Αποστολέας Θέμα: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων  (Αναγνώστηκε 6997 φορές)

nick41

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #15 στις: 01 Ιούν 2013, 12:09:42 πμ »
το [ι (λατινικο i) εκφράζει πλάγια γραφή στον editor
θελει ένα κενο αναμεσα για να μενουν ως γραμματα
Ok ευχαριστώ! Θα το έχω υπ' όψιν μου .

itt

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 429
  • Real stupidity beats ΑΙ any time
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #16 στις: 01 Ιούν 2013, 12:13:50 πμ »
το [ι (λατινικο i) εκφράζει πλάγια γραφή στον editor
θελει ένα κενο αναμεσα για να μενουν ως γραμματα

Αχά,την πάτησα και εγώ.

Πανάγος94

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 65
  • what doesn't kill you only makes you pissed off..
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #17 στις: 01 Ιούν 2013, 11:54:00 πμ »
στο ερώτημα Γ3 θα ήταν αποδεκτή η παρακάτω απάντηση?

Για ι από 1 μέχρι 30
  Εμφάνισε ΚΩΔ[ι]
  Αν ΜΟ[ι, 1] > 2 ή ΜΟ[ι, 2] > 4 τότε
    Εμφάνισε "Εκτος οριων"
  αλλιώς_αν (ΜΟ[ι, 1] > 1.8 και ΜΟ[ι, 1] ≤ 2) ή (ΜΟ[ι, 2] > 3.6 και ΜΟ[ι, 2] ≤ 4) τότε
    Εμφάνισε "Κοντα στα ορια"
  αλλιώς
    Εμφάνισε "Χαμηλος SAR"
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

cets89

  • Βαθμολογικά 2016
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Μηδέν άγαν!
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #18 στις: 01 Ιούν 2013, 04:11:27 μμ »
Παραθέτω μια "κομψή" λύση για το Β2, που δώσαμε ως εξεταστές των Φ. Α.
j <- 0
Για i από 1 μέχρι 100
     Αν Π[ i ] = ΑΛΗΘΗΣ τότε
          j <- j+1
          Αντιμετάθεσε Π[ i ], Π[ j ]
     Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Κωνσταντίνος Τσουκάρας
Διπλωματούχος Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστημίου Πατρών

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 655
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #19 στις: 02 Ιούν 2013, 11:36:51 πμ »
στο ερώτημα Γ3 θα ήταν αποδεκτή η παρακάτω απάντηση?

Για ι από 1 μέχρι 30
  Εμφάνισε ΚΩΔ[ι]
  Αν ΜΟ[ι, 1] > 2 ή ΜΟ[ι, 2] > 4 τότε
    Εμφάνισε "Εκτος οριων"
  αλλιώς_αν (ΜΟ[ι, 1] > 1.8 και ΜΟ[ι, 1] ≤ 2) ή (ΜΟ[ι, 2] > 3.6 και ΜΟ[ι, 2] ≤ 4) τότε
    Εμφάνισε "Κοντα στα ορια"
  αλλιώς
    Εμφάνισε "Χαμηλος SAR"
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης


ναι!!!!είναι η πιο γρήγορη λύση..όμως ενδεχομένως να σου κόψει 1 μόριο, καθώς η συνθήκη ΜΟ[ι, 1] ≤ 2 και η συνθήκη ΜΟ[ι, 2] ≤ 4 είναι ΠΕΡΙΤΤΕΣ...αφού δεν  ικανοποιήθηκε το πρώτο "αν" και εξετάζεται το δεύτερο,τότε σίγουρα ισχύουν οι 2 αυτές συνθήκες..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #20 στις: 02 Ιούν 2013, 12:22:07 μμ »
Δεν νομίζω ότι αφαιρούνται μονάδες για περιττές συνθήκες.

ναι!!!!είναι η πιο γρήγορη λύση..όμως ενδεχομένως να σου κόψει 1 μόριο, καθώς η συνθήκη ΜΟ[ι, 1] ≤ 2 και η συνθήκη ΜΟ[ι, 2] ≤ 4 είναι ΠΕΡΙΤΤΕΣ...αφού δεν  ικανοποιήθηκε το πρώτο "αν" και εξετάζεται το δεύτερο,τότε σίγουρα ισχύουν οι 2 αυτές συνθήκες..

igeorgi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #21 στις: 04 Ιούν 2013, 12:05:09 μμ »
ναι!!!!είναι η πιο γρήγορη λύση..όμως ενδεχομένως να σου κόψει 1 μόριο, καθώς η συνθήκη ΜΟ[ι, 1] ≤ 2 και η συνθήκη ΜΟ[ι, 2] ≤ 4 είναι ΠΕΡΙΤΤΕΣ...αφού δεν  ικανοποιήθηκε το πρώτο "αν" και εξετάζεται το δεύτερο,τότε σίγουρα ισχύουν οι 2 αυτές συνθήκες..

