Αποστολέας Θέμα: e-learning και ΟΛΜΕ  (Αναγνώστηκε 1319 φορές)

sensible

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 32
e-learning και ΟΛΜΕ
« στις: 20 Μάρ 2020, 01:20:27 πμ »
Επιγραμματικά:  Το μήνυμα μου ήταν σε ηπιότατο τόνο και καθόλου επιθετικό. Μάλιστα επαίνεσα την πρόταση σου και είπα θα μεταφερθεί και από εμένα εκεί που πρέπει. Από εκεί και πέρα:
….άλλωστε φαντάζομαι ότι η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ δε διαφέρει από μέσο σε μέσο, παντού ίδια είναι και πάντα έχει έναν και μοναδικό σκοπό, την ελαχιστοποίηση της προσπάθειας από πλευράς μαθητών και καθηγητών.
Μη το φαντάζεσαι καθόλου, το ζούμε! Σε τέτοιες εποχές με fake news, λογοκρισίας και μονταρίσματος δηλώσεων/ανακοινώσεων θεωρείς ότι όλα τα μέσα «αμπαλάρουν» με τον ίδιο τρόπο μία είδηση; Άσχετα αν υπάρχουν 10 μέσα που συστηματικά χτυπάνε το δημόσιο τομέα και τους υπαλλήλους του και 2-3 που κρατάνε τα προσχήματα. Ανάλογα με τα αφεντικά και τις ιδεολογικές καταβολές των δημοσιογράφων, το μέσο εμφανίζει πάντα τη δική του αλήθεια. Άρα τις ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ καλύτερα να τις διαβάζουμε από την «πηγή» www.olme.gr. Όσον αφορά τον «πάντα έναν και μοναδικό σκοπό» αυτή είναι η δική σου εκδοχή και είναι ακραία γιατί απλά είναι αφοριστική.
Διάβασα πολύ προσεκτικά την ανακοίνωσή τους η οποία λέει σε πολλά σημεία για μείωση της ύλης και προσπαθεί να βρει διάφορες αφορμές ώστε η εξ'αποστάσεως εκπαίδευση να είναι ... προαιρετική για όλους (καθηγητές και μαθητές).
Ναι, αναφέρει σε περικοπή ύλης 3 φορές σε μία παράγραφο (η οποία είναι αποκλειστικά για την περικοπή και τι πιο λογικό να το πει και 13 φορές στην ίδια θεματική ενότητα - παράγραφο) από τις συνολικά 16 παραγράφους. Το ότι η εξ αποστάσεως είναι προαιρετική αυτό είναι δεδομένο(δεν υπάρχει αναπλήρωση ύλης, βοηθητικά το κάνεις όσο και όπως μπορείς), όπως προαιρετική είναι και για μαθητές(δεν υπάρχουν απουσιολόγια).
Το πιο ενδιαφέρον είναι αυτό:…
Αυτή είναι πάγια θέση της ΟΛΜΕ, που την εκλέγουν οι ΕΛΜΕ, που τις εκλέγουν οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των δημόσιων σχολείων. Ότι δηλαδή είναι προτιμότερο να σκάσει η κυρία Υπουργός μερικά μύρια € ώστε να εξοπλίσει τα σχολεία με νέα εργαστήρια Η/Υ και υποδομή (+ την πρόταση σου για Η/Υ σε φτωχές οικογένειες) παρά να ανοίγει την όρεξη σε ιδιώτες που προσδοκούν αντισταθμιστικά οφέλη σε επόμενο χρόνο. Να δώσει χρήματα και προσωπικό για την αναβάθμιση των υποδομών (server κτλ) του σχολικού δικτύου. Επένδυσε στο δημόσιο φορέα ΠΣΔ και θα σηκώνει τα πάντα! Κατανοώ το έκτακτο των συνθηκών αλλά θα δείτε ότι και όταν επιστρέψουμε στα σχολεία οι υποδομές πληροφορικής θα παραμείνουν οι ίδιες και απαράλλακτες (+ καμιά προνομιακή σύμβαση για την CISCO).
Άλλωστε είμαι σε ένα σχολείο για το οποίο η ΟΛΜΕ θεωρεί ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης και θα έπρεπε να καταργηθεί (πειραματικό), όπως και όλο το πλαίσιο αξιολόγησης σε αυτό.
Η κατάργηση που ζητά η ΟΛΜΕ έχει να κάνει με τα «πρότυπα» σχολεία για τους λόγους που εξηγεί στο άρθρο. Εγώ συμφωνώ ότι με την ΟΛΜΕ και αρκετοί άλλοι. Αρκετοί άλλοι όπως εσύ διαφωνείς. Δημοκρατία έχουμε και πλειοψηφίες καθορίζουν την γραμμή ενός συνδικάτου ή κάνω λάθος; Τα πειραματικά είναι κάτι το διαφορετικό και εκεί πρέπει να έχουμε κλήρωση για τους μαθητές γιατί τι στο καλό πειραματικό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε μαθητές (και τι συμπεράσματα θα εξαχθούν) που δεν θα αντιπροσωπεύουν το γενικό μαθητικό πληθυσμό. Προσωπική άποψη μου  είναι ότι το ίδιο πρέπει να ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς σε αυτά τα σχολεία. Ουδείς αναντικατάστατος.
Επίσης η θέση της ΟΛΜΕ για την αξιολόγηση είναι δεδομένη. Το προσωπικό παράπονο για τη στάση της ΟΛΜΕ σε όσους πήραν θέσεις σε πειραματικά μετά από την όποια αξιολόγηση, κατανοητό. Αλλά θα πω κάτι αντίστοιχο. Σκεφτείτε πόσοι με τις μετατάξεις του Αρβανιτόπουλου το 2013 πήγαν σε δημοτικά δίπλα στο σπίτι τους χρησιμοποιώντας μοριοδοτήσεις μεταπτυχιακών/διδακτορικών (θεέ μου για διδασκαλία σε πρωτοβάθμια!!!) ενώ άλλοι με περισσότερα μόρια μετάθεσης έμειναν στην πινέζα του χάρτη και ακόμα είναι εκεί. Δηλαδή με ένα στρεβλό και αδιαφανή τρόπο κάποιοι(όχι όλοι) πήραν μεταταξή-μετάθεση εις βάρος άλλων.

