Αποστολέας Θέμα: Η τελική εξεταστέα ύλη  (Αναγνώστηκε 5299 φορές)

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 78
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #30 στις: 09 Απρ 2020, 11:06:06 μμ »
Θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες.
Και εχω και εγω τις εξης αποριες οπως ειπωθηκαν και παραπανω.
1.Τι γινεται με αυτους που ξαναδινουν και ειχαν επιλεξει την παλια υλη;
2.Το 6.5 παραμένει μέσα όπως φαίνεται , σωστά;

katr

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #31 στις: 09 Απρ 2020, 11:29:18 μμ »
Όντως το 6.5 παραμένει.
Συμφωνώ κι εγώ με τις απόψεις των συναδέλφων.
Θεωρώ ότι έπρεπε να υπάρξει επιπλέον μείωση της ύλης, η ύλη είναι αρκετή σε σχέση με τα υπόλοιπα μαθήματα.
Νομίζω και η εκσφαλμάτωση έπρεπε να  είναι εκτός. :) :)

vickymnt

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Life Experiences
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #32 στις: 10 Απρ 2020, 03:48:35 πμ »
Εγώ ήμουν στην εκσφαλμάτωση όταν κλείσαμε.  :-\
Δεν την έχω τελειώσει και το δήλωσα όταν ζήτησαν την ύλη.
Και βγάλανε μόνο το μαύρο κουτί;
Ήθελα να ήξερα γιατί ζητήσανε την ύλη από τα σχολεία αφού ΚΑΝΕΙΣ δεν ενδιαφέρθηκε να τη δει;  >:( >:(
Από το υπουργείο δεν έλεγαν ότι η ύλη θα είναι αυτή που διδάχθηκε στη φυσική τάξη  μέχρι τις 10/3;
Ξέρουν τι τους γίνεται;  :D :D
Πήραν την προτεινόμενη διαχείριση μαθήματος και αφαίρεσαν ό,τι τους κατέβηκε από τα τελευταία που προτείνανε χωρίς να μιλήσουν με τους συμβούλους;
Και βγάλανε τον αντικειμενοστραφή και αφήσανε το 6.5; Με ποια λογική;  :o :o
Τώρα, ή να την ξαναλλάξουν ή να μας πουν με ποιο τρόπο θα τη διδάξουμε.
Έχω, ήδη, ενημερώσει το σύμβουλο για το πρόβλημα και δεν είμαι η μόνη.

« Τελευταία τροποποίηση: 10 Απρ 2020, 04:13:39 πμ από vickymnt »

Κώστας Τ.

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 12
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #33 στις: 10 Απρ 2020, 09:21:53 πμ »
Συνδυαστικά έχουμε τα παρακάτω:

1. Βγάλαμε δυναμικές δομές δεδομένων ( που δεν έχουν τόσες θεωρητικές τρύπες ),
αφήσαμε μέσα τα 2/3 της εκσφαλμάτωσης ( που γίνεται το σώσε για το τι κατηγορία λάθους είναι το κάθε τμήμα προγράμματος https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8235.0 ). Το πρόβλημά μας δηλαδή είναι το - 1 ώρα για να διδαχθεί - Μαύρο Κουτί;

2. Το βασικότερο πρόβλημα συνάδελφοι είναι ότι είμαστε το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μάθημα που έχει 4 βιβλία, που για να τα συνδυάσεις και να εξηγήσεις πώς πάει η ύλη θέλεις 2 ώρες με βαρέα ένσημα.

3. Εδώ απαντήσανε με αυτόν τον τρόπο στις ερωτήσεις του συνάδελφου tsak ( έριξα κάτι γαλλικά όταν διάβασα την απάντηση που του στείλανε: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8158.30 )

Συμπέρασμα: Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι με τον συντονισμό του μαθήματός μας "ασχολούνται" εντελώς αναρμόδια άτομα που δεν έχουν διδάξει ποτέ τους ΑΕΠΠ.
« Τελευταία τροποποίηση: 10 Απρ 2020, 09:35:02 πμ από Κώστας Τ. »

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 78
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #34 στις: 10 Απρ 2020, 10:09:39 πμ »
Καλημέρα!

Για το 6.5 το παρακάτω αρκεί;

•Η αντικειμενοστραφής σχεδίαση λαμβάνει ως πρωτεύοντα δομικά στοιχεία ενός προγράμματος τα δεδομένα από τα οποία δημιουργούνται με κατάλληλη μορφοποίηση τα αντικείμενα (Objects).
•Στηρίζεται σε μία πολύ απλοϊκή ιδέα: Ένα πρόγραμμα περιγράφει ενέργειες που εφαρμόζονται πάνω σε δεδομένα.
•Αν η δομή ενός προγράμματος στηρίζεται στις ενέργειες τότε μιλάμε για παραδοσιακές προγραμματιστικές τεχνικές, ενώ αν στηρίζεται στα δεδομένα μιλάμε για αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.
•Η σχεδίαση αυτή επιφέρει καλύτερα αποτελέσματα γιατί τα προγράμματα που δημιουργούνται είναι περισσότερο ευέλικτα και επαναχρησιμοποιήσιμα.
•Χρησιμοποιεί την ιεραρχική σχεδίαση, τον τμηματικό προγραμματισμό και ακολουθεί τις αρχές του δομημένου προγραμματισμού.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3514
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #35 στις: 10 Απρ 2020, 10:19:15 πμ »
Μα δεν είναι όλος ο αντικειμενοστραφής εκτός.? Γιατί άφησαν το 6.5?
Προσωπικά πιστεύω ότι απλά το ξέχασαν, και δεν κάνω πλάκα.

Τελικά αυτή η νέα ύλη για την οποία γράφτηκαν τόσα και τόσα δεν ήταν γραφτό να εξεταστεί. Πως τα φέρνει η ζωή...

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

panosz

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 41
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #36 στις: 10 Απρ 2020, 10:52:09 πμ »
Μα δεν είναι όλος ο αντικειμενοστραφής εκτός.? Γιατί άφησαν το 6.5?
Προσωπικά πιστεύω ότι απλά το ξέχασαν, και δεν κάνω πλάκα.


Καλημέρα,

Συμφωνώ απόλυτα !
Panos

katr

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #37 στις: 10 Απρ 2020, 11:39:22 πμ »
Καλημέρα συνάδελφοι
Η ύλη αυτή πιστεύω πως είναι με τη λογική ότι θα επιστρέψουμε μία με δύο βδομάδες το σχολείο, ώστε να καλύψει ο καθένας μας ότι τυχόν δεν έχει κάνει. Πιστεύω πως αν δεν υπάρξει επιστροφή στο σχολείο, με φυσική παρουσία στη σχολική τάξη, μπορεί να δούμε κι άλλη περικοπή ύλης. Δηλαδή σε κάποια sites είχε κυκλοφορήσει ότι θα υπήρχε φάση α και φάση β για την ύλη. Πάντως μιλώντας με συναδέλφους διαπιστώνω πως και γρήγορα έχουμε καλύψει κάποια κομμάτια, και μπορεί να μην έχουμε διδάξει κάποια και να τα έχουμε αναφέρει κιόλας όταν μας ζητήθηκε η ύλη.

Άρης Κεσογλίδης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #38 στις: 10 Απρ 2020, 01:38:13 μμ »
Θα πω κάτι , το οποίο δεν είναι ακριβώς στο θέμα της Νέας Ύλης ,αλλά θα καταλήξει εκεί.
Είναι μία γενικότερη απορία που ακόμα την έχω, για την διδασκαλία της ύλης.

Δεν είμαι σε σχολείο, είμαι στην Ιδιωτική εκπαίδευση.
Παρ' όλο που εδώ και 5 χρόνια υπάρχει το μάθημα των αλγορίθμων στην Β' Λυκείου, κάθε χρόνο βλέπω ότι ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ μαθητής (ακόμη και οι "καλοί") δεν ξέρει τα βασικά, ακόμη κι από Δομή Ακολουθίας!
Δεν έχουν παρακολουθήσει τίποτα, και δεν έχουν καταλάβει σχεδόν τίποτα...

Στην Γ' Λυκείου λοιπόν, με την λογική ότι "μέχρι και Δομή Επανάληψης τα έχουν διδαχθεί στην Β' Λυκείου", οι οδηγίες λένε να προχωρήσει γρήγορα η ύλη στα επόμενα...
Εγώ να πασχίζω από τον Αύγουστο μέχρι και όλον τον Οκτώβριο να τους δώσω να καταλάβουν πώς λειτουργούν οι εντολές ΓΡΑΨΕ , ΔΙΑΒΑΣΕ και οι Δομές Επιλογής και Επανάληψης... και Οκτώβριο ( ; ) στα σχολεία να μπαίνουν σε πολύ λίγα μαθήματα στους πίνακες!

