Αποστολέας Θέμα: Θέμα Δ  (Αναγνώστηκε 9543 φορές)

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3219
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #30 στις: 12 Ιούν 2014, 05:44:08 μμ »
Και αν βεβαιώσω ότι έφτασε τη εξής ερώτημα στην επιτροπή: "ΑΕΠΠ Ημερήσια, Σχολειο ΧΧΧ, Γ2": Λογαριασμός τελικός ή τρέχων; και ήρθε η κλασσική απάντηση: ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;
Καταλαβαίνω ότι οι άνθρωποι περνούν μια πολύ δύσκολη νύχτα και ημέρα, αλλά η ερώτηση ήταν εντελώς ξεκάθαρη, νομίζω ότι με μια μικρή ματιά γινόταν αντιληπτό το ασαφές...

Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει ένας νόμος τύπου "νόμος evry" στην επιτροπή μας:
Στο μάθημα ΑΕΠΠ αν σε ένα ερώτημα υπάρχουν πάνω από 20 αιτήματα ξανακοιτάξτε με προσοχή το ερώτημα

Υπάρχει Βαγγέλη και ο νόμος του παγωνιού, κάποιοι της επιτροπής θα πρέπει να χαμηλώνουν που και που τη μύτη τους

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #31 στις: 12 Ιούν 2014, 06:58:58 μμ »
Βαγγέλη θα σου πω ένα σενάριο:
Παίρνουν το ερώτημά σου όπως και άλλα που σίγουρα θα υπήρχαν για το ίδιο θέμα. Έχουν μπροστά τους κάποια θέματα και τα κοιτάνε και βλέπουν τι λέξη "τελικός". Σου λέει οκ κανένα σχόλιο.
Μόνο που αυτά που κοίταγαν ήταν των εσπερινών!!!
Φαντάσου ότι μετά από αλλεπάληλες διορθώσεις γίνεται ένας πανικός πάνω στο γραφείο που έχουν άπειρα χαρτιά

Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη εξήγηση αφού το διόρθωσαν στα εσπερινά

Και αν βεβαιώσω ότι έφτασε τη εξής ερώτημα στην επιτροπή: "ΑΕΠΠ Ημερήσια, Σχολειο ΧΧΧ, Γ2": Λογαριασμός τελικός ή τρέχων; και ήρθε η κλασσική απάντηση: ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

arisbasil

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 28
  • 1+1=10
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #32 στις: 12 Ιούν 2014, 08:33:00 μμ »
Βαγγέλη θα σου πω ένα σενάριο:
Παίρνουν το ερώτημά σου όπως και άλλα που σίγουρα θα υπήρχαν για το ίδιο θέμα. Έχουν μπροστά τους κάποια θέματα και τα κοιτάνε και βλέπουν τι λέξη "τελικός". Σου λέει οκ κανένα σχόλιο.
Μόνο που αυτά που κοίταγαν ήταν των εσπερινών!!!
Φαντάσου ότι μετά από αλλεπάληλες διορθώσεις γίνεται ένας πανικός πάνω στο γραφείο που έχουν άπειρα χαρτιά

Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη εξήγηση αφού το διόρθωσαν στα εσπερινά


Δηλαδή τα αρχικά θέματα στα εσπερινά δεν είχαν τη λέξη "τελικός";  ??? Δεν καταλαβαίνω...

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #33 στις: 12 Ιούν 2014, 09:14:28 μμ »
όχι, εννοώ ότι μπορεί να το διορθωσαν στι 5 το πρωι
κάποιος ξέχασε να πατήσει το save ή το save as
κάποια πάτησε πολλές φορές το backspace
αυτό εννοώ

Δηλαδή τα αρχικά θέματα στα εσπερινά δεν είχαν τη λέξη "τελικός";  ??? Δεν καταλαβαίνω...

ότι κάποια στιγμή έγινε αλλαγή αλλά αυτή δεν πέρασε στο αρχείο των ημερησίων, τώρα γιατί ένας θεός ξέρει
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

demy pap

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #34 στις: 12 Ιούν 2014, 11:56:18 μμ »
Θα ήταν τόσο εξωπραγματικό να περιμένω κάποιος από την επιτροπή, κάποια φορά να πει κάτι; Εκτός αν υπογράφουν κάποια confidentiality agreement με το που γίνονται μέλη της επιτροπής.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3219
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #35 στις: 13 Ιούν 2014, 10:55:44 πμ »
Βαγγέλη θα σου πω ένα σενάριο:
Παίρνουν το ερώτημά σου όπως και άλλα που σίγουρα θα υπήρχαν για το ίδιο θέμα. Έχουν μπροστά τους κάποια θέματα και τα κοιτάνε και βλέπουν τι λέξη "τελικός". Σου λέει οκ κανένα σχόλιο.
Μόνο που αυτά που κοίταγαν ήταν των εσπερινών!!!
Φαντάσου ότι μετά από αλλεπάληλες διορθώσεις γίνεται ένας πανικός πάνω στο γραφείο που έχουν άπειρα χαρτιά

Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη εξήγηση αφού το διόρθωσαν στα εσπερινά


Το άλλο σενάριο είναι οτι δε θέλουν να στείλουν διόρθωση που θα σήμαινε ότι δεν ήταν οκ, το αρχικό κείμενο.
Όπως και να το κάνουμε, σε όλους μας συμβαίνει συνεχώς, μια διόρθωση σημαίνει αναγνώριση λάθους

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #36 στις: 13 Ιούν 2014, 01:49:26 μμ »
Μάλλον είναι αυτό που λένε:

Εγώ ποτέ δεν κάνω λάθος. Μια φόρα νόμιζα ότι είχα κάνει λάθος, αλλά τελικά...... είχα κάνει λάθος  >:D

Το άλλο σενάριο είναι οτι δε θέλουν να στείλουν διόρθωση που θα σήμαινε ότι δεν ήταν οκ, το αρχικό κείμενο.
Όπως και να το κάνουμε, σε όλους μας συμβαίνει συνεχώς, μια διόρθωση σημαίνει αναγνώριση λάθους
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

batos

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Τρισδιάστατοι και ....
« Απάντηση #37 στις: 15 Ιούν 2014, 12:06:53 μμ »
Εμφανίστηκε γραπτό με χρήση τρισδιάστατου. Κανένα πρόβλημα.
Το καταπληκτικό ήταν όμως ότι στα υποερωτήματα έκανε εκτεταμένες κλήσεις σε συναρτήσεις (!) (που είχε φτιάξει ο ίδιος-αναζητήσεις, εύρεση μεγίστων, κτλ) παρ΄όλο που βρισκόταν μέσα σε Αλγόριθμο. [Εντάξει. "Κάθε λύση επιστημονικά ..." ακόμα και το βιβλίο κάνει χρήση "διαδικασιών" στους αλγορίθμους (βλ.ταξινόμηση "αντιμετάθεσε") και μάλιστα χωρίς να διευκρινίζει πως γίνεται]. 

Ο τύπος ήξερε απολύτως τι έκανε! Η απόλυτη λύση. Ούτε πρόχειρο χρησιμοποίησε, ούτε μουντζούρες, τίποτα..... Κατ' ευθείαν ποίημα. ;-)

ikariofil

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 127
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #38 στις: 15 Ιούν 2014, 01:41:20 μμ »
Εμφανίστηκε γραπτό με χρήση τρισδιάστατου. Κανένα πρόβλημα.
Το καταπληκτικό ήταν όμως ότι στα υποερωτήματα έκανε εκτεταμένες κλήσεις σε συναρτήσεις (!) (που είχε φτιάξει ο ίδιος-αναζητήσεις, εύρεση μεγίστων, κτλ) παρ΄όλο που βρισκόταν μέσα σε Αλγόριθμο. [Εντάξει. "Κάθε λύση επιστημονικά ..." ακόμα και το βιβλίο κάνει χρήση "διαδικασιών" στους αλγορίθμους (βλ.ταξινόμηση "αντιμετάθεσε") και μάλιστα χωρίς να διευκρινίζει πως γίνεται]. 

Ο τύπος ήξερε απολύτως τι έκανε! Η απόλυτη λύση. Ούτε πρόχειρο χρησιμοποίησε, ούτε μουντζούρες, τίποτα..... Κατ' ευθείαν ποίημα. ;-)

πόσο βαθμολογήθηκε το συγκεκριμένο γραπτό;

batos

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #39 στις: 15 Ιούν 2014, 03:23:09 μμ »
είπαμε. :angel: ... ποίημα  ;)

Άρης Κεσογλίδης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 131
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #40 στις: 15 Ιούν 2014, 07:56:36 μμ »
Το καταπληκτικό ήταν όμως ότι στα υποερωτήματα έκανε εκτεταμένες κλήσεις σε συναρτήσεις (!) (που είχε φτιάξει ο ίδιος-αναζητήσεις, εύρεση μεγίστων, κτλ) παρ΄όλο που βρισκόταν μέσα σε Αλγόριθμο. [Εντάξει. "Κάθε λύση επιστημονικά ..." ακόμα και το βιβλίο κάνει χρήση "διαδικασιών" στους αλγορίθμους (βλ.ταξινόμηση "αντιμετάθεσε") και μάλιστα χωρίς να διευκρινίζει πως γίνεται]. 