Πράγματα που μου δίνουν το δικαίωμα «Να σου λέω για ΟΛΜΕ»
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Μάρ 2020, 08:10:22 πμ από evry »

sensible

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 32
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #1 στις: 20 Μάρ 2020, 01:38:58 πμ »

Πέρα από αυτό όμως, το οποίο για να μην παρεξηγηθώ είναι το ουσιώδες, υπάρχει και ένα άλλο σημαντικό στοιχείο. Ήδη έχουν αρχίσει και ακούγονται φωνές εναντίον των εκπαιδευτικών ότι κάθονται, κάνουν διακοπές ενώ στα νοσοκομεία γίνεται πόλεμος κλπ. Με αυτή την έννοια η Κεραμέως με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήρθε (άθελά της μάλλον) και τους έκοψε τα επιχειρήματα. Ας γίνει λοιπόν μια προσπάθεια έστω και με την γνωστή προχειρότητα που διέπει το ελληνικό κράτος.

Θα συμφωνήσω λέξη λέξη συνάδελφε. Απλά να θυμίσω ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών δικαιούται την άδεια ειδικού σκοπού για τα τέκνα που μένουν στο σπίτι. Η υπουργός συνέχεια τονίζει ότι δεν είμαστε σε άδεια....ναι οκ αλλά θα μπορούσαμε να είμαστε σε άδεια όπως οι γονείς στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Άρα και είμαστε γονείς που θα μπορούσαμε να είμαστε σε άδεια και κάνουμε εξ αποστάσεως εκπαίδευση (υπερωριακά κιόλας γιατί οι χαμένες ώρες θα αναπληρωθούν κάποια στιγμή το καλοκαίρι βάση δηλώσεων του υπουργείου!) και καλά κάνουμε και βάζουμε πλάτη, αλλά μη μας κουνάει το δάκτυλο η υπουργός και τα παπαγαλάκια της στα , επιμένω "συστημικά", ΜΜΕ.
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Μάρ 2020, 08:10:37 πμ από evry »

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #2 στις: 20 Μάρ 2020, 07:58:11 πμ »
Επιγραμματικά:  Το μήνυμα μου ήταν σε ηπιότατο τόνο και καθόλου επιθετικό.
Συνάδελφε έχεις απόλυτο δίκιο, είμαι επιθετικός ενώ εσύ μιλάς ήπια και θα σου πω γιατί:
Όταν έρχεται στο σχολείο συνδικαλιστής ο οποίος είναι φανερό πως η βασική του απασχόληση είναι ο συνδικαλισμός και όχι το λειτούργημα του εκπαιδευτικού και σου κουνάει το δάκτυλο με απαξιωτικό τόνο και χρησιμοποιεί και εκφράσεις του στυλ "και τι νομίζετε ότι κάνετε εσείς εδώ στα πειραματικά" και κάτι τέτοια ναι θα είμαι επιθετικός.
Επίσης ναι είμαι ακραίος και αφοριστικός και έχεις και σε αυτό δίκιο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είμαι εκτός πραγματικότητας.
Πες μου όμως μια ανακοίνωση της ΟΛΜΕ που να υποστηρίζει ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να δουλεύουν περισσότερο, οι μαθητές να μελετούν περισσότερο και να είναι υπέρ της εντατικοποίησης της εκπαίδευσης, υπάρχει?

Θα πω όμως κάτι και για σένα. Όταν μιλάς για συστημικά μέσα και ότι επηρεάζουν, έμμεσα υποτιμάς τον συνομιλητή σου. Φυσικά το έχω ζήσει και αυτό από συνδικαλιστές που έρχονται σχολείο και έχουν ένα στυλάκι ότι αυτοί βλέπουν το δάσος και εμείς οι ταπεινοί εκπαιδευτικοί βλέπουμε το δέντρο. Από μια πλευρά φυσικά έχουν δίκιο γιατί κάποιοι από αυτούς έχουν πολλά χρόνια να φτάσουν σε επίπεδο δέντρου.

