Ψηφοφορία

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
28 (8.2%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.7%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 339

Αποστολέας Θέμα: Ημερήσια 2010  (Αναγνώστηκε 179265 φορές)

Γιαννούλης Γιώργος

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 63
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #345 στις: 28 Μάι 2010, 04:48:50 μμ »
ΥΓ : Σε όσους πιστεύουν ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακα στο θέμα Γ, θα θέσω το παρακάτω:
"Αναπτύξτε αλγόριθμο που θα διαβάζει Ν θετικούς αριθμούς , και να επιστρέφει πόσοι απ αυτούς είναι πάνω από το μέσο όρο!"
Απαντήστε σας παρακαλώ πώς θα το λύστε!
Άλυτο... και σε αλγόριθμο και σε Γλώσσα.

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3243
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #346 στις: 28 Μάι 2010, 04:49:32 μμ »
πρέπει να συζητήσουμε για το υπόλοιπο διαγώνισμα

Vagnes

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 37
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #347 στις: 28 Μάι 2010, 04:49:45 μμ »
και γιατί πρέπει να λύνεται? Δε λύνεται

Στον αλγόριθμο της σειριακής στο βιβλίο, το μέγεθος του πίνακα είναι άγνωστό;

Παναγιώτη δεν μπορείς να λές δεν λύνεται.... ζητάει η άσκηση τον αλγόριθμο και όπως είπες εσυ πολύ πιο πρίν "αλγόριθμος(ψευδογλώσσα ή προγραμμα)" ειναι το ένα και το αυτό..... απλά η άσκηση λέει γενικά αλγόριθμο........ οπότε μπορεί να λυθεί με αλγόριθμο σύμφωνα με τα λεγόμενα σου......

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #348 στις: 28 Μάι 2010, 04:49:53 μμ »
Τελικά με αυτή την συζήτηση το μάθημα μας μάλλον είναι για την θεωρητική κατεύθυνση. Στο συγκεκριμένο πρόβλημα (πραγματικότητα προβλήματος) η χρήση πινάκων είναι δυνατή και στην πράξη κάποιος που θα του ζητούσαν να το προγραμματίσει θα το έκανε άνετα και χωρίς πρόβλημα και στον πραγματικό κόσμο το Πρόγραμμα θα δούλευε. Στον θεωρητικό όμως κόσμο δεν γίνεται!!! Τι να πώ. Από του χρόνου θεωρητική κατεύθυνση η ΑΕΠΠ.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 914
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #349 στις: 28 Μάι 2010, 04:50:14 μμ »
Ερώτηση;
Μαθητής που έκανε το θέμα χωρίς πίνακα και έκανε τα 3 πρώτα ερωτήματα   θα πάρει 15.
Μαθητής που έκανε όλο το θέμα με πίνακα θα πάρει 15.
ΕΪΝΑΙ ΑΔΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/size]
Απ' ότι φαίνεται, θεωρούν ότι πρέπει να χαθεί το 1/4 του θέματος γιατί αυτή η λύση αποδεικνύει ότι ο μαθητής δεν κατάλαβε το νόημα των πινάκων.
Έτσι, απ' ότι λέμε εδώ όλοι, οι περισσότεροι μαθητές μας, ακόμα και οι άριστοι (ευτυχώς όχι όλοι - μη νομίσετε ότι φωνάζω για να καλύψω τον κ... μου), δεν κατάλαβαν το νόημα εδώ και ένα χρόνο!  Κι ας έχουν δώσει και εδώ και στα άλλα ζητήματα και όλη τη χρονιά ωραίες και εμπνευσμένες λύσεις.
Επιτρέψτε μου, αλλά αυτό το σκεπτικό αξιολόγησης είναι εξαιρετικά σαθρό.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

vistrian

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 175
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #350 στις: 28 Μάι 2010, 04:51:00 μμ »
Δλδ δεν μπορούσαν να δώσουν μια διευκρίνιση ; Τόσο δύσκολο ήταν.
ΡΩΤΩ ΞΑΝΑ
Μαθητής που έκανε το θέμα χωρίς πίνακα και έκανε τα 3 πρώτα ερωτήματα   θα πάρει 15.
Μαθητής που έκανε όλο το θέμα με πίνακα θα πάρει μόνο 15;
VR in Computing

moge

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #351 στις: 28 Μάι 2010, 04:51:09 μμ »
γερα παιδια....
με αυτο το ρυθμο θα κανουμε ρεκορ σημερα!

dimitra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 98
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #352 στις: 28 Μάι 2010, 04:51:37 μμ »
Ερώτηση: Πόσοι μαθητές μπορούσαν να λύσουν το θέμα Γ χωρίς πίνακες αλλά δεν το έκαναν;
Απάντηση: Πολλοί.