Θα τα πάρει όλα τα μόρια η λύση, δεν υπάρχει περίπτωση να αφαιρεθεί κάτι. Διορθώνω και αν βλέπατε αυτά που βλέπαμε θα καταλαβαίνατε. Τα φετινά θέματα ήταν ο καταποντισμός του μέτριου μαθητή, έχω διορθώσει 75 γραπτά ως τώρα και ένα 30% των βαθμών είναι από 80 και πάνω, ένα 10% από 40 ως 80 και το υπόλοιπο 60% κάτω από 40/100. Τεράστιο χάσμα στους βαθμούς. Οι μέτριοι μαθητές καταποντίστηκαν φέτος, αυτό προκύπτει και από συζητήσεις με συναδέλφους..

igeorgi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #22 στις: 04 Ιούν 2013, 12:14:40 μμ »
Λύση που έδωσε μαθητής μου στο Γ3 και την είδα και σε γραπτό χθες. Εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι τα μηνύματα βρίσκονται σε αντίστροφη αλφαβητική σειρά:

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
   ΑΝ ΜΟ[Ι,1] <= 1,8 ΤΟΤΕ
      ΜΗΝΥΜΑ1 <- 'ΧΑΜΗΛΟΣ SAR'
   ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,1] <=2 ΤΟΤΕ
      ΜΗΝΥΜΑ1 <- 'ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ'
   ΑΛΛΙΩΣ
      ΜΗΝΥΜΑ1 <- 'ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ'
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
   ΑΝ ΜΟ[Ι,2] <= 3,6 ΤΟΤΕ
      ΜΗΝΥΜΑ2 <- 'ΧΑΜΗΛΟΣ SAR'
   ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,2] <=4 ΤΟΤΕ
      ΜΗΝΥΜΑ2 <- 'ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ'
   ΑΛΛΙΩΣ
      ΜΗΝΥΜΑ2 <- 'ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ'
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
   ΑΝ ΜΗΝΥΜΑ1 > ΜΗΝΥΜΑ2 ΤΟΤΕ
      ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι], ΜΗΝΥΜΑ2
   ΑΛΛΙΩΣ
      ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι], ΜΗΝΥΜΑ1
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

kostas_sparti

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #23 στις: 14 Ιούν 2013, 01:23:06 μμ »
διδάσκω το μάθημα από το 2006 σε φροντιστήριο. Κατά την γνώμη μου οι "αδύνατοι"¨μαθητές που "πόνταραν" στο κλασικό 2ο θέμα με πίνακα τιμών την πάτησαν άγρια.... Το θέμα 1 μου άρεσε αρκετά... Τα θέματα 3 και 4 ήταν βατά αλλά θα προτιμούσα κάτι πιο έξυπνο στο Γ3...

CyberMove

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • 404 Error!
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #24 στις: 17 Ιούν 2013, 02:37:31 πμ »
Καλησπέρα σε όλους.
Έγραφα φέτος Πανελλήνιες.

Μου άρεσαν αρκετά τα θέματα,ειδικά στο Β ΘΕΜΑ με τα Αληθής - Ψευδής και το Γ.4 το οποίο το έλυσα με κάπως περίεργο τρόπο και πήρε ελάχιστα λεπτά σε σχέση με την κλασσική ταξινόμιση.
If Grandma_Had_Rolls = TRUE Then
        MsgBox.Style ("Grandma = TROLLEY")
End_If

DaKnOb

  • Software Developer. Vulnerability Researcher.
  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 38
  • Software Developer. Vulnerability Researcher.
    • DaKnOb
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #25 στις: 22 Ιούν 2013, 02:17:17 μμ »
Παιδιά, ήταν σχετικά δύσκολα για τον κανονικό μαθητή. Εγώ πήγα, έγραψα ένα γραπτό που σύμφωνα με εμένα, τον καθηγητή του σχολείου και του φροντιστηρίου άξιζε 100 καθαρό. Βγαίνουν χθες τα αποτελέσματα, και ο ένας μου έκοψε στο Α4 το β όλο (και να πω ήθελε σκέψη, από τις λύσεις που του έδωσαν το έβλεπε) και το Γ3 ολόκληρο πάλι. Στο Δ έκοψε ο άλλος διορθωτής ενώ ο προηγούμενος μου έβαλε 20/20. Γενικά σε κάθε υποερώτημα τουλάχιστον ένας μου έβαζε όλες τις μονάδες και ο άλλος κάτι έκοβε. Με αυτά και με αυτά πήρα 91. Και οι δύο καθηγητές μου είπαν έπεσα θύμα κακής βαθμολόγησης αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3513
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #26 στις: 22 Ιούν 2013, 02:41:13 μμ »
Καταρχήν, συγχαρητήρια. στα άλλα μαθήματα πως πήγες?