Όσον αφορά το ΠΣΔ και τη σημερινή κατάσταση θα πρέπει να είμαστε ευέλικτοι. Πράγματι δεν είμασταν έτοιμοι, ναι θα έπρεπε το ΠΣΔ να μπορεί  να τα σηκώσει όλα, ναι είναι υποχρέωση του κράτους και όχι των εταιριών να παρέχουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες, ναι φταίνε οι κυβερνήσεις και η υποχρηματοδότηση, ναι η υπουργός τα κάνει όλα για το θεαθήναι, δεν έχει αντίρρηση κανείς στα παραπάνω.
Το θέμα όμως είναι τι κάνουμε τώρα. Φαντάζομαι δεν υποστηρίζεις ότι προτιμάς να μην χρησιμοποιήσουμε τις δωρεάν πλατφόρμες των εταιριών, από τη στιγμή που τις παρέχουν και τις έχουμε ανάγκη, και οι μαθητές μας μας έχουν ανάγκη. Γιατί η ΟΛΜΕ αυτή τη στιγμή αυτό ακριβώς υποστηρίζει. (ή μήπως όχι. Πάλι διάβασα λάθος?)

Παράθεση
Το προσωπικό παράπονο για τη στάση της ΟΛΜΕ σε όσους πήραν θέσεις σε πειραματικά μετά από την όποια αξιολόγηση, κατανοητό.
Δεν είναι παράπονο, δεν έχω παράπονο από άτομα που βάζουν την ιδιότητα του συνδικαλιστή πάνω από την ιδιότητα του εκπαιδευτικού. Ξέρω ποιοι είναι και πως σκέφτονται.
Επίσης τι εννοείς όποια αξιολόγηση, δεν το έπιασα. Δεν φαντάζομαι να υπονοείς ότι αυτή η αξιολόγηση έχει κάτι μεμπτό και δεν φαντάζομαι να τη συγκρίνεις με το προηγούμενο σύστημα. Καταλαβαίνω ότι πόνεσε πολύ τους συνδικαλιστές γιατί τώρα υπήρχε διαφανές σύστημα και τα μόρια όλων έβγαιναν δημόσια. Να θυμίσουμε λίγο την προηγούμενη κατάσταση? Το ΚΥΣΔΕ αποφάσιζε χωρίς καμία συγκεκριμένη μοριοδότηση έτσι .... κατά την κρίση του. Ο αιρετός ήταν σε θέση ισχύος και ενημέρωνε ...... στα τηλέφωνα. Κανείς δεν ήξερε τι προσόντα έχει ο άλλος.
Παράθεση
Αλλά θα πω κάτι αντίστοιχο. Σκεφτείτε πόσοι με τις μετατάξεις του Αρβανιτόπουλου το 2013 πήγαν σε δημοτικά δίπλα στο σπίτι τους χρησιμοποιώντας μοριοδοτήσεις μεταπτυχιακών/διδακτορικών (θεέ μου για διδασκαλία σε πρωτοβάθμια!!!) ενώ άλλοι με περισσότερα μόρια μετάθεσης έμειναν στην πινέζα του χάρτη και ακόμα είναι εκεί. Δηλαδή με ένα στρεβλό και αδιαφανή τρόπο κάποιοι(όχι όλοι) πήραν μεταταξή-μετάθεση εις βάρος άλλων.
Πω πω κάνεις κάτι απίστευτα άσχημο, πάλι υποτιμάς τον συνομιλητή σου και χρησιμοποιείς πρακτικές που χρησιμοποιούν τα συστημικά μέσα. Προσπαθείς να εξισώσεις μια αξιοκρατική διαδικασία με μια εντελώς αναξιοκρατική διαδικασία η οποία μάλιστα ήταν και εντελώς παράνομη, ώστε να την μειώσεις και την υποβαθμίσεις.
Πραγματικά λυπάμαι..  Τι σχέση έχουν οι μετατάξεις του Αρβανιτόπουλου με τα πειραματικά?
Αλλά ακόμα και αν υποθέσουμε ότι όλα αυτά που έγιναν εκείνο το καλοκαίρι έχουν σχέση μπορείς να απαντήσεις γιστί η ΟΛΜΕ συμπεριφέρεται με δυο μέτρα και δυο σταθμά?
Ερώτηση : Γιατί η ΟΛΜΕ δεν είπε το ίδιο για αυτούς που πήραν μεταθέσεις/μετατάξεις με στρεβλό και με αδιαφανή τρόπο? Γιατί η ΟΛΜΕ στη μια περίπτωση (των πειραματικών) ζητά να επιστρέψουν οι εκπαιδευτικοί από εκεί που ήρθαν να ακυρωθούν οι θέσεις τους και όλη η διαδικασία, δηλαδή δρα τιμωρητικά ενώ στην άλλη δεν λέει τα ίδια? Αλήθεια θα ήθελα την απάντηση σου σε αυτό και σε παρακαλώ όχι υπεκφυγές και γενικολογίες.

