Η κατάσταση με την ασύγχρονη είναι για κλάματα. Δεν ξέρω αν θα καταφέρουν να κάνουν κατι σήμερα κάνανε ενημερώσεις στην ηΤάξη ... θα δούμε. Στο σχολείο φτιαξαμε λίστες αλληλογραφίας στο google και τις δώσαμε στους καθηγητές ώστε να τους στέλνουν με μαιλ ότι θέλουν και τα παιδιά να απαντάνε στο μαιλ του καθηγητή μέχρι να δούμε τι θα γίνει με την η-Τάξη. Άτυπα επικοινωνούμε με το messenger ...

Στην περιοχή μου που ήταν από την τελευταία παρτίδα που πήρε τα links για το webex τα πράγματα πήγαν καλά μέχρι τώρα.
Έχω κάνει 5 ώρες αλλά κύρια ήταν για να μάθουν τεχνικά κανόνες και συμπεριφορές....
Δεν καταγράφουμε την οθόνη, δεν αφήνουμε ανοιχτό μικρόφωνο και οθόνη παρά μόνο αν σηκώσουμε χέρι και μας δώσουν τον λόγο. Προτιμάμε το σταθερό συνδεδεμένο με καλώδιο και έχουμε ακουστικά και μικρόφωνο.
Γενικά αν σεβόμαστε το bandwith τα πάει καλά. Τα θέματα του με τον ήχο τα έχει. Σε ένα μαθητή που δεν μπορούσαμε να τον ακούσουμε αλλά μας άκουγε συνδέθηκε με το σταθερό του τηλέφωνο (αστική χρέωση) και μπορούσε να μιλάει μια χαρά.
Σε ένα τμήμα συνδέθηκαν 19 παιδιά και όλα πήγαν καλά. Κάποια που είχαν το διερμηνευτή στο σπίτι εγκατεστημένο μας έδειξαν την οθόνη τους για να λύσουν άσκηση. Αρκετά ήταν από κινητό γιατι το laptop το ήθελαν οι γονείς για δουλειά. Δηλαδή σε ένα σπίτι με παιδιά για να βρεις υπολογιστή θα πρέπει να πάρεις χαρτί προτεραιότητας.
Τέλος έτσι όπως είναι τα δωμάτια και τα παιδιά δεν είναι πιστοποιημένοι χρήστες είναι πολύ εύκολο να μπαίνουν σε όποια αίθουσα θέλουν χωρίς να το καταλάβει ο καθηγητής ότι δεν ανήκει στο τμήμα του.
Στέλνω κάποιους συνδέσμους για το webex
https://www.youtube.com/watch?v=go-oU0ZUbQY&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=vf6oHOAp7HQ