Ψηφοφορία

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
28 (8.2%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.7%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 339

Αποστολέας Θέμα: Ημερήσια 2010  (Αναγνώστηκε 206256 φορές)

amilikas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 39
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #120 στις: 28 Μάι 2010, 02:18:32 μμ »
Συναδελφε Βασιλη κατα την γνωμη μου η αναλυση που χρησιμοποιεί πινακες σ' αυτην την ασκηση δεν ειναι απόλυτα σωστη γιατι δεν χρησιμοποιούν ολες οι γλωσσες πινακα με δυναμικη δεσμευση μνημης. Και αφου υπαρχει η αναλυση που λυνει το προβλημα χωρίς πινακες και εφαρμοζεται παντου και παντα, αυτη θα πρεπει να θεωρηθεί σωστή.

savatage

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #121 στις: 28 Μάι 2010, 02:19:05 μμ »
Παρακολουθω με ενδιαφερον την ολη συζητηση που γινετε με για το Θεμα 3. Μου κανει εντυπωση , κυριοι συναδελφοι που καποιοι υπεραμυνεστε της ΜΗ χρησης πινακων. Ακομα μεγαλυτερη εντυπωση μου εκανε η δηλωση του κ.Τσιωτακη οτι ηρθε διευκρινηση- οδηγια στα σχολεια για το θεμα αυτο...τελικα ισχυει?

Αν ναι , προκειτε για ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ζητημα . Η χρηση πινακων σαφως μπορει να γινει , υπαρχει παραδειγμα στο - για τα σκουπιδια - σχολικο βιβλιο και αν τελικα κοπουν μοναδες θα προκειτε - χωρις υπερβολη - για σκανδαλο.

Μου φενεται αστειο που καποιοι προσπαθητε να "ξεζουμισετε" καθε λεξη του σχολικου , να ερμηνευσετε κατα το δοκουν , εκφρασεις του , για να - περιορισετε - τελικα την αλγοριθμικη σκεψη.

Θα εγραφα και αλλα , αλλα πιστευω οτι το "κουρασαμε" το θεμα.

Φιλικα.

EvrisTK

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #122 στις: 28 Μάι 2010, 02:19:28 μμ »
Στο Δ4 πρέπει να είναι αύξουσα η ταξινόμιση (πρόκειται για χρόνους) για να πούμε ότι στη γενική κατάταξη και στην κατάταξη ανα κατηγορία είναι οι τρεις πρώτοι.

Πόσο λέτε να κόψουν αν έγινε φθίνουσα ταξινόμηση;

ikariofil

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 128
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #123 στις: 28 Μάι 2010, 02:20:13 μμ »
Σήμερα έμαθα το εξής:
1) απαξιώνουμε και δεν ασχολούμαστε με το τετράδιο μαθητή
2) βγάζουμε εκτός ύλης τα υποπρογράμματα (τι τα κάναμε 2 μήνες και)
3) τζάμπα ασχολήθηκα και βασάνισα τα παιδιά με το να γράφουμε τεστάκια τη θεωρία

Eri

  • Καθηγήτρια Πληροφορικής
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 142
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #124 στις: 28 Μάι 2010, 02:23:03 μμ »
Χάθηκε η ουσία για μια ακόμη φορα!!!! ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αν ήρθε οδηγια!!!

5 άριστοι μαθητές φέτος στο σχολείο που περιμένουν 100 στα μαθηματικα λύσαν την άσκηση με πίνακες ΑΨΟΓΑ όπως και όλα τα υπολοιπα θέματα.... 
αντι να μίλάμε για την φύσαλίδα που ήταν ένα υπέροχο θεμα πιανόμαστε από ηλιθιότητες...
Συγνωμή αλλά δε δεχομαι να κοπεί καμια μοναδα!!
Και γω με πίνακες θα το λύνα...!!