Δυστυχώς με αυτά που λες αποδεικνύεις ότι για σένα όλες οι αξιολογήσεις είναι ίδιες. Δεν έχει σημασία πως γίνεται η αξιολόγηση, αρκεί να μη γίνεται καμία αξιολόγηση, γιατί δεν χρειάζεται αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς, σωστά? και αυτό είναι το λυπηρό, πιστεύεις ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ίδιοι και ουδείς (όπως είπες) αναντικατάστατος. Αυτή είναι και η ρίζα του προβλήματος στην εκπαίδευση και για αυτό πάντα η δημόσια εκπαίδευση θα είναι δέσμια των στερεοτύπων αυτών.
Φυσικά μπορεί να κάνω λάθος και όλοι οι εκπαιδευτικοί να δουλεύουν μια χαρά και να μην έχει νόημα η αξιολόγηση. Δηλαδή τώρα που μιλάμε 100.000 εκπαιδευτικοί σκοτώνονται να κάνουν μαθήματα στο eclass και να στήσουν σύγχρονες διδασκαλίες με τους μαθητές τους. Ίσως και να πέσει το σύστημα με τόση εθελοντική προσφορά, θα δούμε

ΥΓ1. Σε κάποια πρότυπα/πειραματικά σχολεία ο λόγος αιτήσεων/θέσεων  είναι ακόμα και 10 προς 1. Δηλαδή 800 μαθητές κάνουν αίτηση για 80 θέσεις. Επίσης πολλοί από αυτούς τους μαθητές αλλάζουν ακόμα και δυο μέσα μεταφοράς για να έρθουν εδώ. Μα τόσο χαζοί είναι? γιατί το κάνουν αυτό? Αφού όλοι οι εκπαιδευτικοί τα ίδια κάνουν, τι όχι?
ΥΓ2. Δεν είμαι υπέρ των εξετάσεων εισαγωγής για τους μαθητές στα πρότυπα αλλά είμαι υπέρ της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών για τη στελέχωση αυτών των σχολείων, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Στο δικό μου σχολείο οι μαθητές μπαίνουν με κλήρωση.
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Μάρ 2020, 10:23:05 πμ από evry »
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sensible

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 32
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #3 στις: 20 Μάρ 2020, 11:39:21 πμ »
Ερώτηση : Γιατί η ΟΛΜΕ δεν είπε το ίδιο για αυτούς που πήραν μεταθέσεις/μετατάξεις με στρεβλό και με αδιαφανή τρόπο?

Ειδικά σε αυτό θα παραδεχτώ ότι έχεις ένα δίκιο. Όντως δε διεκδίκησε όσο θα έπρεπε η ΟΛΜΕ την ανάκληση αυτών των κομματικών μετατάξεων-μεταθέσεων. Χωρίς υπεκφυγές, λέω ήταν ένα τεράστιο λάθος. Ίσως όμως να μην υπήρξε και πίεση από τα μέλη της που αδικήθηκαν ή η πίεση από τα «ευνοημένα» μέλη να ήταν ισχυρότερη. Δε θα πω ότι η ΟΛΜΕ έχει πάντα δίκαιο. Προσωπικά με έθιξε αυτό το θέμα, πίεσα, κινήθηκα αλλά δε δικαιώθηκα στο  τέλος. Ωστόσο, από αυτήν την προσωπική εμπειρία δεν έβγαλα γενικότερα συμπεράσματα για το συνδικαλισμό.

πιστεύεις ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ίδιοι και ουδείς (όπως είπες) αναντικατάστατος.

Όχι δε πιστεύω ότι είναι ίδιοι. Αλλά ο καθένας προσφέρει και κάτι διαφορετικό αλλά με αξία (εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων). Επίσης δε πιστεύω ότι οι «προσοντούχοι» συνάδελφοι πρέπει να είναι Διευθυντές και Γραμματείς σε γραφεία και οφίτσια και να προσφέρουν ελάχιστα στην τάξη. Όλη αυτή την υπεραξία που απέκτησαν, με μεταπτυχιακά κτλ, πρέπει να την μετακυλήσουν στην τάξη οποιουδήποτε σχολείου κληθούν και όχι στα σχολεία των ελίτ. Με λίγα λόγια, Αγία Βαρβάρα, Δενδροπόταμος…εκεί να μπει αν θεωρείται ικανότερος! Αυτή η διάκριση μαθητών και εκπαιδευτικών με βρίσκει κάθετα αντίθετο.

