Συμφωνώ με το Στάθη και προσωπικά είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε ιδέα, και σε οποιαδήποτε (και οπου-δήποτε) υλοποίηση.
Αλλά από τα έτοιμα CMS, δεν έχω βρει κάτι που να ανταποκρίνεται σ' αυτά που έχω κατά νου. Ο σχολιασμός για μένα είναι το λιγότερο, μπορεί το ίδιο εύκολα να γίνει είτε σε φόρουμ είτε σε blog. Και στις δύο περιπτώσεις ο συγγραφέας αναρτά και οι υπόλοιποι σχολιάζουμε από κάτω.
Αλλά δεν έχω δει καλό εργαλείο για συνεργατικό ανέβασμα και editing διαγωνισμάτων/σεναρίων/φύλλων εργασίας/σχεδίων μαθήματος κτλ. Το πιο κοντινό είναι το Wiki, αλλά δεν έχει την ευκολία των επεξεργαστών κειμένου (Word, OpenOffice κτλ).
Και εργαλεία όπως Sharepoint με Word extensions ή Google docs είναι πάλι δύσχρηστα και για τους καθηγητές αλλά και για ενσωμάτωση σε κάποιο site.
Επομένως έχω καταλήξει ότι είτε θα χρειαστεί οι καθηγητές-συγγραφείς να μάθουν κάτι καινούργιο (π.χ. Wiki), είτε να συνεχίσουμε να γράφουμε σε Word/OpenOffice και να διευκολύνουμε απλά τα παρελκόμενα (αναζήτηση, οργάνωση, σχολιασμός κτλ) προσαρμόζοντας με λίγο κώδικα το CMS που θα χρησιμοποιηθεί.
Αν βρεθεί κάτι καλό χωρίς να χρειαστεί να γραφεί κώδικας θα χαρώ πολύ!!!

BTW, στην επερχόμενη έκδοση του φόρουμ που θα βγει πιθανώς το καλοκαίρι, θα μπορούμε να γράφουμε ένα θέμα κάνοντας copy/paste από το Word (αλλά με πιθανά προβλήματα σε "δύσκολες" μορφοποιήσεις) και θα υποστηρίζει και ορισμό δικαιωμάτων ανά ομάδα, ώστε π.χ. 10 συγγραφείς να έχουν δικαίωμα να επεξεργαστούν το ίδιο post.
Δεν είναι Wiki, αλλά είναι κάπου κοντά, και δεν θα χρειαστεί χρόνο εκμάθησης... Άμα δεν βρούμε κάτι καλύτερο, τουλάχιστον αυτό θα γίνει.