Αριθμητικοί , συγκριτικοί και λογικοί ; Ύπουλη ερώτηση αλλά αν εννοείς όλους τους τελεστές νομίζω ότι θα έπρεπε να το αναφέρεις στην ερώτηση.
Πιθανόν να απαντούσα κι εγώ λάθος Σέργιο 
Έχω την εντύπωση πως η ερώτηση είναι αρκετά σαφής. Εκτός από άσκηση που βαθμολογεί τη
γνώση του μαθητή, ταυτόχρονα νομίζω πως βαθμολογεί και την προσοχή στο πρώτο και βασικότερο στάδιο
αντιμετώπιση του προβλήματος (σελ.16), αυτό της
κατανόησης της ερώτησης. Και ταυτόχρονα, έμμεσα, εξετάζει την ικανότητα εφαρμογής του δεύτερου παράγοντα για τη σωστή κατανόηση, αυτού περί «
σωστής ερμηνείας από τη μεριά εκείνου που καλείται να το αντιμετωπίσει»
Είναι χαρακτηριστικό ότι, μέχρι στιγμής, όσοι από τους μαθητές μου έκαναν λάθος, απάντησαν:
1) 3
2) αριθμητικοί, συγκριτικοί, λογικοί
δηλαδή, σα να απαντούσαν στην ερώτηση:
Πόσα είδη τελεστών ..
Κι εγώ λάθος θα απαντούσα... ο μοναδιαίος τελεστής "-" θεωρείται διαφορετικός από τον αντίστοιχο δυαδικό αφού έχει και διαφορετική προτεραιότητα, έτσι;

Αυτό δε μου το απάντησε ακόμα ούτε ένας !! Ίσως επειδή δεν αναφέρεται πουθενά στο βιβλίο. Νομίζω ότι αυτό θα προβλημάτιζε μάλλον καθηγητές παρά μαθητές. Θέμα παραδοχής στο πλαίσιο του μαθήματος; Διδακτικού συμβολαίου;
Στο πλαίσιο της Γλώσσας, ορίζονται οι:
.- αριθμητικοί (σελ.153)
.- συγκριτικοί (σελ. 165)
.- λογικοί (σελ. 166)
και όμοια σε επίπεδο Ψευδογλώσσας (σελ. 46)
εννοείς όοοοολο τον κόσμο των 16 τελεστών; ε, φανταστικέ κύριε ποιητά; 
ε.. ναι. Αφού η ερώτηση αφορά
τελεστές και δεν προσδιορίζει
ποιους ;