Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2006-2007

Το άσπρο πρόβατο

(1/6) > >>

gpapargi:
Θα τοποθετηθώ βέβαια και αναλυτικά αλλά έχει ενδιαφέρον να κάνω ένα copy paste από το πλάνο διδασκαλίας που έχω. Όταν λέω «πλάνο διδασκαλίας» εννοώ ότι σε ένα αρχείο word έχω σημειώσει τι ακριβώς κάνω στο μάθημά μου (ασκήσεις στο μάθημα ασκήσεις στο σπίτι κλπ). Αν και για κάθε μάθημα έγραφα περίπου 15 γραμμές στο μάθημα 29 ήμουν σύντομος. Ξέρω ότι γενικά είμαι γραφικός τύπος…

«Μάθημα 29 (θεωρία 6)
Εξήγηση βασικών εννοιών που αναφέρει το βιβλίο

Να μην ξεχάσω το φαιδρό θέμα με goto.

Σπίτι: Θεωρία και Τσιωτάκης»

kLee:
Δημοσίως και επώνυμα λοιπόν τοποθετούμαι και λέω πως το να βάλουν goto σήμερα ήταν μ@λ@κ1@!!

Nuff said!

Laertis:
Οπότε την ίδια μ@λ@κ1@!! κάναμε κι εμείς στο στέκι στο διαγώνισμα στο 4ο-6ο κεφάλαιο που βάλαμε τέτοιου είδους άσκηση (σαφώς δυσκολότερη απο ένα πολλαπλό Αν που το έχει το λυμένο το βιβλίο), αλλά κανείς δεν διαφώνησε ή επαναστάτησε για αυτό το θέμα

Διαφωνώ πλήρως, το θέμα ήταν απλό, κατανοητό κι εύκολο να μετατραπεί. Δεν ήθελε καμιά προετοιμασία, ούτε καν γνώση της εντολής goto, αλλά απλή λογική.

P.Tsiotakis:
Υπάρχουν δυο θέματα προς συζήτηση:

1. Το να μπει στις εξετάσεις θέμα με Goto..

2. Το συγκεκριμένο θέμα που έπεσε..

Για το 2ο με κάλυψε ο  Γιώργος Νικολακάκης. Χώρια που ήταν σχεδόν ατόφιο από το σχολικό βιβλίο. Ο πολλαπλασιασμός αλα ρωσικά με φυσική γλώσσα κατά βήματα είναι ή δεν είναι στην ύλη φίλοι μου;

Για το 1ο θέμα όμως (που μάλλον υπάρχουν οι ενστάσεις) εγείρεται συζήτηση.

Έχω διατυπώσει τη θέση μου οτι με τη βοήθεια ΛΙΓΟΣΤΩΝ παραδειγμάτων με Goto οι μαθητές ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ, γιατί  βλέπουν μπροστά στα μάτια τους γιατί είναι δυσνότητα, δύσκολο να συντηρηθούν, διορθωθούν κ.λ.π. τέτοια προγράμματα. Με αυτήν την άσκηση τους εξέτασε και στα διαγράμματα ροής.

Το διαγώνισμα σήμερα δεν καθορίζει μόνο τη διδασκαλία του μαθήματος του χρόνου, αλλά καλείται ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ συγκεκριμένους διδακτικούς στόχους σχετικά με το αν επετευχθησαν ΕΦΕΤΟΣ. και αυτό κατά τη γνώμη μου επιτυγχάνεται με τη βοήθεια μιας απλής άσκησης, ΜΕΣΑ από το βιβλίο

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης

gpapargi:
Εγώ είχα διαφωνίσει και τότε που μπήκε στα διαγωνίσματα που έφτιαξε το στέκι. Είχα φωνάξει αρκετά και τότε (αν θυμάμαι ήμουν ο μόνος). Τελικά πηγα πάσο σεβόμενος την πλεοψηφία και το ότι το διαγώνισμα ήταν αφιερωμένο σε κεφάλαια θεωρίας Ελπίζω η ομάδα που συμμετείχε στα διαγωνίσματα να μου αναγνωρίσει ότι έχω μια συνεπή θέση πάνω στο θέμα (τότε στο διαγώνισμα και τώρα).
Δεν  ξέχασα τελικά να το διδάξω όπως έγραφε και το πλάνο διδασκαλίας μου μια που ήταν εντός ύλης, οπότε τυπικά είμαι καλυμμένος.

Αλλά αυτό που με νοιάζει εμένα είναι το τι αντίκτυπο θα έχει ένα τέτοιο θέμα στο μάθημα. Είμαι από αυτούς που στέκομαι πάρα πολύ στη φιλοσοφία των θεμάτων καθώς πιστεύω ότι κάθε στιγμή πρέπει να ξέρουμε τη θέση αυτού που διδάσκουμε και εξετάζουμε στην  ευρύτερη επιστήμη της πληροφορικής. Άλλο τι βάζεις σε ένα διαγώνισμα αφιερωμένο σε ένα κεφάλαιο και άλλο τι βάζεις στο εφόλης της ύλης που «φοράς τα καλά σου». (Εννοείται φυσικά πως το θέμα είναι απλό).

Περισσότερα στην αναλυτική μου τοποθέτηση που αφορά το θέμα 1 που λέει ο Παναγιώτης

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση