Τελευταία μηνύματα

#1
Linux / Τροποποίηση εκπαιδευτικού λογι...
Τελευταίο μήνυμα από Yannis Siahos - Χθες στις 06:36:19 ΜΜ
Αν και ακούγεται λίγο άσχετο με το linux, ίσως αποδειχθεί και σχετικό  :D  :D

Στον κόμβο της Τεχνικής Στήριξης στο σύνδεσμο https://ts.sch.gr/software υπήρχε διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Το πρόβλημα ήταν ότι το μεγάλο ποσοστό βασίζονταν σε adobe flash plugin, που απαιτούσε browsers που να υποστηρίζουν το NPAPI (για τα plugins) και εδώ και πολλά χρόνια υιοθετήθηκε η λύση του PaleMoon με μια παλιά έκδοση adobe flashplugin.
Με αυτόν τον τρόπο ήταν διαθέσιμο τόσο σε Windows όσο και σε Linux στα εργαστήρια ή σε Η/Υ στα σπίτια μαθητών και εκπαιδευτικών.

Διαπιστώσαμε ότι το Ruffle μπορεί να αξιοποιηθεί για την αναπαραγωγή flash περιεχομένου (αντί του flash plugin) σε σύγχρονους browsers. Οπότε είπαμε με τον Άλκη να το δοκιμάσουμε στο online εκπαιδευτικό λογισμικό.

Έχοντας προχωρήσει σε αλλαγές στις html σελίδες του λογισμικού και κάνοντας και βασικούς ελέγχους λειτουργίας, πλέον μπορούμε να πούμε ότι το 80% του online εκπαιδευτικού λογισμικού μπορεί να δουλέψει σε σύγχρονους browsers και σύγχρονα Λ/Σ.
Επιπλέον πλεονέκτημα ότι δουλεύει σε κινητές συσκευές (κινητά, ταμπλέτες κτλ). Οι ταμπλέτες λόγω μεγαλύτερης οθόνης είναι μάλλον προτιμότερες.

Όποιος ενδιαφέρεται ας κάνει μια δοκιμή και μας δίνει σχόλια.

Ένα ποσοστό αυτού του λογισμικού δίνεται και μέσω των αποθετηρίων για τοπική εγκατάσταση, οπότε και σε αυτήν την περίπτωση, εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον, θα μπορούσαν να τροποποιηθούν τα λογισμικά για να τρέχουν και εντός LAN στο LTSP ΣΕΠΕΗΥ.

Για τα λογισμικά (λιγότερα από 10) που απαιτούν JRE, ακόμη δεν έχει βρεθεί καινούρια λύση, απαιτείται PaleMoon και JRE 8.x που υποστηρίζει java web start.
#2
Linux / Απ: Πρόβλημα στην αντιγραφή-επ...
Τελευταίο μήνυμα από gregflo - Χθες στις 11:13:15 ΠΜ