Πώς διδάσκουν την ύλη δηλαδή...; Λένε 2 πράγματα από θεωρία, κάνουν 2-3 ασκήσεις, και παραδόθηκε η παράγραφος;
Διδάσκουν σαν να τους πιέζει κάποιος και πρέπει να βγει η ύλη και να κάνουν 2-2,5 μήνες επανάληψη;

Εντάξει, φέτος είναι περισσότερες οι ώρες διδασκαλίας, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι καταλαβαίνουν τα παιδιά στην τάξη...
Ειδικά η πλειοψηφία των δικών μου μαθητών, μου λένε ότι "στο σχολείο δεν προσέχουμε καθόλου... ο/η καθηγητής/-τρια τρέχει, δεν μας τα εξηγεί, και δεν μπορούμε να καταλάβουμε".

Μπορεί κάποιος καθηγητής στο Σχολείο δηλαδή να περάσει τους Μονοδιάστατους πίνακες σε 2 διδακτικές ώρες... Εγώ και άλλοι συνάδελφοι να ασχολούμαστε στα Φροντιστήρια σε 3 τρίωρα μαθήματα να τους τα εξηγήσουμε με πολλά παραδείγματα, διάφορους τύπους ασκήσεων που δεν έχουν δει καθόλου στο σχολείο, να βλέπει μετά ο καθηγητής του σχολείου ότι τα καταλαβαίνουν αρκετοί (λόγω των φροντιστηρίων) και να νομίζει ότι τα λέει μια χαρά!

Αν ήμουν σε σχολείο, θα προσπαθούσα να μην τρέχω, για να μπορώ να δώσω στα παιδιά να καταλάβουν καλά τις έννοιες και τις ασκήσεις, και ας μην είχα στο τέλος χρόνο για επανάληψη.
Ενώ όταν δεν καταλάβουν, σε τι να κάνουν επανάληψη; Σε αυτά που ΔΕΝ κατάλαβαν;;

>>> Για να καταλήξω λοιπόν: 
μου φαίνεται ότι η ύλη διδάχθηκε πολύ νωρίς με τέτοιο "γρήγορο τρόπο" , οπότε δεν κόπηκε και μεγάλο μέρος της ύλης......
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2306
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #39 στις: 10 Απρ 2020, 01:39:40 μμ »
Δηλαδή στο ΑΟΘ δεν είχε διδάξει κανένας πανελλαδικά την νέα ύλη και την έκοψαν;
Ή απλά φέρθηκαν έξυπνα και κάλυψαν τα νώτα τους, διευκολύνοντας την ζωή τους;
Όταν έχεις ύλη από 4 βιβλία, ασαφή, καινούρια, μπερδεμένη για εμάς (πόσο μάλλον για τους μαθητές) και σου δίνεται η χρυσή ευκαιρία να την συμμαζέψεις κάπως, τότε...

ΥΓ. Μέχρι 10 Μαίου κλειστά όλα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1426
  • There are always possibilities...
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #40 στις: 10 Απρ 2020, 02:06:13 μμ »
Θα πω κάτι , το οποίο δεν είναι ακριβώς στο θέμα της Νέας Ύλης ,αλλά θα καταλήξει εκεί.
Είναι μία γενικότερη απορία που ακόμα την έχω, για την διδασκαλία της ύλης.

Δεν είμαι σε σχολείο, είμαι στην Ιδιωτική εκπαίδευση.
Παρ' όλο που εδώ και 5 χρόνια υπάρχει το μάθημα των αλγορίθμων στην Β' Λυκείου, κάθε χρόνο βλέπω ότι ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ μαθητής (ακόμη και οι "καλοί") δεν ξέρει τα βασικά, ακόμη κι από Δομή Ακολουθίας!
Δεν έχουν παρακολουθήσει τίποτα, και δεν έχουν καταλάβει σχεδόν τίποτα...

Στην Γ' Λυκείου λοιπόν, με την λογική ότι "μέχρι και Δομή Επανάληψης τα έχουν διδαχθεί στην Β' Λυκείου", οι οδηγίες λένε να προχωρήσει γρήγορα η ύλη στα επόμενα...
Εγώ να πασχίζω από τον Αύγουστο μέχρι και όλον τον Οκτώβριο να τους δώσω να καταλάβουν πώς λειτουργούν οι εντολές ΓΡΑΨΕ , ΔΙΑΒΑΣΕ και οι Δομές Επιλογής και Επανάληψης... και Οκτώβριο ( ; ) στα σχολεία να μπαίνουν σε πολύ λίγα μαθήματα στους πίνακες!

