Αποστολέας Θέμα: Κεφάλαιο 7: Ερώτηση θεωρίας κλειστού τύπου  (Αναγνώστηκε 1547 φορές)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Να γράψετε το τμήμα δηλώσεων του προγράμματος που περιλαμβάνει τις παρακάτω εντολές:

α <- 5
β <- 4.7
γ <- 2.0
δ <- α div Α_Μ(β)
ζ <- α ^ δ
θ <- Α_Μ(γ)
θ <- δ mod θ
κ <- ΑΛΗΘΗΣ
λ<- α + γ
μ <- δ / θ
ν <- ‘ΨΕΥΔΗΣ’
ξ <- όχι κ
« Τελευταία τροποποίηση: 21 Ιαν 2011, 12:24:35 πμ από Sergio »
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

lykos

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 143
  • Καλύτερα ταξιδάκια, παρά project
Απ: Κεφάλαιο 7: Ερώτηση θεωρίας κλειστού τύπου
« Απάντηση #1 στις: 19 Ιαν 2011, 08:34:26 μμ »
Παράθεση
θ <- Α_Μ(γ)
θ <- δ mod θ
 
Ηθελες πράγματι να γράψεις αυτό?
(ή χρειάζεται κανένα ήτα/γιώτα?... :laugh:)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Κεφάλαιο 7: Ερώτηση θεωρίας κλειστού τύπου
« Απάντηση #2 στις: 19 Ιαν 2011, 08:54:48 μμ »
όχι, ακριβώς αυτό.. αυτή τη φορά του την 'έσκασα' του .. δαίμονος ;)  όσο για το ητα, σκόπιμα το απέφυγα ως δεσμευμένη λέξη.
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Ιαν 2011, 09:53:00 μμ από Sergio »
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1119
Απ: Κεφάλαιο 7: Ερώτηση θεωρίας κλειστού τύπου
« Απάντηση #3 στις: 20 Ιαν 2011, 11:51:18 μμ »
Να γράψετε το τμήμα δηλώσεων του προγράμματος που περιλαμβάνει τις παρακάτω εντολές:


Η ερώτηση με προβληματίζει λίγο ως το ότι ζητάς τμήμα δηλώσεων που περιλαμβάνει εντολές
δηλαδή ;

pfan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 111
  • ...
Απ: Κεφάλαιο 7: Ερώτηση θεωρίας κλειστού τύπου
« Απάντηση #4 στις: 21 Ιαν 2011, 12:06:56 πμ »
Γιατί να προβληματίζει;; Τέτοια άσκηση τη θεωρώ αρκετά καλή και έξυπνη (βάζω παρόμοιες και σε test και τα παιδιά φωνάζουν στην αρχή γιατί δεν είναι τετριμμένη και πολλά δεν έχουν δει τέτοιου είδους ασκήσεις) γιατί πρέπει να έχει κατανοήσει ο μαθητής αρκετά πράγματα όχι μόνο για τον τύπο των μεταβλητών αλλά και τους τελεστές div kai mod και άλλα. Όμως έχω μια ένσταση στο δ <- α div β πρέπει το α και β να είναι ακέραιοι το β όμως δεν είναι.
Πύρζα Φανή
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Κεφάλαιο 7: Ερώτηση θεωρίας κλειστού τύπου
« Απάντηση #5 στις: 21 Ιαν 2011, 12:20:10 πμ »
Η ερώτηση με προβληματίζει λίγο ως το ότι ζητάς τμήμα δηλώσεων που περιλαμβάνει εντολές
δηλαδή ;
Νομίζω καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου.. Σου φαίνεται ότι η διατύπωση δείχνει να υπονοεί πως το τμήμα δηλώσεων περιλαμβάνει εντολές .. ε;

Όχι.. Δεν εννοώ αυτό. Ίσως η διατύπωση να μπερδεύει λίγο.


Επαναδιατυπώνοντας θα μπορούσε να δοθεί ως:

Να γράψετε το τμήμα δηλώσεων του προγράμματος το οποίο, στο τμήμα εντολών του, περιλαμβάνει τις παρακάτω


ή, περιγραφικότερα ίσως, ως:

Έστω πρόγραμμα που περιλαμβάνει τις παρακάτω εντολές:
...
...
...
Να γράψετε το τμήμα δηλώσεων του προγράμματος ώστε να ορίζεται σωστά ο τύπος κάθε μίας μεταβλητής που χρησιμοποιείται στις εντολές αυτές



Σου φαίνεται σαφέστερο κάποιο από αυτά;

Πάντως, περιέργως, οι μαθητές που κλήθηκαν να την απαντήσουν, δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα στην κατανόηση του ζητούμενου. Ίσως (?) μια "θετική" παρενέργεια του αναγνωρισμένου προβλήματος ότι .. δεν είναι ιδιαίτερα προσεκτική στη φάση "ανάγνωσης - κατανόησης" ; :D
« Τελευταία τροποποίηση: 22 Ιαν 2011, 12:22:58 μμ από Sergio »
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Κεφάλαιο 7: Ερώτηση θεωρίας κλειστού τύπου
« Απάντηση #6 στις: 21 Ιαν 2011, 12:23:55 πμ »
στο δ <- α div β πρέπει το α και β να είναι ακέραιοι το β όμως δεν είναι.

Ουπς.. μπράβο Φανή. Μου ξέφυγε. Έχεις απόλυτο δίκαιο, το διόρθωσα.

 Αυτός ο 'δαίμων' με κατέστρεψε.. Και το έγραψα μέρα μεσημέρι. Φαντάζεσαι να ήμουν στη θέση αυτών που βγάζουν θέματα για τις εξετάσεις σε ολονυχτία.. 'Της διευκρύνισης' θα είχε γίνει :D
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)