Σπύρο καλημέρα! Μη μου μιλάς στον πληθυντικό..Την τελευταία εβδομάδα που έκανα την αναβάθμιση από 20.04 σε 22.04 παρατήρησα μαζί με κάποιον άλλο συνάδελφο το παραπάνω πρόβλημα. Όχι στον server, στους clients, όταν έκανα αντιγραφή ένα αρχείο (οτιδήποτε και όχι μεγάλο..) από τον client στα Δημόσια το σύστημα κολλούσε και χρειαζόταν επανεκκίνηση. Το αντίστροφο από τα Δημόσια στον client δεν είχε πρόβλημα, δούλευε κανονικά. Δε μπορώ να στείλω screenshot (κλείσαμε..). Καλό καλοκαίρι στην όμορφη Πάτρα..
#3
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από bageo - 29 Ιουν 2025, 11:23:04 ΠΜ
Οι εξετάσεις έχω σκοπό την κατάταξη των μαθητών για να την εισαγωγή στις διάφορες σχολές κ όχι την αξιολόγηση τους .. από τον πίνακα επομένως φαίνεται ότι δεν υπάρχει καθόλου ισοκατανομή των μαθητών με αποτέλεσμα να υπάρχουν μόνο δύο ήδη βαθμολογιών .. οι πολύ ψηλές ακόμα και για τους κάτω του μετρίου και πολύ χαμηλές για αυτούς που δεν άνοιξαν βιβλίο. Επιμένω τα θέματα είναι πολύ εύκολα σε σχέση με άλλες εποχές κ σίγουρα δυσκολότερα από τα 2-3 προηγούμενα χρόνια 
#4
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 28 Ιουν 2025, 06:32:24 ΜΜ
Αγάπη μεγάλη!!!
#5
Γ΄ Λυκείου / Απ: Προβλέψεις / Προτάσεις πρι...
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - 28 Ιουν 2025, 12:05:46 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις 27 Ιουν 2025, 10:04:29 ΜΜΌσοι θεωρείτε ότι το μάθημα μας πρέπει να γίνει ακόμα δυσκολότερο, θα ήθελα να ήξερα πόσες φορές έχετε έρθει σε τετ-α-τετ με γονέα που έχει πειστεί από δεξιά και αριστερά ότι το αντικείμενο της Πληροφορικής είναι εύκολο και ψάχνει ευθύνες γιατί το παιδί του δεν έγραψε τον βαθμό που ονειρευόταν (στο μυαλό του)

Γιατί από χθες, έχουμε τέτοια περιστατικά με γονείς να νιώθουν έκπληκτοι για τα 19άρια του ΑΟΘ και τα αντίστοιχα 15άρια της Πληροφορικής
Οι γονείς, όπως και πολλοί συνάδελφοι δυστυχώς, δεν μπαίνουν στην ουσία της υπόθεσης, κοιτάνε απλά τα δεδομένα
Και όταν ο γονέας είναι πελάτης, ψάχνει ευθύνες για την ανισορροπία των βαθμών Οικονομίας και Πληροφορικής, ειδικά όταν έχει ακούσει (από σίγουρα έμπιστες πηγές) ότι το μάθημα μας είναι εύκολο 
Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής: Αν πέσουν εύκολα, γράφουν όλοι 19, ο καλός δεν ξεχωρίζει από το μέτριο αλλά ο γονιός δεν μπορεί να κατηγορήσει κανέναν γιατί έγραψε 19 το παιδί του. Αν πέσουν δύσκολα ο καλός γράφει 18 και ξεχωρίζει από τον μέτριο που γράφει 15. Ο γονιός του μέτριου διαμαρτύρεται στον καθηγητή που ανέλαβε την προετοιμασία του (φροντιστήριο/ιδιαίτερο). Τα δύσκολα θέματα δείχνουν την αλήθεια και ξεμπροστιάζουν τους δήθεν καλούς. Άρα τα εύκολα θέματα βολεύουν τον καθηγητή που προετοιμάζει το μαθητή γιατί δεν έχει ποτέ να απολογηθεί για τίποτα. Στα δύσκολα, ο δυσαρεστημένος γονιός ρωτάει γιατί το παιδί του έγραψε χαμηλά.
 
