοση adobe flashplugin.
Με αυτόν τον τρόπο ήταν διαθέσιμο τόσο σε Windows όσο και σε Linux στα εργαστήρια ή σε Η/Υ στα σπίτια μαθητών και εκπαιδευτικών.

Διαπιστώσαμε ότι το Ruffle μπορεί να αξιοποιηθεί για την αναπαραγωγή flash περιεχομένου (αντί του flash plugin) σε σύγχρονους browsers. Οπότε είπαμε με τον Άλκη να το δοκιμάσουμε στο online εκπαιδευτικό λογισμικό.

Έχοντας προχωρήσει σε αλλαγές στις html σελίδες του λογισμικού και κάνοντας και βασικούς ελέγχους λειτουργίας, πλέον μπορούμε να πούμε ότι το 80% του online εκπαιδευτικού λογισμικού μπορεί να δουλέψει σε σύγχρονους browsers και σύγχρονα Λ/Σ.
Επιπλέον πλεονέκτημα ότι δουλεύει σε κινητές συσκευές (κινητά, ταμπλέτες κτλ). Οι ταμπλέτες λόγω μεγαλύτερης οθόνης είναι μάλλον προτιμότερες.

Όποιος ενδιαφέρεται ας κάνει μια δοκιμή και μας δίνει σχόλια.

Ένα ποσοστό αυτού του λογισμικού δίνεται και μέσω των αποθετηρίων για τοπική εγκατάσταση, οπότε και σε αυτήν την περίπτωση, εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον, θα μπορούσαν να τροποποιηθούν τα λογισμικά για να τρέχουν και εντός LAN στο LTSP ΣΕΠΕΗΥ.

Για τα λογισμικά (λιγότερα από 10) που απαιτούν JRE, ακόμη δεν έχει βρεθεί καινούρια λύση, απαιτείται PaleMoon και JRE 8.x που υποστηρίζει java web start.
#5
Linux / Απ: Πρόβλημα στην αντιγραφή-επ...
Τελευταίο μήνυμα από gregflo - 30 Ιουν 2025, 11:13:15 ΠΜ


Σπύρο καλημέρα! Μη μου μιλάς στον πληθυντικό..Την τελευταία εβδομάδα που έκανα την αναβάθμιση από 20.04 σε 22.04 παρατήρησα μαζί με κάποιον άλλο συνάδελφο το παραπάνω πρόβλημα. Όχι στον server, στους clients, όταν έκανα αντιγραφή ένα αρχείο (οτιδήποτε και όχι μεγάλο..) από τον client στα Δημόσια το σύστημα κολλούσε και χρειαζόταν επανεκκίνηση. Το αντίστροφο από τα Δημόσια στον client δεν είχε πρόβλημα, δούλευε κανονικά. Δε μπορώ να στείλω screenshot (κλείσαμε..). Καλό καλοκαίρι στην όμορφη Πάτρα..
#6
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από bageo - 29 Ιουν 2025, 11:23:04 ΠΜ
Οι εξετάσεις έχω σκοπό την κατάταξη των μαθητών για να την εισαγωγή στις διάφορες σχολές κ όχι την αξιολόγηση τους .. από τον πίνακα επομένως φαίνεται ότι δεν υπάρχει καθόλου ισοκατανομή των μαθητών με αποτέλεσμα να υπάρχουν μόνο δύο ήδη βαθμολογιών .. οι πολύ ψηλές ακόμα και για τους κάτω του μετρίου και πολύ χαμηλές για αυτούς που δεν άνοιξαν βιβλίο. Επιμένω τα θέματα είναι πολύ εύκολα σε σχέση με άλλες εποχές κ σίγουρα δυσκολότερα από τα 2-3 προηγούμενα χρόνια 
#7
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 28 Ιουν 2025, 06:32:24 ΜΜ
Αγάπη μεγάλη!!!
#8
Γ΄ Λυκείου / Απ: Προβλέψεις / Προτάσεις πρι...
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - 28 Ιουν 2025, 12:05:46 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις 27 Ιουν 2025, 10:04:29 ΜΜΌσοι θεωρείτε ότι το μάθημα μας πρέπει να γίνει ακόμα δυσκολότερο, θα ήθελα να ήξερα πόσες φορές έχετε έρθει σε τετ-α-τετ με γονέα που έχει πειστεί από δεξιά και αριστερά ότι το αντικείμενο της Πληροφορικής είναι εύκολο και ψάχνει ευθύνες γιατί το παιδί του δεν έγραψε τον βαθμό που ονειρευόταν (στο μυαλό του)

Γιατί από χθες, έχουμε τέτοια περιστατικά με γονείς να νιώθουν έκπληκτοι για τα 19άρια του ΑΟΘ και τα αντίστοιχα 15άρια της Πληροφορικής
Οι γονείς, όπως και πολλοί συνάδελφοι δυστυχώς, δεν μπαίνουν στην ουσία της υπόθεσης, κοιτάνε απλά τα δεδομένα
Και όταν ο γονέας είναι πελάτης, ψάχνει ευθύνες για την ανισορροπία των βαθμών Οικονομίας και Πληροφορικής, ειδικά όταν έχει ακούσει (από σίγουρα έμπιστες πηγές) ότι το μάθημα μας είναι εύκολο 
Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής: Αν πέσουν εύκολα, γράφουν όλοι 19, ο καλός δεν ξεχωρίζει από το μέτριο αλλά ο γονιός δεν μπορεί να κατηγορήσει κανέναν γιατί έγραψε 19 το παιδί του. Αν πέσουν δύσκολα ο καλός γράφει 18 και ξεχωρίζει από τον μέτριο που γράφει 15. Ο γονιός του μέτριου διαμαρτύρεται στον καθηγητή που ανέλαβε την προετοιμασία του (φροντιστήριο/ιδιαίτερο). Τα δύσκολα θέματα δείχνουν την αλήθεια και ξεμπροστιάζουν τους δήθεν καλούς. Άρα τα εύκολα θέματα βολεύουν τον καθηγητή που προετοιμάζει το μαθητή γιατί δεν έχει ποτέ να απολογηθεί για τίποτα. Στα δύσκολα, ο δυσαρεστημένος γονιός ρωτάει γιατί το παιδί του έγραψε χαμηλά.
 
Όμως αυτά δεν είναι παιδαγωγικά επιχειρήματα ούτε επιστημονικά. Δεν είναι σωστό να θέλουμε υποβάθμιση του μαθήματος επειδή έτσι μας βολεύει.
Εγώ έχω πει επανειλημμένα στους γονείς ότι η πληροφορική είναι θετική επιστήμη με βάθος συγκρίσιμο με αυτό των μαθηματικών και της φυσικής. Άλλο αν κρατάνε χαμηλά το επίπεδο. Αν έβαζαν τις ασκήσεις του διδακτικού πακέτου (ανάλυση σε πρώτους, ανάπτυγμα του ημιτόνου σε δυναμοσειρά) θα είχαμε πολύ υψηλότερο επίπεδο.
#9
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από o_Antonis - 28 Ιουν 2025, 11:23:46 ΠΜ
Ορίστε, παραγγελιά!
(άντε βγάλε άκρη  :angel:)
21-25.png
#10
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 28 Ιουν 2025, 10:12:08 ΠΜ
Επειδή τα δύο προηγούμενα χρόνια έπεσαν αντικειμενικά πολύ πιο εύκολα θέματα, προτείνω να εισαχθούν και του 2022 και του 2021 να έχουμε εικόνα πενταετίας ώστε να μας είναι και πιο ξεκάθαρο.