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #125 στις: 28 Μάι 2010, 02:24:34 μμ »
Το Θέμα Γ λύνεται ευκολότερα χωρίς πίνακες και ίσως να λέγαμε ότι η λύση αυτή είναι και "σωστότερη"
Όμως θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ οποιαδήποτε τελεσίδικη οδηγία που λέει ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ είναι λάθος.
Και θα ήθελα ολόψυχα να ανακληθεί !!!!
Εξηγώ το γιατί:

Όταν γράφω αλγόριθμο, διατυπώνω τη σκέψη της λύσης χωρίς να με αφορά σε ποια γλώσσα θα υλοποιηθεί, σωστά;
Όταν περάσω στην υλοποίηση, ανάλογα με το σε ποια γλώσσα τον υλοποιώ, ίσως χρειαστεί (ή και όχι) να τον προσαρμόσω. Συμφωνεί κάθε προγραμματιστής σε αυτό νομίζω.
Ποιος αμφιβάλλει λοιπόν ότι υπάρχουν γλώσσες στις οποίες η λύση με πίνακες του Θέματος Γ είναι εφικτή; Πχ. στη Java θα τον έγραφα αυτούσιο, χρησιμοποιώντας Vector. Ποιο είναι το πρόβλημα  ;
Και όταν λέει το υπουργείο ότι η λύση με πίνακες δεν γίνεται, έχει κάποια συγκεκριμένη γλώσσα στο μυαλό του στην οποία θα έπρεπε να μεταφραστεί ο αλγόριθμος και να λειτουργεί?  Να μας το πει κι εμάς, παρακαλώ!!!

Είμαι πολύ θυμωμένος με αυτό το νέο που μόλις διάβασα!!!   >:(
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

amilikas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2008
  • *
  • Μηνύματα: 39
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #126 στις: 28 Μάι 2010, 02:25:42 μμ »
ΓΛΩΣΣΑ  ;)

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #127 στις: 28 Μάι 2010, 02:27:10 μμ »
κι εγώ αυτό φαντάζομαι αλλά είναι φυσικά λάθος το σκεπτικό

Παρακαλώ πολύ, για τις όποιες ενέργειες (και από όποιον μπορεί) για την ανάκλησή της!
(αν συμφωνείτε με τα παραπάνω φυσικά - αλλά νομίζω ότι ως προγραμματιστές συνεννοούμαστε - πέρα από την by the book ερμηνεία του βιβλίου)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

freedomst

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 82
Μόνο ΓΛΩΣΣΑ?!?!
« Απάντηση #128 στις: 28 Μάι 2010, 02:28:45 μμ »
Δηλαδή αναιρούμε το "Κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι σωστή"
επειδή αυτοί που έβαλαν τα θέματα σκέφτονται μόνο τη ΓΛΩΣΣΑ!!!
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

savatage

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #129 στις: 28 Μάι 2010, 02:29:59 μμ »
Χάθηκε η ουσία για μια ακόμη φορα!!!! ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αν ήρθε οδηγια!!!

5 άριστοι μαθητές φέτος στο σχολείο που περιμένουν 100 στα μαθηματικα λύσαν την άσκηση με πίνακες ΑΨΟΓΑ όπως και όλα τα υπολοιπα θέματα.... 
αντι να μίλάμε για την φύσαλίδα που ήταν ένα υπέροχο θεμα πιανόμαστε από ηλιθιότητες...
Συγνωμή αλλά δε δεχομαι να κοπεί καμια μοναδα!!
Και γω με πίνακες θα το λύνα...!!


Συμφωνω μαζι σου 1000% !!!!!!

Το προβλημα - αναμεσα στα αλλα - ειναι η επιμονη καποιων συναδερφων να υποστηριξουν οδηγια που δοθηκε..... Αν εμεις , οι καθηγητες δεν αγνοησουμε τετοιες τακτικες που φερνουν συγχυση στο μαθημα , τοτε θα χαθει η ομορφια του.

Διδασκω χρονια σε φροντηστηρια και σημερα , ΟΥΤΕ ενας απο τους μαθητες που εχω δεν το ελυσε χωρις χρηση πινακων . Ακομα και οι αριστοι. Μηπως πρεπει να προσεξουμε και τη δικη τους κριση....??????

soron80

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 116
  • Back In Black
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #130 στις: 28 Μάι 2010, 02:30:53 μμ »
Πάντως αν στην 3 ζήταγε πίνακες και καταγραφόταν κάθε προσπάθεια(επίδοση = δισδιάστατος πίνακας) για κάθε αθλητή τότε το θέμα θα ήταν πιο ενδιαφέρον αφού θα μιλάγαμε για μαξ γραμμής και μιν στα μαξ...
τέσπα ότι έγινε έγινε...
διαφωνώ κι εγώ με τη σειρά μου στο να κοπούν μονάδες για χρήση πίνακα!!!

Καλά αποτελέσματα στους μαθητές και καλό κουράγιο στους βαθμολογητές...
Δευτέρα προβλέπω μάχες στα βαθμολογικά!!
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

dimpapadop

  • Πληροφορικοί Δυτικής Μακεδονίας
  • *
  • Μηνύματα: 60
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #131 στις: 28 Μάι 2010, 02:31:02 μμ »
ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Γ.

