"Υπάρχει κάποιος λόγος που θα πρέπει να ακολουθηθεί η σειρά αναφοράς του βιβλίου;"
Το ποια σειρά θα ακολουθήσει κανείς έχει να κάνει με το πως έχει οργανώσει να περάσει το μάθημα στους μαθητές του. Και αυτό εξαρτάται από το επίπεδο και την εμπειρία των μαθητών της τάξης που κάνει μάθημα. Η σειρά του βιβλίου πάντως, πάνω-κάτω, δεν έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα.
Το κύριο πρόβλημα όμως είναι ότι το μάθημα δεν βγαίνει με μια ώρα σε τάξεις με μαθητές γύρω από το μέσο όρο επίδοσης. Σε κάποιο πειραματικό σχολείο μπορεί, σε κανονικό σχολείο όμως αμφιβάλλω. Υπάρχει πιθανότητα ποσοστό μαθητών σταδιακά να μισήσουν το μάθημα.
Πως θα καταλάβει ο μέσος μαθητής της Β' Λυκείου όλες αυτές τις έννοιες που καλύπτουν μεγάλο μέρος αυτών που διδάσκονται στην ΑΕΠΠ σε δύο ώρες, στην Γ' Λυκείου σε μάθημα κατεύθυνσης;
Και μην ξεχνάμε ότι στην ΑΕΠΠ το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών κάνει και ...φροντιστήρια. Που σημαίνει ότι επί της ουσίας κάνει τουλάχιστον 4 ώρες περίπου ΑΕΠΠ την εβδομάδα κατά μέσο όρο. Και πάλι ένα ποσοστό μαθητών με χαμηλότερες επιδόσεις περνάει ένας χρόνος ΑΕΠΠ και πρακτικά δεν έχουν καταλάβει ούτε περί τίνος πρόκειται το μάθημα...