Όμως αυτά δεν είναι παιδαγωγικά επιχειρήματα ούτε επιστημονικά. Δεν είναι σωστό να θέλουμε υποβάθμιση του μαθήματος επειδή έτσι μας βολεύει.
Εγώ έχω πει επανειλημμένα στους γονείς ότι η πληροφορική είναι θετική επιστήμη με βάθος συγκρίσιμο με αυτό των μαθηματικών και της φυσικής. Άλλο αν κρατάνε χαμηλά το επίπεδο. Αν έβαζαν τις ασκήσεις του διδακτικού πακέτου (ανάλυση σε πρώτους, ανάπτυγμα του ημιτόνου σε δυναμοσειρά) θα είχαμε πολύ υψηλότερο επίπεδο.
#6
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από o_Antonis - 28 Ιουν 2025, 11:23:46 ΠΜ
Ορίστε, παραγγελιά!
(άντε βγάλε άκρη  :angel:)
21-25.png
#7
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 28 Ιουν 2025, 10:12:08 ΠΜ
Επειδή τα δύο προηγούμενα χρόνια έπεσαν αντικειμενικά πολύ πιο εύκολα θέματα, προτείνω να εισαχθούν και του 2022 και του 2021 να έχουμε εικόνα πενταετίας ώστε να μας είναι και πιο ξεκάθαρο.
#8
Γ΄ Λυκείου / Απ: Προβλέψεις / Προτάσεις πρι...
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 27 Ιουν 2025, 10:04:29 ΜΜ
Τα Μαθηματικά της κατεύθυνσης μας δεν αλλάζουν κυρίως για λόγους οικονομίας πόρων
Πρέπει να είναι ίδια με της Θετικής
Για να τα διδάσκουν λιγότεροι καθηγητές, για να συμπτύσσονται με τμήματα της Θετικής, για λιγότερα βιβλία, για λιγότερα θέματα, λιγότερους βαθμολογητές κτλ
Είναι δεδομένο ότι τα Μαθηματικά αυτά δεν απευθύνονται σε μαθητές της κατεύθυνσης μας και γι'αυτό αποτυγχάνει το 75%

Όσοι θεωρείτε ότι το μάθημα μας πρέπει να γίνει ακόμα δυσκολότερο, θα ήθελα να ήξερα πόσες φορές έχετε έρθει σε τετ-α-τετ με γονέα που έχει πειστεί από δεξιά και αριστερά ότι το αντικείμενο της Πληροφορικής είναι εύκολο και ψάχνει ευθύνες γιατί το παιδί του δεν έγραψε τον βαθμό που ονειρευόταν (στο μυαλό του)

Γιατί από χθες, έχουμε τέτοια περιστατικά με γονείς να νιώθουν έκπληκτοι για τα 19άρια του ΑΟΘ και τα αντίστοιχα 15άρια της Πληροφορικής
Οι γονείς, όπως και πολλοί συνάδελφοι δυστυχώς, δεν μπαίνουν στην ουσία της υπόθεσης, κοιτάνε απλά τα δεδομένα
Και όταν ο γονέας είναι πελάτης, ψάχνει ευθύνες για την ανισορροπία των βαθμών Οικονομίας και Πληροφορικής, ειδικά όταν έχει ακούσει (από σίγουρα έμπιστες πηγές) ότι το μάθημα μας είναι εύκολο 

Δυστυχώς ή ευτυχώς, όλοι εμείς που συζητάμε εδώ μέσα για το μέλλον του μαθήματος, δεν ξεκινάμε από την ίδια αφετηρία όσον αφορά την επαγγελματική μας υπόσταση σε σχέση με το μάθημα
#9
Linux / Απ: Μαύρη οθόνη κατά τη σύνδεσ...
Τελευταίο μήνυμα από alexxtasi - 27 Ιουν 2025, 07:33:42 ΜΜ
Το πρόβλημα έχει λυθεί ή όχι ακόμα ?

Μπορείς να παραθέσεις τα περιεχόμενα του lts.conf ?
#10
Linux / Απ: Πρόβλημα στην αντιγραφή-επ...
Τελευταίο μήνυμα από spanagioto - 27 Ιουν 2025, 06:15:13 ΜΜ
Καλησπέρα.
Μήπως θα μπορούσατε να δώσετε περισσότερες λεπτομέρειες? Τα αρχεία είναι μεγάλα σε μέγεθος?
Δοκιμάσαμε σε δική μας εγκατάσταση και δουλεύει κανονικά.
Μήπως θα μπορούσατε να ανεβάσετε κάποια screenshots?