Έχει ενδιαφέρον η κουβέντα, θα επανέλθουμε πολλές φορές σε αυτά τα θέματα.
Επίσης έχεις μία προκατάληψη για την έννοια συνδικαλισμός. Την ταυτίζεις, όπως και άλλος κόσμος, με το κακό, την οπισθοδρόμηση. Πολύ παρεξηγημένη έννοια που θα ξαναπάρει νόημα….τώρα στις δύσκολες εποχές δυστυχώς  (αλλά πάντα έτσι γίνεται…όπως τώρα θυμηθήκαμε τι σημαίνει να έχεις ισχυρές κρατικές δομές)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #4 στις: 20 Μάρ 2020, 01:08:52 μμ »
Όχι δε πιστεύω ότι είναι ίδιοι. Αλλά ο καθένας προσφέρει και κάτι διαφορετικό αλλά με αξία (εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων). Επίσης δε πιστεύω ότι οι «προσοντούχοι» συνάδελφοι πρέπει να είναι Διευθυντές και Γραμματείς σε γραφεία και οφίτσια και να προσφέρουν ελάχιστα στην τάξη. Όλη αυτή την υπεραξία που απέκτησαν, με μεταπτυχιακά κτλ, πρέπει να την μετακυλήσουν στην τάξη οποιουδήποτε σχολείου κληθούν και όχι στα σχολεία των ελίτ. Με λίγα λόγια, Αγία Βαρβάρα, Δενδροπόταμος…εκεί να μπει αν θεωρείται ικανότερος! Αυτή η διάκριση μαθητών και εκπαιδευτικών με βρίσκει κάθετα αντίθετο.
Για τη διάκριση μαθητών συμφωνώ, για αυτό είμαι εναντίον των εξετάσεων στα πρότυπα ειδικά όπως γίνονται.
Για τη διάκριση καθηγητών μακάρι να μην υπήρχε αλλά υπάρχει.
Δεν είπα ότι κάποιος που έχει διδακτορικό και γενικότερα πολλά τυπικά προσόντα είναι και καλός καθηγητής.
Αποτελεί όμως ένα αντικειμενικό (όχι απαραίτητα αξιοκρατικό) τρόπο αξιολόγησης σε αυτή τη χώρα που ζούμε.
Είναι μεγάλη συζήτηση πάντως.


« Τελευταία τροποποίηση: 14 Απρ 2020, 10:04:25 πμ από evry »
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 361
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #5 στις: 20 Μάρ 2020, 03:01:22 μμ »
...
Αποτελεί όμως ένα αντικειμενικό (όχι απαραίτητα αξιοκρατικό) τρόπο αξιολόγησης σε αυτή τη χώρα που ζούμε.
Είναι μεγάλη συζήτηση πάντως.

...

Ακριβώς!

Και επειδή σε αυτή τη χώρα που ζούμε χαρτιά (ακόμα και διδακτορικά) μπορούν να αποκτηθούν με πολλούς (μη αξιοκρατικούς) τρόπους, στην πράξη δεν διασφαλίζουν κάτι. Οπότε δεν μπορεί να θεωρείτε αξιοκρατικό προσόν από μόνο του ένα προσόν που δεν αποκτήθηκε κατ' ανάγκη αξιοκρατικά!

Φυσικά, αυτό ισχύει και για πολλά άλλα προσόντα (από μεταπτυχικά μέχρι πιστοποιήσεις)...

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #6 στις: 20 Μάρ 2020, 03:23:51 μμ »
Ας μην τα μηδενίζουμε, όλα.
Αν είναι έτσι να  τα καταργήσουμε όλα και να πάμε με την αρχαιότητα, όπως ..... στο στρατό
Τα διδακτορικά ακόμα νομίζω ότι στην πλειοψηφία τους έχουν αποκτηθεί αξιοκρατικά.
Άλλωστε αν ένα διδακτορικό είναι απάτη είναι πολύ εύκολο να το ανακαλύψεις. Φαίνεται από τις δημοσιεύσεις που έχει κάποιος, δεν μπορεί να κρυφτεί. Τρόποι αξιολόγησης υπάρχουν. Το θέμα είναι να έχουμε διάθεση για κάτι τέτοιο.
Δυστυχώς υπάρχει η λογική που λέει ότι επειδή κάποιοι έχουν αποκτήσει fake διδακτορικά/μεταπτυχιακά δεν θα πρέπει να μετράει κανένα.

Ακριβώς!

Και επειδή σε αυτή τη χώρα που ζούμε χαρτιά (ακόμα και διδακτορικά) μπορούν να αποκτηθούν με πολλούς (μη αξιοκρατικούς) τρόπους, στην πράξη δεν διασφαλίζουν κάτι. Οπότε δεν μπορεί να θεωρείτε αξιοκρατικό προσόν από μόνο του ένα προσόν που δεν αποκτήθηκε κατ' ανάγκη αξιοκρατικά!

Φυσικά, αυτό ισχύει και για πολλά άλλα προσόντα (από μεταπτυχικά μέχρι πιστοποιήσεις)...

