Διότι καλή η πλάκα, αλλά ας δούμε λίγο τα νούμερα:...
140 ώρες οι μεν , 60 ώρες οι δε
Θα ήθελα να αποσαφηνήσεις αν το παραπάνω πλάνο, το έγραψες ως σοβαρό ή ως αστείο.
Παρά ταύτα, επειδή πιάσαμε το μέτρημα
(Περίπου...λέξη κλειδί)
στο ΓΕΛ η ύλη που ανακοινώθηκε για τα Μαθηματικά αντιστοιχεί σε 87 ώρες (κατ'ελάχιστο)
Τις ενδεικτικές οδηγίες τις γνωρίζουμε, μπορούμε να δούμε που αντιστοιχούν οι 87 ώρες σύμφωνα με τις οδηγίες στην Πληροφορική.
Αλλά θα είμαι "άπλας" και θα δώσω ακόμα 20 ώρες (3 βδομάδες μάθημα).
Στις περίπου 110 ώρες δεν έχει προλάβει να ολοκληρωθεί ο τμηματικός προγραμματισμός.
Εδώ λοιπόν έχουμε τα εξής τεινά:
Κάποιος από το υπουργείο δεν έκανε σωστά αριθμητικές πράξεις, ή κάποια ειδικότητα συμπληρώνει με αρκετά ιδιόμορφο τρόπο τα βιβλία.
Τρίτο ενδεχόμενο: Τα βίβλία ύλης δεν παίξανε κανένα ρόλο και απλώς κόπηκε ένα ποσοστό από την ύλη, με την μπίλια να στραβοκάθεται για την Πληροφορική ΓΕΛ.
Επιπρόσθετα παρόμοιο είναι και το σκηνικό μείωσης της ύλης στο ΕΠΑΛ με τον Προγραμματισμό να έχει μια "φυσιολογική" μείωση.
(εδώ τα μαθηματικά έχουν μείωση που αντιστοιχεί σε ποσοστό αρκετά κοντά σε αυτό των Μαθηματικών ΓΕΛ)
Στα Μαθηματικά (Άλγεβρα) από τις 42 προβλεπόμενες ώρες αφαιρείται -κάτι παραπάνω- από υλικό που αντιστοιχεί σε 10 ώρες.
Τι λες; Τριανταδύο ώρες μόνο από την αρχή της χρονιάς μέχρι αρχές Μαρτίου με δίωρο μάθημα (...που κανένας δεν κάνει Γεωμετρία και αρκετοί την τρίτη ώρα την δίνουν στην Άλγεβρα; )
Στην αναγωγή από 2ωρο σε 7ώρο...110 ώρες πιάνονται δεν πιάνονται. Που το έγραψα και πιο πριν, θα το ξαναγράψω: Δεν αντιστοιχούν σε αυτή την ύλη.
Πάμε και στον Προγραμματισμό. Η ύλη που παραμένει αντιστοιχεί σε 45 ώρες. Με τρίωρο μάθημα αυτό. (χώρια το εργαστήριο, χώρια την προεργασία από την Β', τα ξέρεις να μην στα εξηγώ)
Προφανώς η πλειονότητα μπήκε στο σκεπτικό να προχωρήσει ώστε να καταφέρει να καλύψει την ύλη, έτσι ώστε να είναι και ηθικά εντάξει με
τους μαθητές που θέλουν και μπορούν να ακολουθήσουν. Πολύ καλά έκαναν, το βρίσκω απολύτως σωστό και έντιμο. Δεν γίνεται η απάθεια
να δρα μεταδοτικά στο κομμάτι εκείνο των παιδιών που θέλουν να πάνε παραπέρα. Και δεν καταλαβαίνω γιατί δέχονται "επίθεση" όσοι προχωράνε την ύλη σε μάθημα που εξετάζεται ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ. Όσοι μένουν πίσω το μόνο που καταφέρνουν είναι να κινούν υποψίες.
Από την άλλη δεν καταλαβαίνω την σύγκριση με το φροντιστήριο.
Δεν χρειάζεται να αναφέρω τα 3ωρα/2ώρα διαγωνίσματα τα Σ/Κ, ότι δεν υπάρχουν αργίες, αναρρωτικές κ.α.
όσοι τρέχουν για το ένσημο, ξέρουν. Όσοι δεν, δεν. Τι να κάνουμε τώρα;
Εν τέλη δεν γίνεται να παριστάνουμε τα νήπια και να συγκρίνουμε τάξεις των 5 (και βγάλε) με τάξεις των 25 (και βάλε).
Τι είναι πιο ωραίο, ένα πατζάρι ή ένα μανταρίνι είναι η συζήτηση.
Πιστεύω ότι δεν μου ξέφυγε κανείς που δεν πρόσβαλα, επειδή η ώρα είναι περασμένη ζητώ επιείκεια και μια δεύτερη ευκαιρία.