Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 07:10:08 μμ »
Έχει βάση το σκεπτικό σου, σίγουρα.

Αυτό όμως δεν αντίτθεται στη λογική των διαδικασιών ότι επιστρέφουν τιμές, πίσω στις πραγματικές παραμέτρους;

Όμως εξαρτάται από την υλοποίηση της γλώσσας κάτι που δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε.
Για παράδειγμα η αντιγραφή μπορεί να γίνεται μόνο όταν περάσουμε μεταβλητή και όχι σταθερά.
Η ουσία είναι ότι αν κάποιος μαθητής επιχειρήσει να περάσει σταθερά σε διαδικασία στις εξετάσεις ο βαθμολογητής δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να του κόψει, πρέπει να το πάρει σωστό.

Δεν ξέρουμε τι είχαν οι συγγραφείς του βιβλίου στο μυαλό τους για αυτή την περίπτωση αλλά είναι σίγουρο ότι το επέτρεπαν.
Αυτό αποδεικνύεται από το παράδειγμα στην σελίδα 99 του τετραδίου μαθητή που παρέθεσα παραπάνω, το οποίο αν και εκτός ύλης, δείχνει ότι οι συγγραφείς θεωρούν ότι μπορείς να περάσεις σταθερά.
2
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 06:50:48 μμ »
Αυτό δηλαδή τι κακό έχει;

Κώδικας: ΓΛΩΣΣΑ
  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΈλεγχοςΤηςΓIΑ
  2. ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  3.   ΛΟΓΙΚΕΣ: λ
  4. ΑΡΧΗ
  5.   λ <- ΓIΑΣανΤηςPascal
  6.   ΑΝ λ ΤΟΤΕ
  7.     ΓΡΑΨΕ "Σε αυτόν τον διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ, στο τέλος μια ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10, το ι είναι 10"
  8.   ΑΛΛΙΩΣ
  9.     ΓΡΑΨΕ "Σε αυτόν τον διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ, στο τέλος μια ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10, το ι είναι 11"
  10.   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  11. ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
  12.  
  13. ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΓIΑΣανΤηςPascal: ΛΟΓΙΚΗ
  14. ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  15.   ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ι
  16. ΑΡΧΗ
  17.   ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 1
  18.   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  19.   ΓIΑΣανΤηςPascal <- ι = 1
  20. ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

Στον Διερμηνευτή εμφανίζει 11, στην Pascal εμφανίζει 10 (άρα π.χ. και στην παλιά Γλωσσομάθεια).
Η χρησιμότητα της συνάρτησης είναι να ελέγχει την υλοποίηση του διερμηνευτή. Αυτό συνηθίζεται σε πολλά προγράμματα, που μετά είτε σταματάνε την εκτέλεσή τους όταν βλέπουν ότι τρέχουν κάτω από ασύμβατο διερμηνευτή/compiler, είτε χρησιμοποιούν διαφορετικές εσωτερικές υλοποιήσεις κάποιων καίριων υποπρογραμμάτων.

Η Javascript είναι γεμάτη με τέτοια, λόγω ασυμβατότητας στις υλοποιήσεις των browsers.
Και αν στη ΓΛΩΣΣΑ φτιάχναμε μεγάλα προγράμματα που θα έπρεπε να τρέχουν κάτω από όλους τους διερμηνευτές, θα είχαμε αναγκαστικά κάποιες τέτοιες συναρτήσεις για να παρακάμπτουμε τις ασάφειες που θα είχαν υλοποιηθεί διαφορετικά σε κάθε διερμηνευτή.

Και το άλλο παράδειγμα που έχουμε συζητήσει εδώ στο Στέκι, για χρήσιμη συνάρτηση χωρίς παράμετρο, θα ήταν μια υλοποίηση της random, που θα είχε ως είσοδο "πρωτογενείς τιμές" από το ρολόι του συστήματος.
3
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από Καλ. Ν. στις Χθες στις 06:23:17 μμ »
Στο τετράδιο μαθητή σελ. 99 έχει κλήση διαδικασίας με σταθερές.

Αυτό όμως δεν αντίτθεται στη λογική των διαδικασιών ότι επιστρέφουν τιμές, πίσω στις πραγματικές παραμέτρους;
4
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 05:53:29 μμ »
Μία συνάρτηση ΠΡΕΠΕΙ να έχει τουλάχιστον μία παράμετρο. Όπως στα μαθηματικά δεν ορίζεται συνάρτηση χώρις όρισμα, έτσι και στην πληροφορική. Η διαδικάσια μπορεί να μην έχει παραμέτρους.
Ισχύει μόνο στο μάθημα ΑΕΠΠ και όχι στην πληροφορική γενικά. Σε πολλές γλώσσες προγραμματισμού μπορείς άνετα να ορίσεις συνάρτηση που δεν δέχεται καμία παράμετρο.

Παράθεση
Η διαδικασία ΔΕΝ δέχεται σταθερές ως παραμέτρους
Στο τετράδιο μαθητή σελ. 99 έχει κλήση διαδικασίας με σταθερές.
5
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από Καλ. Ν. στις Χθες στις 04:45:18 μμ »
Μία συνάρτηση ΠΡΕΠΕΙ να έχει τουλάχιστον μία παράμετρο. Όπως στα μαθηματικά δεν ορίζεται συνάρτηση χώρις όρισμα, έτσι και στην πληροφορική. Η διαδικάσια μπορεί να μην έχει παραμέτρους.