Πάντως αναφορικά με την διαδικασία αξιολόγησης για τη στελέχωση στα Πειραματικά σχολεία επειδή την έχω περάσει 2 φορές (για 5ετή θητεία όχι για απόσπαση) μπορώ να πω ότι ήταν από τις πιο αντικειμενικές διαδικασίες που έχω ζήσει.
Δεν λέω ότι ήταν αντικειμενική κατά 100%, αλλά κατά 90% τουλάχιστον ήταν.
Στο σχολείο που είμαι 1 στους 2 έχει διδακτορικό. Άσχετα με το αν είναι καλοί καθηγητές ή όχι, κάτι το οποίο είναι πιο πολύ στον άνθρωπο, επειδή είναι άνθρωποι που έχουν διάθεση για μάθηση, συνέχεια κάτι κινείται και πάντα όλοι προσπαθούν να κάνουν κάτι. Αυτό έχει αντίκτυπο και στα παιδιά και δημιουργεί ένα καλό και δημιουργικό κλίμα. Επίσης παρασύρει και άλλους εκπαιδευτικούς. Για παράδειγμα η ηλεκτρονική μας τάξη έχει πάνω από 60 μαθήματα. Αυτό δεν υποκαθιστά την δια ζώσης εκπαίδευση αλλά κάτι σημαίνει.
Υπάρχει δηλαδή μια όρεξη για νέα πράγματα και μια νοοτροπία που αγκαλιάζει τις νέες ιδέες και δεν φέρνει εμπόδια σε οτιδήποτε καινούργιο.
Έχω πάει σε πολλά σχολεία και βλέπω μεγάλη διαφορά όχι τόσο στην ποιότητα του παρεχόμενου έργου από όλους αλλά κυρίως στο κλίμα που δημιουργείται μεταξύ των μαθητών που έχουν άλλη στάση απέναντι στη μάθηση.
π.χ. έχω έναν όμιλο για προγραμματισμό σε Python και C++ όπου όλοι οι μαθητές είναι από την Α' τάξη. Κάποιες (λίγες  :-[ ) φορές είμαι κουρασμένος και δεν θέλω να κάνω μάθημα, δεν έχω όρεξη. Μια φορά που τους είπα ότι ο όμιλος δεν θα γίνει πήγαν να με φάνε. Μιλάμε για 20 μαθητές που δεν χάνουν μάθημα.
Σε άλλο σχολείο που προσπάθησα να κάνω το ίδιο ήμουν εγώ, οι υπολογιστές, και 2 μαθητές.

ΥΓ. Για να μην υπάρχει παρεξήγηση δεν αναφέρομαι σε αξιολόγηση εκπαιδευτικού ή εκπαιδευτικού έργου αλλά σε κριτήρα στέλεχωσης των πειραματικών σχολείων. Δηλαδή από τη στιγμή που θα πρέπει να κάνεις έρευνα θα πρέπει να έχεις μια καλή σχέση με τη μεθοδολογία της έρευνας, να έχεις δημοσιεύσεις κλπ. Για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού μέσα στην τάξη έχω άλλες απόψεις.
 
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Μάρ 2020, 04:14:12 μμ από evry »
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pfan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 111
  • ...
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #7 στις: 20 Μάρ 2020, 07:11:14 μμ »
Αν και είχα αποφασίσει να μην απαντήσω στον Ευριπίδη γιατί το νήμα αφορούσε τεχνικά θέμα είπα να το κάνω τώρα γιατί νομίζω ότι τα βάζουμε όλα σε ένα σακί.

Δεν θα αναφερθώ στα πρότυπα και πειραματικά τώρα γιατί δεν έχω χρόνο να το κάνω με επιχειρήματα το υπόσχομαι για άλλη φορά
Δεν θα αναφερθώ στην αξιολόγηση για τον ίδιο λόγο.

Επίσης να πω ότι τα μηνύματά σας τα διάβασα διαγώνια ... έλλειψη χρόνου... τέτοιες μέρες

Θα αναφερθώ στην ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για την εξ αποστάσεως αλλά και για το τι σημαίνει για μένα συνδικαλισμός.

Να ενημερώσω λοιπόν ότι είμαι ενεργό μέλος σε κάθε ΕΛΜΕ που βρέθηκα από τότε που διορίστηκα, ανακατεύομαι ενεργά με τον συνδικαλισμό αρκετά χρόνια και πολύ πιο έντονα από το 2010 τέλος είμαι αιρετός στο ΑΠΥΣΔΕ Αττικής. Δεν ξέρω αν κανείς αυτό το βλέπει ρετσινιά εγώ θεωρώ ότι ο συνδικαλισμός είναι εθελοντισμός με υποχρεώσεις, συνέπεια, ηθική, διαφάνεια, αλληλεγγύη, ειλικρίνεια, κινηματικότητα και  μαχητικότητα. Έχω δώσει πολύ από τον προσωπικό μου χρόνο στερώντας το πολλές φορές από την οικογένειά μου όχι για να ανεληχθώ ούτε για να μου πει κανείς μπράβο αλλά γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι αν το συνδικαλιστικό κίνημα εκλείψει τότε αυτό θα έχει αντίκτυπο στην κοινωνία. Δεν αμφισβητώ ότι ο συνδικαλισμός περνά κρίση, τη βλέπω και τη ζω και προσπαθώ να στύψω το κεφάλι μου μαζί με κάποιους άλλους ανθρώπους που έχουμε κοινή βάση και αντιλήψεις σε αυτό το θέμα ώστε να βρούμε λύσεις. Δεν έχω πάει σε κανένα σχολείο να κουνήσω το δάκτυλο σε κανένα συνάδελφο, έχω όμως αντιπαρατεθεί πολλές φορές με συναδέλφους πάντα με ευγένεια και επιχειρήματα. Τέλος είναι σίγουρο ότι έχω  κάνει συνδικαλιστικά λάθη και είναι σίγουρο ότι θα κάνω και στο μέλλον.

