Εδώ σχολιάζουμε το θέμα Δ
To ελυσα με τρισδιστατο και εγω!! Μπορει να μου το κοψουν ολο??? :-\ :-\
Συνάδελφοι βαθμολογητές, προσοχή στη λύση με τρισδιάστατο πίνακα. Απ ότι φαίνεται την έκαναν αρκετοί και πρέπει να βαθμολογηθεί κανονικά
Εγώ θα πρότεινα τρισδιαστατο πίνακα:Κώδικας: Pascal
Για ι από 1 μέχρι 4 Για j από 1 μέχρι 7 Σ <- Σ + Ε[ρ, i, j] τέλος_επανάληψης Εβδ[i] <- Σ ! αντί για Εβδ[ρ] <- Σ τέλος_επανάληψης
Πόσα θα χάσει ένας μαθητής εδώ αν τα έκανε όλα "σωστά" χωρίς τη χρήση πίνακα;
Το Δ4 το ελυσα με 2 τροπους γιατι δεν μπορουσα να καταλαβω τι ζηταγε το 2ο υποερωτημα . Συγκεκριμενα ο πρωτος τροπος ηταν αυτος που ειναι ο σωστος και ο δευτερος πηγα και βρηκα για ολα τα σαιτ την επισκεψημοτητα τους για καθε βδομαδα και τα συνεκρινα με το ζητουμενο σαιτ και οταν το σαιτ το ζητουμενο ειχε την πιο μεγαλη επισκεψημοτητα το εμφανιζα . Αλλα εγραψα με !σχολια στον βαθμολογητη οτι δεν μπορουμε να καταλαβω τι μου ζητουσαν και εκανα και τους 2 τροπους για καθε περιπτωση . Σε ενα διαγωνισμα μεσα στην ταξη ο καθηγητης θα μου ειχε πει τι ηθελε να κανω . Στις πανελληνιες μετα τις 10:30 μονο ο θεος μπορει να σου πει . Ποσο λετε να μου κοψουν ??? Ας αναλογιστουν οτι δεν μπορουσα να ρισκαρω τις 6 μοναδες !!!
Γιατί δεν μου εμφανίζονται όλοι οι δείκτες στις αγκύλες;;... :-\
Μου τρώει το i ...
Συνάδελφοι απ' ότι είδα τόσο στο παραπάνω ποστ της kikylimp, όσο και από το πρόσφατο παρελθόν σε μια άσκηση που έβαλε να λύσουν τα παιδιά μια φοιτήτρια που είχε έρθει από ΑΣΟΕΕ στο σχολείο μου για πρακτική άσκηση, κάποιοι μαθητές αποφεύγουν την χρήση λογικής μεταβλητής (flag) και επιλέγουν μια ακέραια μεταβλητή. Στο Δ4, για παράδειγμα εκχωρούνε σ'αυτή μια αρχική ακέραια τιμή και την αλλάζουν μετά στην συνθήκη διακοπής, αν επιλέξουν Μέχρις ότου ή την βάζουν στην Οσο μαζί με την ι<=10.
Είναι σωστός αυτός ο τρόπος λύσης με την χρήση της ακέραιας μεταβλητής ? Υποθέτω ότι θα εμφανισθούν γραπτά με αυτόν τον τρόπο λύσης.
S1 <-- επ[θ, 1] + επ[θ,2] + επ[θ,3] + επ[θ,4] + επ[θ,5] + επ[θ,6] + επ[θ,7]
S2 <-- επ[θ, 8] + επ[θ,9] + επ[θ,10] + επ[θ,11] + επ[θ,12] + επ[θ,13] + επ[θ,14]
S3 <-- επ[θ, 15] + επ[θ,16] + επ[θ,17] + επ[θ,18] + επ[θ,19] + επ[θ,20] + επ[θ,21]
S4 <-- επ[θ, 22] + επ[θ,23] + επ[θ,24] + επ[θ,25] + επ[θ,26] + επ[θ,27] + επ[θ,28]
Ωστόσο στα εσπερινά στο θέμα Γ χρησιμοποιεί την έκφραση τελικός λογαριασμός και όχι σκέτο λογαριασμός. Από ότι φαίνεται η αλλαγή θα έγινε τελευταία στιγμή το πρωί όπου θα είχαν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια και θα τροποποίησαν μόνο το αρχείο των εσπερινών και όχι των ημερησίων. Τέτοιο λάθος είναι ανθρώπινο πάντως σε σχέση με τα άλλα, για να είμαστε δίκαιοι
Και αν βεβαιώσω ότι έφτασε τη εξής ερώτημα στην επιτροπή: "ΑΕΠΠ Ημερήσια, Σχολειο ΧΧΧ, Γ2": Λογαριασμός τελικός ή τρέχων; και ήρθε η κλασσική απάντηση: ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;
Καταλαβαίνω ότι οι άνθρωποι περνούν μια πολύ δύσκολη νύχτα και ημέρα, αλλά η ερώτηση ήταν εντελώς ξεκάθαρη, νομίζω ότι με μια μικρή ματιά γινόταν αντιληπτό το ασαφές...
Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει ένας νόμος τύπου "νόμος evry" στην επιτροπή μας:
Στο μάθημα ΑΕΠΠ αν σε ένα ερώτημα υπάρχουν πάνω από 20 αιτήματα ξανακοιτάξτε με προσοχή το ερώτημα
Και αν βεβαιώσω ότι έφτασε τη εξής ερώτημα στην επιτροπή: "ΑΕΠΠ Ημερήσια, Σχολειο ΧΧΧ, Γ2": Λογαριασμός τελικός ή τρέχων; και ήρθε η κλασσική απάντηση: ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;
Βαγγέλη θα σου πω ένα σενάριο:
Παίρνουν το ερώτημά σου όπως και άλλα που σίγουρα θα υπήρχαν για το ίδιο θέμα. Έχουν μπροστά τους κάποια θέματα και τα κοιτάνε και βλέπουν τι λέξη "τελικός". Σου λέει οκ κανένα σχόλιο.
Μόνο που αυτά που κοίταγαν ήταν των εσπερινών!!!
Φαντάσου ότι μετά από αλλεπάληλες διορθώσεις γίνεται ένας πανικός πάνω στο γραφείο που έχουν άπειρα χαρτιά
Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη εξήγηση αφού το διόρθωσαν στα εσπερινά
Δηλαδή τα αρχικά θέματα στα εσπερινά δεν είχαν τη λέξη "τελικός"; ??? Δεν καταλαβαίνω...
Βαγγέλη θα σου πω ένα σενάριο:
Παίρνουν το ερώτημά σου όπως και άλλα που σίγουρα θα υπήρχαν για το ίδιο θέμα. Έχουν μπροστά τους κάποια θέματα και τα κοιτάνε και βλέπουν τι λέξη "τελικός". Σου λέει οκ κανένα σχόλιο.
Μόνο που αυτά που κοίταγαν ήταν των εσπερινών!!!
Φαντάσου ότι μετά από αλλεπάληλες διορθώσεις γίνεται ένας πανικός πάνω στο γραφείο που έχουν άπειρα χαρτιά
Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη εξήγηση αφού το διόρθωσαν στα εσπερινά
Το άλλο σενάριο είναι οτι δε θέλουν να στείλουν διόρθωση που θα σήμαινε ότι δεν ήταν οκ, το αρχικό κείμενο.
Όπως και να το κάνουμε, σε όλους μας συμβαίνει συνεχώς, μια διόρθωση σημαίνει αναγνώριση λάθους
Εμφανίστηκε γραπτό με χρήση τρισδιάστατου. Κανένα πρόβλημα.πόσο βαθμολογήθηκε το συγκεκριμένο γραπτό;
Το καταπληκτικό ήταν όμως ότι στα υποερωτήματα έκανε εκτεταμένες κλήσεις σε συναρτήσεις (!) (που είχε φτιάξει ο ίδιος-αναζητήσεις, εύρεση μεγίστων, κτλ) παρ΄όλο που βρισκόταν μέσα σε Αλγόριθμο. [Εντάξει. "Κάθε λύση επιστημονικά ..." ακόμα και το βιβλίο κάνει χρήση "διαδικασιών" στους αλγορίθμους (βλ.ταξινόμηση "αντιμετάθεσε") και μάλιστα χωρίς να διευκρινίζει πως γίνεται].