1. Ποτέ δεν πήγε διευκρίνηση / οδηγία σε κανένα ΓΕΛ που να μην επιτρέπει τη χρήση πίνακα.  (μιας και είμαι VBI).

2. Στο τετράδιο εργασίας κλπ υπάρχουν πάνω από 1 παραδείγματα με πίνακες Ν θέσεων ... και Μ μην σας πώ, οπότε, δεν συζητέται.

3. 10 χρόνια σε βαθμολογικά επίσης, ξέρω πως σε αυτά είτε με πίνακες είτε χωρίς, το ΘΕΜΑ Γ θα θεωρηθεί σωστό, και δίκαια.

4. Μην ξεχνούμε την ουσία του μαθήματος. (Σε ένα 2ωρο την εβδομάδα , τί περιμένετε... τα παιδιά να σας ανταγωνιστούν σε αποδοτικότερη λύση????????) Νομίζω κάνετε κόντρα μεταξύ σας και ξεφεύγετε από την ουσία.

τσάμπα μαλλώνετε. Με πίνακες ή χωρίς είναι σωστό.

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 945
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #132 στις: 28 Μάι 2010, 02:32:25 μμ »
Με καθησυχάζει αυτό που λες dimpapadop
όμως, τότε αυτό τι ήταν ; απλώς φήμη?
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Crazy_Waters

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 87
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #133 στις: 28 Μάι 2010, 02:32:48 μμ »
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ΑΔΙΚΟ να κοπούν μονάδες για τη χρήση πινάκων στο ΘΕΜΑ Γ. Εννοείται πως και εγώ όταν είδα τα θέματα ως καθηγητής με πίνακες τα έλυσα.
Απορία:
Αν ένας μαθητής ελέγχει (αν και δε χρειάζεται) τον αριθμό διαγωνιζομένων (με Αρχή_επανάληψης....) ώστε να είναι σε (αυθαίρετα) "λογικά πλαίσια" (π.χ. 1 - 100000 - λέμε τώρα) σημαίνει ότι έχει καταλάβει ότι πρέπει να υπάρχει περιορισμός και 'δικαιούται' όλα τα μόρια του θέματος ? 

dimpapadop

  • Πληροφορικοί Δυτικής Μακεδονίας
  • *
  • Μηνύματα: 60
Απ: Ημερήσια 2010
« Απάντηση #134 στις: 28 Μάι 2010, 02:34:35 μμ »
Το Θέμα Γ λύνεται ευκολότερα χωρίς πίνακες και ίσως να λέγαμε ότι η λύση αυτή είναι και "σωστότερη"
Όμως θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ οποιαδήποτε τελεσίδικη οδηγία που λέει ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ είναι λάθος.
Και θα ήθελα ολόψυχα να ανακληθεί !!!!
Εξηγώ το γιατί:

Όταν γράφω αλγόριθμο, διατυπώνω τη σκέψη της λύσης χωρίς να με αφορά σε ποια γλώσσα θα υλοποιηθεί, σωστά;
Όταν περάσω στην υλοποίηση, ανάλογα με το σε ποια γλώσσα τον υλοποιώ, ίσως χρειαστεί (ή και όχι) να τον προσαρμόσω. Συμφωνεί κάθε προγραμματιστής σε αυτό νομίζω.
Ποιος αμφιβάλλει λοιπόν ότι υπάρχουν γλώσσες στις οποίες η λύση με πίνακες του Θέματος Γ είναι εφικτή; Πχ. στη Java θα τον έγραφα αυτούσιο, χρησιμοποιώντας Vector. Ποιο είναι το πρόβλημα  ;
Και όταν λέει το υπουργείο ότι η λύση με πίνακες δεν γίνεται, έχει κάποια συγκεκριμένη γλώσσα στο μυαλό του στην οποία θα έπρεπε να μεταφραστεί ο αλγόριθμος και να λειτουργεί?  Να μας το πει κι εμάς, παρακαλώ!!!

Είμαι πολύ θυμωμένος με αυτό το νέο που μόλις διάβασα!!!   >:(


Δεν ήρθε οδηγία σε κανένα ΓΕΛ, μην τσαντίζεσαι.... η μόνη διευκρίνιση που ήρθε ήταν στο ΘΕΜΑ Δ, ότι όλοι οι χρόνοι σκαφών είναι διαφορετικοί.