Η "αντιμετάθεσε" είναι εντολή, δεν είναι διαδικασία στη ΓΛΩΣΣΑ.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην κοπούν μονάδες όταν μπλέκει υποπρογράμματα στην ψευδογλώσσα...
Άλλο να γράψεις απλά ΓΡΑΨΕ αντί για ΕΜΦΑΝΙΣΕ, και άλλο αυτό. Έκανε και δήλωση μεταβλητών;
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #41 στις: 15 Ιούν 2014, 09:25:50 μμ »
στην ψευδογλώσσα μπορείς να έχεις κλήση αλγορίθμου από αλγόριθμο, δες το αναδρομικό παράδειγμα της δυαδικής αναζήτησης μέσα από το βιβλίο.
Δήλωση μεταβλητών δε χρειάζεται.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην κοπούν μονάδες όταν μπλέκει υποπρογράμματα στην ψευδογλώσσα...
Άλλο να γράψεις απλά ΓΡΑΨΕ αντί για ΕΜΦΑΝΙΣΕ, και άλλο αυτό. Έκανε και δήλωση μεταβλητών;

Αν ο μαθητής δεν "κλέβει", δηλαδή δεν χρησιμοποιεί υπό-αλγορίθμους για να ξεγλιστρήσει από ένα δύσκολο σημείο της άσκησης, τότε δε νομίζω ότι πρέπει να του κοπεί κάτι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

batos

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #42 στις: 15 Ιούν 2014, 09:52:37 μμ »
Η "αντιμετάθεσε" είναι εντολή, δεν είναι διαδικασία στη ΓΛΩΣΣΑ.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην κοπούν μονάδες όταν μπλέκει υποπρογράμματα στην ψευδογλώσσα...
Άλλο να γράψεις απλά ΓΡΑΨΕ αντί για ΕΜΦΑΝΙΣΕ, και άλλο αυτό. Έκανε και δήλωση μεταβλητών;

Η "αντιμετάθεσε" είναι εντολή (σύμφωνα με το βιβλίο) στην ψευδογλώσσα που γράφονται οι Αλγόριθμοι στο πρώτο μέρος του βιβλίου και όχι στην ΓΛΩΣΣΑ (Δεν χρησιμοποιείται στα κεφ.7,8,..). Όπου χρειάζεται σε ΓΛΩΣΣΑ, αντιμετάθεση, υλοποιείται με την συνηθισμένη τριπλέτα εντολών (βλέπε και σελ.189). Για να μην μπερδεύονται οι μαθητές, τους προτείνω να γράφουν πάντα την τριπλέτα εντολών. Δικό μου το λάθος που χαρακτήρισα την "αντιμετάθεσε" διαδικασία.
Σε κάθε περίπτωση, λύση που υλοποιεί τμηματικό προγραμματισμό, βρίσκεται σε άλλο επίπεδο, άλλη κλάση.....

Άρης Κεσογλίδης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 131
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #43 στις: 15 Ιούν 2014, 09:56:33 μμ »
στην ψευδογλώσσα μπορείς να έχεις κλήση αλγορίθμου από αλγόριθμο, δες το αναδρομικό παράδειγμα της δυαδικής αναζήτησης μέσα από το βιβλίο.
Δήλωση μεταβλητών δε χρειάζεται.

Αυτό πάλι;... Δηλαδή ένας να ξέρει αναδρομικότητα εκτός ύλης, και να μη χρειάζεται να δηλώσει μεταβλητές, και ο άλλος που προσπαθεί να διαβάσει μέσα στην ύλη, να πάει να δηλώσει μεταβλητές και να κάνει λάθος εκεί και να του κοπούν μονάδες...  :-\

Η "αντιμετάθεσε" είναι εντολή (σύμφωνα με το βιβλίο) στην ψευδογλώσσα που γράφονται οι Αλγόριθμοι στο πρώτο μέρος του βιβλίου και όχι στην ΓΛΩΣΣΑ (Δεν χρησιμοποιείται στα κεφ.7,8,..).
Ναι, "ψευδογλώσσα" ήθελα να γράψω.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

batos

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #44 στις: 15 Ιούν 2014, 10:16:26 μμ »
Όταν ζητείται αλγόριθμος, ποιος διορθωτής κοιτάει δηλώσεις μεταβλητών;