Ο τύπος ήξερε απολύτως τι έκανε! Η απόλυτη λύση. Ούτε πρόχειρο χρησιμοποίησε, ούτε μουντζούρες, τίποτα..... Κατ' ευθείαν ποίημα. ;-)
Το καταπληκτικό ήταν όμως ότι στα υποερωτήματα έκανε εκτεταμένες κλήσεις σε συναρτήσεις (!) (που είχε φτιάξει ο ίδιος-αναζητήσεις, εύρεση μεγίστων, κτλ) παρ΄όλο που βρισκόταν μέσα σε Αλγόριθμο. [Εντάξει. "Κάθε λύση επιστημονικά ..." ακόμα και το βιβλίο κάνει χρήση "διαδικασιών" στους αλγορίθμους (βλ.ταξινόμηση "αντιμετάθεσε") και μάλιστα χωρίς να διευκρινίζει πως γίνεται].
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην κοπούν μονάδες όταν μπλέκει υποπρογράμματα στην ψευδογλώσσα...
Άλλο να γράψεις απλά ΓΡΑΨΕ αντί για ΕΜΦΑΝΙΣΕ, και άλλο αυτό. Έκανε και δήλωση μεταβλητών;
Η "αντιμετάθεσε" είναι εντολή, δεν είναι διαδικασία στη ΓΛΩΣΣΑ.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην κοπούν μονάδες όταν μπλέκει υποπρογράμματα στην ψευδογλώσσα...
Άλλο να γράψεις απλά ΓΡΑΨΕ αντί για ΕΜΦΑΝΙΣΕ, και άλλο αυτό. Έκανε και δήλωση μεταβλητών;
στην ψευδογλώσσα μπορείς να έχεις κλήση αλγορίθμου από αλγόριθμο, δες το αναδρομικό παράδειγμα της δυαδικής αναζήτησης μέσα από το βιβλίο.
Δήλωση μεταβλητών δε χρειάζεται.
Η "αντιμετάθεσε" είναι εντολή (σύμφωνα με το βιβλίο) στην ψευδογλώσσα που γράφονται οι Αλγόριθμοι στο πρώτο μέρος του βιβλίου και όχι στην ΓΛΩΣΣΑ (Δεν χρησιμοποιείται στα κεφ.7,8,..).Ναι, "ψευδογλώσσα" ήθελα να γράψω.
Όταν ζητείται αλγόριθμος, ποιος διορθωτής κοιτάει δηλώσεις μεταβλητών;
Αυτό πάλι;... Δηλαδή ένας να ξέρει αναδρομικότητα εκτός ύλης, και να μη χρειάζεται να δηλώσει μεταβλητές, και ο άλλος που προσπαθεί να διαβάσει μέσα στην ύλη, να πάει να δηλώσει μεταβλητές και να κάνει λάθος εκεί και να του κοπούν μονάδες... :-\Δηλαδή για να χρησιμοποιήσει κάποιος κλήση αλγορίθμου από αλγόριθμο πρέπει να ξέρει αναδρομή?
Δηλαδή για να χρησιμοποιήσει κάποιος κλήση αλγορίθμου από αλγόριθμο πρέπει να ξέρει αναδρομή?Αυτό που λες δεν υπάρχει... "Κοινή λογική" σε μαθητές, και να το σκεφτούν μόνοι τους;; Χωρίς να λέει τίποτα το βιβλίο στην ύλη που διδάσκονται;; Καμία πιθανότητα δεν δίνω.
Η κοινή λογική δεν μετράει? τόσο φοβερό είναι? κανείς δεν έχει αναρωτηθεί ποτέ ποιος είναι ο ρόλος των Δεδομένων και των Αποτελεσμάτων?
Επίσης τι μανία είναι αυτή με αναφορές για εντός και εκτός ύλης? Ιστορία κάνουμε?Να επιστρέψουμε στο θέμα των δυναμικών δομών τότε, και να τις χρησιμοποιούμε σε κάθε άσκηση αντί να σπάμε το κεφάλι μας αν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ή όχι στατικούς πίνακες;......
Αυτό που λες δεν υπάρχει... "Κοινή λογική" σε μαθητές, και να το σκεφτούν μόνοι τους;; Χωρίς να λέει τίποτα το βιβλίο στην ύλη που διδάσκονται;; Καμία πιθανότητα δεν δίνω.Φαίνεσαι πολύ βέβαιος και απόλυτος για κάτι που δεν ισχύει.
Δηλαδή για να χρησιμοποιήσει κάποιος κλήση αλγορίθμου από αλγόριθμο πρέπει να ξέρει αναδρομή?Συμφωνώ.
Η κοινή λογική δεν μετράει? τόσο φοβερό είναι? κανείς δεν έχει αναρωτηθεί ποτέ ποιος είναι ο ρόλος των Δεδομένων και των Αποτελεσμάτων?