Πώς διδάσκουν την ύλη δηλαδή...; Λένε 2 πράγματα από θεωρία, κάνουν 2-3 ασκήσεις, και παραδόθηκε η παράγραφος;
Διδάσκουν σαν να τους πιέζει κάποιος και πρέπει να βγει η ύλη και να κάνουν 2-2,5 μήνες επανάληψη;

Εντάξει, φέτος είναι περισσότερες οι ώρες διδασκαλίας, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι καταλαβαίνουν τα παιδιά στην τάξη...
Ειδικά η πλειοψηφία των δικών μου μαθητών, μου λένε ότι "στο σχολείο δεν προσέχουμε καθόλου... ο/η καθηγητής/-τρια τρέχει, δεν μας τα εξηγεί, και δεν μπορούμε να καταλάβουμε".

Μπορεί κάποιος καθηγητής στο Σχολείο δηλαδή να περάσει τους Μονοδιάστατους πίνακες σε 2 διδακτικές ώρες... Εγώ και άλλοι συνάδελφοι να ασχολούμαστε στα Φροντιστήρια σε 3 τρίωρα μαθήματα να τους τα εξηγήσουμε με πολλά παραδείγματα, διάφορους τύπους ασκήσεων που δεν έχουν δει καθόλου στο σχολείο, να βλέπει μετά ο καθηγητής του σχολείου ότι τα καταλαβαίνουν αρκετοί (λόγω των φροντιστηρίων) και να νομίζει ότι τα λέει μια χαρά!

Αν ήμουν σε σχολείο, θα προσπαθούσα να μην τρέχω, για να μπορώ να δώσω στα παιδιά να καταλάβουν καλά τις έννοιες και τις ασκήσεις, και ας μην είχα στο τέλος χρόνο για επανάληψη.
Ενώ όταν δεν καταλάβουν, σε τι να κάνουν επανάληψη; Σε αυτά που ΔΕΝ κατάλαβαν;;

>>> Για να καταλήξω λοιπόν: 
μου φαίνεται ότι η ύλη διδάχθηκε πολύ νωρίς με τέτοιο "γρήγορο τρόπο" , οπότε δεν κόπηκε και μεγάλο μέρος της ύλης......

Ένα γενικό σχόλιο πρώτα:
Πολλοί μπορεί να κάνουν τα μαθήματα επιφανειακά. Όμως όντας καθηγητής σχολείου μου έχει τύχει και το αντίστροφο από ό,τι περιγράφεις: δηλ. μαθητές, ενώ πάνε φροντιστηριο ή ιδιαίτερο, να συμπεριφέρονται λες και ακούν τη δομή επανάληψης πχ. πρώτη φορά. Δεν ξέρω σε τι οφείλεται, ούτε πάντα τα παιδιά έχουν δίκιο ή είναι αντικειμενικά, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν ισχύει γενικά και δεν βγάζω συμπεράσματα από μεμονωμένες περιπτώσεις. Το ίδιο νομίζω ότι πρέπει να γίνεται από όλους

Στην ουσία τώρα φέτος οι οδηγίες που είχαμε από παντού  ήταν εμπέδωση. Κατά συνέπεια δεν θεωρώ λογικό ακόμα και με το 7ωρο να πρέπει να βγει η ύλη πριν τα τέλη Μαρτίου χοντρικά.

Αν υποθέσουμε ότι:
- οι παθογένειες του σχολείου (που αν και υπάρχουν επιμένω ότι είναι περιορισμένες) αφορούν τους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων και όχι μόνο της πληροφορικής
- μόνο σε μας έγινε τόσο μικρή μείωση της ύλης
βγάζουμε το συμπέρασμα ότι μάλλον κάτι πήγε στραβά σε αυτούς που αποφάσισαν την ύλη της πληροφορικής και όχι σε αυτούς που τη δίδαξαν. Αυτό που πήγε στραβά λοιπόν είναι κατά πάσα πιθανότητα ότι δεν έλαβαν υπόψιν τις δηλώσεις των καθηγητών (έχουν αναφερθεί άλλωστε παραδείγματα και εδώ, αλλά και σε διάφορες ομάδες στα κοινωνικά δίκτυα).
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Άρης Κεσογλίδης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 139
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #41 στις: 10 Απρ 2020, 03:05:43 μμ »
Δηλαδή στο ΑΟΘ δεν είχε διδάξει κανένας πανελλαδικά την νέα ύλη και την έκοψαν;
Ή απλά φέρθηκαν έξυπνα και κάλυψαν τα νώτα τους, διευκολύνοντας την ζωή τους;
Όταν έχεις ύλη από 4 βιβλία, ασαφή, καινούρια, μπερδεμένη για εμάς (πόσο μάλλον για τους μαθητές) και σου δίνεται η χρυσή ευκαιρία να την συμμαζέψεις κάπως, τότε...