Η ΟΛΜΕ δεν είναι κάποιοι γραφειοκράτες που κάθονται σε ένα γραφείο και παίρνουν αποφάσεις μετά από μια απλή συζήτηση. Η ΟΛΜΕ απαρτίζεται από ανθρώπους που είναι αντιπρόσωποί μας που τους έχουμε ψηφίσει μέσω παρατάξεων. Εμείς τους διαλέξαμε  μέσα από εκλογικές διαδικασίες. Και μια και της μόδας είναι η ατομική ευθύνη την επόμενη φορά που θα έχει εκλογές για την ΟΛΜΕ να πάμε να ψηφίσουμε και ο καθένας να ψηφίσει όποιον νομίζει ότι μπορεί να τον αντιπροσωπεύσει καλύτερα. 
 Για να βγει επομένως μια ανακοίνωση θα πρέπει να συμφωνήσουν οι παρατάξεις. Η κάθε παράταξη έχει συγκεκριμένο αριθμό μελών σύμφωνα με την εκλογική της δύναμη. Έτσι η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για την εξ αποστάσεως ήταν συγκερασμός από τις απόψεις κάποιον παρατάξεων και όχι όλων, δηλαδή κάποιες παρατάξεις δεν συμφώνησαν να βγει απλά η πλειοψηφία κατάφερε να βγάλει ένα κείμενο που αναγκαστικά θα είχε και συγκερασμό απόψεων.

Συγκεκριμένα να πω (γιατί συμμετείχα στη συγγραφή της μέσω της παράταξής μου έστω και αν δεν είμαι μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ) ότι ναι πολλοί από εμάς είπαμε ότι το ΠΣΔ δεν μπορεί να αντέξει τον φόρτο αλλά πρέπει να το προτάξουμε και για αυτό μπήκε και η λέξη "κύρια από" το ΠΣΔ. Πρέπει να το προτάξουμε γιατί αυτό θεωρούμε ότι πρέπει να αναβαθμιστεί και να υπάρχει μετά την κρίση.. Δηλαδή δεν ήταν όλοι άσχετοι εκεί μέσα όπως ειπώθηκε ...     

Σκεφτήκαμε να βάλουμε να δοθούν υπολογιστές δωρεάν στις ευπαθείς ομάδες αλλά κρίθηκε ότι αυτή τη στιγμή πρέπει να ζητήσουμε δωρεάν πρόσβαση στο internet. Να θυμίσω τι έγινε με τα δωρεάν λαπτοπ πριν κάποια χρόνια... και φυσικά αυτό θα ήταν περισσότερο ανεφάρμοστο από το ΠΣΔ.

Και όχι αυτή η ανακοίνωση δεν ζητάει από τους συναδέλφους την ελαχιστοποίηση της προσπάθειας εγώ διαβάζω ότι ζητά να βάλουν πλάτη.

Τέλος να πω ότι η απόφαση για την μείωση της ύλης πρέπει να βγει άμεσα από το υπουργείο. Όχι απαραίτητα το ποια ύλη θα μειωθεί αλλά οτι θα μειωθεί και καλά κάνει η ανακοίνωση και το λέει σε πολλές παραγράφους. Και επειδή έχω παιδί που δίνει πανελλήνιες θα μου πείτε ότι το λέω για αυτό το λόγο, όχι και σε αυτό λάθος θα μαντέψετε συγκεκριμένα για το δικό μου το παιδί θα προτιμούσα να μην κοπεί η ύλη και να βάλουν και δύσκολα θέματα... Για τους μαθητές μου όμως όπως και για τους μαθητές της Γ λυκείου όλης της χώρας που πολλοί από τους γονείς τους είναι άνεργοι αυτή τη στιγμή λόγ των μέτρων για τον ιο που πολλοί από αυτούς θα αντιμετωπίσουν καταστάσεις κρίσης θα βγω και θα φωνάξω να βγει η υπουργός και να ανακοινώσει ότι η ύλη θα μειωθεί.

υπάρχουν ένα σωρό άλλα πράγματα που θέλω να γράψω αλλά δεν προλαβαίνω αυτή τη στιγμή... Θα επανέλθω ....

Φανή μια απλή καθηγήτρια Πληροφορικής ...
Πύρζα Φανή
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγήτρια Πληροφορικής

rafoc

  • Επισκέπτης
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #8 στις: 21 Μάρ 2020, 11:18:14 πμ »
Η ΟΛΜΕ δεν είναι κάποιοι γραφειοκράτες που κάθονται σε ένα γραφείο και παίρνουν αποφάσεις μετά από μια απλή συζήτηση. Η ΟΛΜΕ απαρτίζεται από ανθρώπους που είναι αντιπρόσωποί μας που τους έχουμε ψηφίσει μέσω παρατάξεων. Εμείς τους διαλέξαμε  μέσα από εκλογικές διαδικασίες. Και μια και της μόδας είναι η ατομική ευθύνη την επόμενη φορά που θα έχει εκλογές για την ΟΛΜΕ να πάμε να ψηφίσουμε και ο καθένας να ψηφίσει όποιον νομίζει ότι μπορεί να τον αντιπροσωπεύσει καλύτερα. 