Η διαδικασία ΔΕΝ δέχεται σταθερές ως παραμέτρους, γιατί επιστρέφει πίσω στις παραμέτρους τιμές (είτε είναι όμοιες ή ανόμοιες από την κλήση της διαδικασίας). Και αφού είναι προκαθορισμένες τιμές δεν μπορούν να μεταβληθούν όπως των μεταβλητών. Και για αυτό στους πίνακες τιμών, μετά το τέλος της εκτέλεσης της διαδικασίας οι τιμές των πραγματικών παραμέτρων ξαναγράφονται, είτε μεταβλήθηκαν, είτε όχι.
Είναι σαν να κάνουμε 5 <-- 10, άτοπο. Η παράμετρος μπορεί να δεχτεί σταθερές.
6
Γ΄ Λυκείου / Απ: Τελευταίο μάθημα
« Τελευταίο μήνυμα από pvs στις Χθες στις 03:54:09 μμ »
Καταρχήν ευχαριστώ για τις προτάσεις σας, σε ένα καλό τμήμα σκέφτομαι να κάνω πάλι τις περσινές επαναληπτικές και μία άσκηση με ουρά από το συμπληρωματικό. Επίσης, μία πολύ καλή άσκηση που έχεις αρκετές μεθοδολογίες είναι αυτή με το βενζινάδικο που είχε πέσει στις επαναληπτικές του 2013 (αν θυμάμαι καλά) 
7
Γ΄ Λυκείου / Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από Ana geo στις Χθες στις 10:43:51 πμ »
Καλημέρα 
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν
 Μια συνάρτηση  (υποπρόγραμμα) μπορεί να μην έχει καμία παράμετρο εισόδου;και
Εάν οι διαδικασίες ή οι συναρτήσεις μπορούν να έχουν ως παραμέτρους σταθερές; πχ
Κάλεσε διαδ(7,5,α)
Ευχαριστώ
8
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΕΦ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις Χθες στις 10:31:09 πμ »
Πολύ καλή αναφορά για OO
https://en.wikipedia.org/wiki/Object-oriented_programming

Παράθεση
Object-oriented programming (OOP) is a programming paradigm based on the concept of "objects", which can contain data and code: data in the form of fields (often known as attributes or properties), and code, in the form of procedures (often known as methods).

A feature of objects is that an object's own procedures can access and often modify the data fields of itself (objects have a notion of this or self). In OOP, computer programs are designed by making them out of objects that interact with one another.[1][2] OOP languages are diverse, but the most popular ones are class-based, meaning that objects are instances of classes, which also determine their types.

Many of the most widely used programming languages (such as C++, Java, Python, etc.) are multi-paradigm and they support object-oriented programming to a greater or lesser degree, typically in combination with imperative, procedural programming. Significant object-oriented languages include: (list order based on TIOBE index) Java, C++, C#, Python, R, PHP, Visual Basic.NET, JavaScript, Ruby, Perl, Object Pascal, Objective-C, Dart, Swift, Scala, Kotlin, Common Lisp, MATLAB, and Smalltalk.


πολύ καλά βιβλία και αναφορές έχει ο

Bertrand Meyer (2009). [/size]Touch of Class: Learning to Program Well with Objects and Contracts[/size]. Springer Science & Business Media. p. 329. [/size]Bibcode[/size]:[/size]2009tclp.book.....M[/size]. [/size]ISBN[/size][/size]978-3-540-92144-8[/size].[/size]



Υπάρχει φυσικά και η άλλη άποψη, οπότε για πληρότητα καλό θα είναι να αναφέρεται:


Krubner, Lawrence. "Object Oriented Programming is an expensive disaster which must end". smashcompany.com. Archived from the original on 14 October 2014. Retrieved 14 October 2014.
  • [/size][/color]
9
Γ΄ Λυκείου / Απ: Τελευταίο μάθημα
« Τελευταίο μήνυμα από Konstantina Petropoulou στις Χθες στις 10:18:02 πμ »
Καλημέρα σας,

1. Εγω αρχικά του ετοιμασα επιγραμματικά όλες τις μεθοδολογίες που έχουμε κάνει στην διάρκεια της χρονίας και παραλλαγές που έχουμε δει και τους έδωσα ώστε να δούνε ποια απο αυτα έχουν ξεχάσει.
2. Συμφωνώ ότι, ότι ειχαμε να κανουμε για θεμα Γ και Δ έχει γίνει. ( Εννοείτε ασκήσεις με μικρές παγίδες μπορουμε να το ξαναθυμήσουμε)
3. Ξεκινάω και του κάνω βασικές μεθοδολογίες για Α και Β θέμα πχ διαγράμματα ροής, ΕΠΙΛΕΞΕ, φυσική γλώσσα, ουρά στοιβα, πίνακες και κύριες και δευτερεύουσες διαγωνίους.

Επίσης για ένα τμήμα που είναι σε πολυ πολυ υψηλό επίπεδο τι θα κάνατε για επανάληψη?

Ευχαριστω πολυ
10
Συναρτήσεις / Απορια
« Τελευταίο μήνυμα από Ana geo στις Χθες στις 09:45:55 πμ »
Καλημέρα
Θα ήθελα να ρωτήσω μια συνάρτηση (υποπρόγραμμα) μπορεί να μην έχει καμία παράμετρο εισόδου και εάν οι συναρτήσεις και οι διαδικασίες μπορούν να έχουν σταθερές για παραμέτρους  ;
Ευχαριστώ
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10