ΑΚΡΙΒΩΣ !
------------------------------

Ένα γενικό σχόλιο πρώτα:
Πολλοί μπορεί να κάνουν τα μαθήματα επιφανειακά. Όμως όντας καθηγητής σχολείου μου έχει τύχει και το αντίστροφο από ό,τι περιγράφεις: δηλ. μαθητές, ενώ πάνε φροντιστηριο ή ιδιαίτερο, να συμπεριφέρονται λες και ακούν τη δομή επανάληψης πχ. πρώτη φορά.

Αυτό εξηγείται, όταν όντως την ακούν 1η φορά, επειδή τρέχει πιο γρήγορα το σχολείο…  ;)


Στην ουσία τώρα φέτος οι οδηγίες που είχαμε από παντού  ήταν εμπέδωση. Κατά συνέπεια δεν θεωρώ λογικό ακόμα και με το 7ωρο να πρέπει να βγει η ύλη πριν τα τέλη Μαρτίου χοντρικά.

Αυτό τα λέει όλα…
Και μέχρι το Πάσχα θα έλεγα εγώ…


[…] μάλλον κάτι πήγε στραβά σε αυτούς που αποφάσισαν την ύλη της πληροφορικής και όχι σε αυτούς που τη δίδαξαν.

Σίγουρα το 1ο …
Εγώ πιστεύω και σε συνδυασμό με το 2ο.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3514
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #42 στις: 10 Απρ 2020, 03:55:54 μμ »
Μάλιστα, πάλι οι καθηγητές των σχολείων φταίνε δηλαδή.
Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:
1) Το μάθημα της Β' είναι γενικής παιδείας, δεν είναι μάθημα κατεύθυνσης.
2) Είναι μονόωρο
3) Το παρακολουθούν όλοι οι μαθητές και όχι μόνο αυτοί που θα το δώσουν στην Γ Λυκείου

Αν λοιπόν κάποιος νομίζει ότι σε τάξη 25-28 μαθητών από τους οποίους η πλειοψηφία δεν θα δώσει ΑΕΠΠ και δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το μάθημα, θα μπει και θα φτάσει πίνακες, τι να πω, μάλλον είναι βαθιά νυχτωμένος.
Ας σκεφτούμε όλα αυτά πριν αρχίσουμε να κάνουμε πάλι κριτική στους κακούς καθηγητές των σχολείων.

Επίσης το μάθημα στο σχολείο είναι 7ωρο. Άρα το να κατηγορούμε τα σχολεία ότι δεν πρόλαβαν σε 7 ολόκληρες ώρες την εβδομάδα να βγάλουν την ύλη ακούγεται κάπως.
Σίγουρα με 7 ώρες την εβδομάδα δεν έτρεχε κανένας.
Στα φροντιστήρια που έχουν λιγότερες ώρες (περίπου τις μισές) μπορεί να έτρεχαν, για αυτό δεν πρόλαβαν να βγάλουν την ύλη, ή την έβγαλαν επιφανειακά, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1426
  • There are always possibilities...
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #43 στις: 10 Απρ 2020, 04:38:52 μμ »
Αυτό εξηγείται, όταν όντως την ακούν 1η φορά, επειδή τρέχει πιο γρήγορα το σχολείο…  ;)
Αυτό φίλε μου λέγεται στην καλύτερη περίπτωση wishful thinking ή στη χειρότερη εφευρίσκω στοιχεία για να επιβεβαίωσουν τη θεωρία μου.
Και επειδή αναφέρθηκα στην προσωπική μου εμπειρία πιστεψε με δεν τρέχω.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3302
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Η τελική εξεταστέα ύλη
« Απάντηση #44 στις: 10 Απρ 2020, 04:59:37 μμ »
Για το 6.5 το παρακάτω αρκεί;

•Η αντικειμενοστραφής σχεδίαση λαμβάνει ως πρωτεύοντα δομικά στοιχεία ενός προγράμματος τα δεδομένα από τα οποία δημιουργούνται με κατάλληλη μορφοποίηση τα αντικείμενα (Objects).
•Ένα πρόγραμμα περιγράφει ενέργειες που εφαρμόζονται πάνω σε δεδομένα.
•Η σχεδίαση αυτή επιφέρει καλύτερα αποτελέσματα γιατί τα προγράμματα που δημιουργούνται είναι περισσότερο ευέλικτα και επαναχρησιμοποιήσιμα.
•Χρησιμοποιεί την ιεραρχική σχεδίαση, τον τμηματικό προγραμματισμό και ακολουθεί τις αρχές του δομημένου προγραμματισμού.

Αρκούν (αν χρειαστούν).