Από περιέργεια, πως έμαθες πόσα σου έβαλε ο καθένας σε κάθε ερώτημα? Είχα την εντύπωση ότι αυτά δεν ανακοινώνονται

Παιδιά, ήταν σχετικά δύσκολα για τον κανονικό μαθητή. Εγώ πήγα, έγραψα ένα γραπτό που σύμφωνα με εμένα, τον καθηγητή του σχολείου και του φροντιστηρίου άξιζε 100 καθαρό. Βγαίνουν χθες τα αποτελέσματα, και ο ένας μου έκοψε στο Α4 το β όλο (και να πω ήθελε σκέψη, από τις λύσεις που του έδωσαν το έβλεπε) και το Γ3 ολόκληρο πάλι. Στο Δ έκοψε ο άλλος διορθωτής ενώ ο προηγούμενος μου έβαλε 20/20. Γενικά σε κάθε υποερώτημα τουλάχιστον ένας μου έβαζε όλες τις μονάδες και ο άλλος κάτι έκοβε. Με αυτά και με αυτά πήρα 91. Και οι δύο καθηγητές μου είπαν έπεσα θύμα κακής βαθμολόγησης αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Dinos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #27 στις: 22 Ιούν 2013, 06:24:23 μμ »
Παιδιά, ήταν σχετικά δύσκολα για τον κανονικό μαθητή. Εγώ πήγα, έγραψα ένα γραπτό που σύμφωνα με εμένα, τον καθηγητή του σχολείου και του φροντιστηρίου άξιζε 100 καθαρό. Βγαίνουν χθες τα αποτελέσματα, και ο ένας μου έκοψε στο Α4 το β όλο (και να πω ήθελε σκέψη, από τις λύσεις που του έδωσαν το έβλεπε) και το Γ3 ολόκληρο πάλι. Στο Δ έκοψε ο άλλος διορθωτής ενώ ο προηγούμενος μου έβαλε 20/20. Γενικά σε κάθε υποερώτημα τουλάχιστον ένας μου έβαζε όλες τις μονάδες και ο άλλος κάτι έκοβε. Με αυτά και με αυτά πήρα 91. Και οι δύο καθηγητές μου είπαν έπεσα θύμα κακής βαθμολόγησης αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Συγχαρητήρια, ελπίζω να τα πήγες το ίδιο καλά και στα άλλα μαθήματα.
Όσον αφορά στη βαθμολογία σου.
Το 100 καθαρό, σημαίνει ότι το γραπτό όχι μόνο πρέπει να πάρει 100 από τους 2 βαθμολογητές, αλλά όποιοσδήποτε άλλος και να το βαθμολογήσει θα του βάλει 100.
Άρα καθαρό (με την έννοια της ολοκληρωμένης, σωστής σε κάθε περίπτωση και εύληπτης λύσης) το γραπτό σου δεν ήταν.
Ο βαθμολογητής τώρα βλέπει πράγματα, τα οποία εσύ είτε μπορεί να παραβλέπεις, είτε να πιστεύεις ότι είναι σωστά και να μην είναι, είτε ακόμα ακόμα και να μην τα ξέρεις.
Επίσης ακόμα και στη μεταφορά αυτών που έγραψες προς τους καθηγητές σου, μπορεί να μην ήσουν ακριβής.
Βέβαια λάθη γίνονται, ατυχίες υπάρχουν αλλά και το 91 είναι ένας πάρα πολύ καλός βαθμός με τα θέματα που έπεσαν

nick41

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #28 στις: 23 Ιούν 2013, 02:44:24 μμ »
Τελικά εγώ πήρα 99.5(100 ο ένας ,99 ο άλλος).Ένας συμμαθητής μου πήρε καθαρό 100σταρι και γενικά στο σχολείο μου οι βαθμολογίες ήταν αρκετά καλές.Ένα παιδί μόνο που περίμενε πανω από 19(ίσως και 20) πήρε τελικά 16.7 και δεν ήξερε από που του ήρθε.

ΑλεξανδροςΑναστΓ

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 8
Απ: πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων
« Απάντηση #29 στις: 25 Ιούν 2013, 02:35:43 πμ »
Μαθητής Γ' λυκείου τα θέματα ήταν πολλά και πιο απαιτητικά απο τα προηγούμενα!20 έγραψα

Λύση για το Β3
μ<--0
Για ι απο 1 μεχρι 100
αν Π[ι]=αληθης τοτε
μ<--μ+1
τελος_αν
τελος_επαναληψης
Για ι απο 1 μεχρι 100
Π[ι]<--ι<=μ
τελος_επαναληψης

Αν έχετε χρόνο ρίξτε μια ματιά