Γιατί η ΚΕΕ δεν έλεγε ότι δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν πίνακες να ξεμπερδεύουμε; Βάζουν ανόητες παγίδες και έτσι ανεβάζουν το επίπεδο των εξετάσεων;;;; Είμαι απίστευτα θυμωμένη. Με όλους μας. Με κάνει να δικαιώνω την Αννούλα που μας θέλει γραμματείς και φαρισαίους. Πολύ θυμωμένη...
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

dipa57

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 56
  • Its Only Rock'n'Roll, But I Like it ...
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #353 στις: 28 Μάι 2010, 04:52:05 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Παρακολούθησα όλη τη συζήτηση μέχρι τώρα με ενδιαφέρον.
Είμαστε περίπου 100 καθηγητές πληροφορικής, οι οποίοι διαφωνούν σε κάτι (σημαντικό ή μη)
Όταν με ρωτήσει ο μαθητής μου:
  "... και εγώ τι έπρεπε να κάνω; ... εδώ εσείς δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη ..."
Τι να απαντήσω;
Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
1110010100 1110110111 1110111100 1110101110 1111000100 1111000001 1110110111 1111000010

vistrian

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 175
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #354 στις: 28 Μάι 2010, 04:52:22 μμ »
Ερώτηση: Πόσοι μαθητές μπορούσαν να λύσουν το θέμα Γ χωρίς πίνακες αλλά δεν το έκαναν;
Απάντηση: Πολλοί.

Γιατί η ΚΕΕ δεν έλεγε ότι δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν πίνακες να ξεμπερδεύουμε; Βάζουν ανόητες παγίδες και έτσι ανεβάζουν το επίπεδο των εξετάσεων;;;; Είμαι απίστευτα θυμωμένη. Με όλους μας. Με κάνει να δικαιώνω την Αννούλα που μας θέλει γραμματείς και φαρισαίους. Πολύ θυμωμένη...
+1000000000000000000000000000000000000000
VR in Computing

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3243
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #355 στις: 28 Μάι 2010, 04:52:49 μμ »
να έλυνε την άσκηση χωρίς πίνακες  :D

moge

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #356 στις: 28 Μάι 2010, 04:52:56 μμ »
θα απαντησω
"καλως ηρθες στην Ελλαδα!"

alpapanto

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • ΗΟΜΕ μοναχομ
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #357 στις: 28 Μάι 2010, 04:53:10 μμ »
αι γεια σου παλικάρι μου ... πάνω που το έκανα copy paste απο το σχολικό ....

ΝΑΙ , αλλα και ....
σχ.τετραδιο σελ.96: Να γραφει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που να υπολογιζει το αθροισμα των κυριων διαγωνιων τετραγωνιλου πινακα Ν*Ν..

ΜΠΑΧΑΛΟ!!!

veni

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2012
  • *
  • Μηνύματα: 101
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #358 στις: 28 Μάι 2010, 04:53:26 μμ »
Για να δούμε μόλις καταλαγιάσει η σκόνη τι θα έχει μείνει ...  :D

ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ παιδιά.

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3243
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #359 στις: 28 Μάι 2010, 04:53:52 μμ »
Γιατί η ΚΕΕ δεν έλεγε ότι δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν πίνακες να ξεμπερδεύουμε; Βάζουν ανόητες παγίδες και έτσι ανεβάζουν το επίπεδο των εξετάσεων;;;; Είμαι απίστευτα θυμωμένη. Με όλους μας. Με κάνει να δικαιώνω την Αννούλα που μας θέλει γραμματείς και φαρισαίους. Πολύ θυμωμένη...

Δήμητρα, πολύ σωστή σκέψη, απλά δεν ξέρω αν στις πανελλαδικές μπορεί να δοθεί κατεύθυνση, θυμάμαι απο μαθητής πως δεν έπρεπε να σε κατευθύνει (πχ πρέπει να πάρεις αναζήτηση με όσο και όχι Για)