Η ΟΛΜΕ είναι δεινόσαυροι του παρελθόντος.
Ως καθηγήτρια πληροφορικής, θα έπρεπε να είσαι μοχλός πίεσης ώστε οι ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ να βγαίνουν με αμεσοδημοκρατικό τρόπο, με δημοψηφίσματα ανάμεσα στους καθηγητές, και όχι με την αντιπροσωπευτική/κομματική διαδικασία που βγαίνουν σήμερα, διαδικασία που διαστρεβλώνει κατάφωρα την άποψη της πλειοψηφίας των καθηγητών.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #9 στις: 21 Μάρ 2020, 11:25:16 πμ »
@rafoc
Παρατηρώ ότι το πρώτο σου μήνυμα στο στέκι είναι αυτό και μου κάνει εντύπωση.
Τέλος πάντων, δεν διαφωνώ για αυτά που λες για την ΟΛΜΕ, αλλά επειδή ξέρω τη Φάνη μπορώ να σου πω ότι είναι από τις εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
και μάχιμη εκπαιδευτικός και αιρετός με ανιδιοτελή προσφορά.
Η κριτική σου προς το συγκεκριμένο άτομο είναι άδικη.

Η ΟΛΜΕ είναι δεινόσαυροι του παρελθόντος.
Ως καθηγήτρια πληροφορικής, θα έπρεπε να είσαι μοχλός πίεσης ώστε οι ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ να βγαίνουν με αμεσοδημοκρατικό τρόπο, με δημοψηφίσματα ανάμεσα στους καθηγητές, και όχι με την αντιπροσωπευτική/κομματική διαδικασία που βγαίνουν σήμερα, διαδικασία που διαστρεβλώνει κατάφωρα την άποψη της πλειοψηφίας των καθηγητών.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

rafoc

  • Επισκέπτης
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #10 στις: 21 Μάρ 2020, 11:32:45 πμ »
Η κριτική σου προς το συγκεκριμένο άτομο είναι άδικη.

Δείξε μου μια δημόσια ανακοίνωση της Pfan που δείχνει ότι είναι μοχλός πίεσης προς την αμεσοδημοκρατική κατεύθυνση, και τότε θα σταματήσω να την κριτικάρω.

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5385
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #11 στις: 21 Μάρ 2020, 11:37:55 πμ »
Κι εγώ ξέρω προσωπικά τη Φανή και θέλω να καταθέσω ότι είναι από αυτούς που στοχεύουν στη λύση προβλημάτων και όχι στην προσωπική προβολή τους.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #12 στις: 21 Μάρ 2020, 11:58:17 πμ »
Θα σου δείξω αν μου δείξεις και εσύ μια δική δημόσια ανακοίνωση επώνυμα  ;)

Δείξε μου μια δημόσια ανακοίνωση της Pfan που δείχνει ότι είναι μοχλός πίεσης προς την αμεσοδημοκρατική κατεύθυνση, και τότε θα σταματήσω να την κριτικάρω.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

rafoc

  • Επισκέπτης
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #13 στις: 21 Μάρ 2020, 11:59:31 πμ »
Θα σου δείξω αν μου δείξεις και εσύ μια δική δημόσια ανακοίνωση επώνυμα  ;)

Εγώ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, όπως αυτή. Δεν αποφασίζω για άλλους (χωρίς τους άλλους), όπως αυτή.

Όσο κάποιοι επιμένουν να αποφασίζουν για μας, χωρίς εμάς, και να βγάζουν ανακοινώσεις για λογαριασμό μας , χωρίς να μας ρωτήσουν, θα δέχονται την κριτική μου.

Θα δέχονται επίσης την κριτική μου όσοι συμμετέχουν σε αντιπροσωπευτικές/κομματικές δομές , χωρίς να αντιδρούν έντονα για τις εξουσιαστικές διαδικασίες αποφάσεων και ανακοινώσεων που ακολουθούνται εκεί.

sensible

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 32
Απ: e-learning και ΟΛΜΕ
« Απάντηση #14 στις: 21 Μάρ 2020, 04:32:42 μμ »

Όσο κάποιοι επιμένουν να αποφασίζουν για μας, χωρίς εμάς, και να βγάζουν ανακοινώσεις για λογαριασμό μας , χωρίς να μας ρωτήσουν, θα δέχονται την κριτική μου.


Έχω την εντύπωση ότι διαφωνείς με την εκλογή αντιπροσώπων μέσω εκλογών στις ενώσεις εκπαιδευτικών; Μήπως και γενικότερα θα ήθελες να μην έχουμε εκλογή αντιπροσώπων. Όπως και να έχει καλό θα ήταν να πας στις Γενικές Συνελεύσεις της ΕΛΜΕ σου και να μεταφέρεις τις απόψεις σου, αν θες να σε λαμβάνουν υπόψη.