Το κακό είναι ότι αν παραμείνει σε ακτίνια, βγάζουμε λάθος την άσκηση του τετραδίου μαθητή, οπότε θέλει διόρθωση!
Τον τύπο μπορούμε εύκολα να τον βάλουμε σε άσκηση, δίνοντάς τους τα δεδομένα σε ακτίνια και ζητώντας να τα μετατρέψουν σε μοίρες πριν τα βάλουν στις ΗΜ(), ΣΥΝ().
Και σε άλλη άσκηση (υλοποίηση ΗΜ() και ΣΥΝ() με σειρές δυνάμεων και παραγοντικών - δεν έχω το τετράδιο μπροστά μου για να πω τον αριθμό της) το βιβλίο ζητάει να μετατραπούν οι μοίρες σε ακτίνια πριν εφαρμόσουν τον τύπο, δεν είναι κάτι περίεργο (και πάλι και σ' εκείνο το σημείο θεωρεί ότι οι μαθητές θα έβαζαν μοίρες αν δεν τους το έλεγε, ότι αυτό είναι το φυσιολογικό...)