Δηλαδή η επιτροπή επιχείρησε να εκτελέσει τους υποψήφιους???
Όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος.
Τώρα τι είχε στο μυαλό της η επιτροπή, το ξέρουν οι ίδιοι.
Το τι πιστεύω εγώ για το τι πιστεύει η επιτροπή είναι αδιάφορο.
Απλώς συγκριτικά με τα περσινά θέματα τα οποία αρκετοί με τους οποίους συζήτησα, τα θεωρούσαν ως τα ποιο "στρωτά"!
Τα φετεινά θέματα είχαν "προβλήματα" τα οποία προσπάθησα να αναδείξω ώστε να συζητηθούν και να αποφευχθούν μελλοντικά.
Συνοψίζοντας:
1. Ασάφειες στην εκφώνηση θα πρέπει να αποφεύγονται (ουδείς αλάθητος οκ, αλλά τα λάθη κοστίζουν στις εξετάσεις), ειδάλως δεν εξετάζουμε τους μαθητές μόνο στην ανάπτυξη εφαρμογών αλλά και στην ψυχολογία και σε διάφορες άλλες τέχνες όπως την τέχνη του "να διαβάζεις το φλυτζάνι του καφέ" για να καταλάβεις τι εννοεί ο εισηγητής κ.ο.κ. στα οποία εμείς έχουμε πλέον ως φαίνεται εντρυφησει κι ας μην το έχουμε επίγνωση πάντα.
2. Βαθμός δυσκολίας: Αυτό είναι ανοιχτό ζήτημα μιας και όλοι ανταγωνίζονται στα ίδια θέματα... αλλά πέρα από αυτούς (πόσοι είναι;) που πέρα από το μάθημα αναλώσαν ώρες λύνοντας ασκήσεις στο σπίτι, μήπως τελικά επωφελούνται αυτοί που σπατάλησαν αρκετά ευρώπουλα σε φροντηστήρια, ή είχαν γονείς πληροφορικούς;
Αν ένα θέμα είναι υπερβολικά δύσκολο τελικά το λύνουν ελάχιστοι ή και κανείς οπότε δεν τρέχει και τίποτα από άποψη εισαγωγής σε σχολές κ.ο.κ.
Εξάλου αν ήταν όλα εύκολα και όλοι γράφαν άριστα δεν θα βγάζαμε άκρη.
Βέβαια από την άλλη τι ζητάς τελικά από τους μαθητές που διδαχθήκαν το συγκεκριμένο μάθημα και μάλιστα στην τελευταία τάξη του Λυκείου, κάτω από μια κατάσταση όπως είναι οι Πανελλαδικές εξετάσεις και ότι αυτό συνεπάγεται;
Πράγματα τα οποία έχουν διδαχθεί στην τάξη και έχουν προλάβει να τα δουν και στην πράξη μέσα στο εργαστήριο (αν προλαβαίνεις να κάνεις εργαστήριο).
Κάποιοι συνάδελφοι τα χαρακτηρίσαν "εύκολα" αλλά για ποιον;
Για αυτόν που κάνει προγραμματισμό για πρώτη φορά στην ζωή του στο διάστημα της τρέχουσας σχολικής χρονίας,
ή για κάποιον που τελείωσε μια σχολή πληροφορικής και τώρα είναι σε κάποιο γραφείο και λύνει και καμιά άσκηση μεταξύ αχλαδιού & τυριού;
3. Θεωρία & Ασκήσεις: Τα θέματα στο Α είναι όλα καθαρά θεωρητικά, ή μήπως έχουν και ασκησούλες που για αρκετούς τελικά ήταν "σπαζοκεφαλιές" που τους φάγαν αρκετό χρόνο μέχρι να τις λύσουν ή να μην τις λύσουν καθόλου; Δες στο στέκι απόψεις εκπαιδευτικών για τις προτεινόμενες λύσεις που θα σε εκπλήξουν για την αμφιβολία τους για το πως λύνονται (μαζί και της δικής μου ασφαλώς

Σύγκρινε τα περσινά λοιπόν με τα φετεινά ως προς τα 3 αυτά ζητήματα που θέτω και πες μου τι πιστεύεις τελικά;