Γενικός σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:59:20 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andreas_p

Συζητάμε για το ... αυτονόητο !
Στην λειτουργία της ώθησης εξυπακούεται ότι ελέγχεις το overflow ! 

evry

Παράθεση από: NIKOS_KALYVAS στις 04 Ιουν 2025, 07:05:26 ΜΜΚαλησπέρα σε όλους και καλά αποτελέσματα στα παιδιά.

Τώρα που ξανακοίταξα τα θέματα, στο ΘΕΜΑ Β ποιες είναι οι 15 μονάδες θεωρίας και ποιες οι 10 της άσκησης ώστε να συμπληρωθούν 40 μονάδες θεωρία και 60 μονάδες ασκήσεις; Ή επαψε να ισχύει κατι τέτοιο;

--------
ΦΕΚ 5136/2022. Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων από το 2022-2023

Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα. Ειδικότερα, το πρώτο θέμα είναι θεωρίας. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από το πρώτο μέρος, που είναι θεωρίας και βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες, και από το δεύτερο μέρος που, όπως και το τρίτο και το τέταρτο θέμα, είναι ασκήσεις ή προβλήματα σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του

https://dide.lef.sch.gr/wp-content/uploads/2022/10/fek-5137-t-b-3-10-2022.pdf

Και έχεις απόλυτο δίκιο. Το θέμα φυσικά είναι τυπικό, ωστόσο υπάρχει θέμα και είναι σοβαρό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: andreas_p στις 04 Ιουν 2025, 09:33:48 ΜΜΣυζητάμε για το ... αυτονόητο !
Στην λειτουργία της ώθησης εξυπακούεται ότι ελέγχεις το overflow !
προφανώς αλλά δεν είσαι υποχρεωμένος να εμφανίσεις μήνυμα. Νομίζω εκεί είναι η ένσταση στη συζήτηση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

Με το Γράψε 'something' 
Ευριπίδη , 
σήμερα στο βαθμολογικό ,
δεν δώσαμε σημασία , ούτε κόψαμε !

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΡΑΣ στις 04 Ιουν 2025, 07:59:54 ΜΜΠολύ καλύτερα τα φετινά θέματα σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια.
Σωστός βαθμός δυσκολίας.
Με όσους μαθητές έχω μιλήσει, κανένας δε συνάντησε πρόβλημα κατανόησης. Εδώ να τονίσουμε πως άλλο πρόβλημα κατανόησης και άλλο το λύνω σωστά.
Φάουλ που δεν δίνεται σημασία στις δυναμικές δομές δεδομένων και επιτέλους ας μπει κάποια στιγμή στοίβα ή ουρά στο Γ.
Αποτελεί ύλη του βιβλίου με συγκεκριμένες ασκήσεις και μεθοδολογία. Η επαναληπτική διαδικασία με τα αντίστοιχα ερωτήματα max, ποσοστών, πλήθους κλπ μπορεί άνετα να ενσωματωθεί σε στοίβα ή ουρα. Ας κάνουν οι θεματοδότες πιο ολοκληρώμενη την εξέταση στο συγκεκριμένο μάθημα. Και αυτό μπορεί να γίνει χωρίς να αυξηθεί σημαντικά ο βαθμός δυσκολίας.

Και εγώ πιστεύω ότι επανήλθαμε σε προ-COVID επίπεδα δυσκολίας, με εμφωλευμένη επανάληψη στο Γ με συνθήκες χωρίς γνωστό αριθμό επαναλήψεων με θέματα που να είναι για 25 μονάδες, όχι να τα τραβάμε από τα μαλλιά. Στη θεωρία λίγο με το Α2 και το Β3 που είναι πολύ 'ανούσιος κώδικας' κατά τα άλλα στο επίπεδο δυσκολίας που αναμένονται με βάση την ύλη που διδάσκεται.

evry

Παράθεση από: andreas_p στις 04 Ιουν 2025, 09:43:06 ΜΜΜε το Γράψε 'something'
Ευριπίδη ,
σήμερα στο βαθμολογικό ,
δεν δώσαμε σημασία , ούτε κόψαμε !
Για να μην κόψεις εσύ σημαίνει ότι δεν βρήκες και ορθογραφικά λάθη  :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsabatman

Για το Β1 γνωρίζετε αν θα χάσει μονάδες οταν κάποιος δεν σχεδίασε διάγραμμα αλλά απλά κατέγραψε υπερκλασεις,υποκλαση, ιδιότητες και μαθοδους

evry

Παράθεση από: tsabatman στις 04 Ιουν 2025, 10:45:36 ΜΜΓια το Β1 γνωρίζετε αν θα χάσει μονάδες οταν κάποιος δεν σχεδίασε διάγραμμα αλλά απλά κατέγραψε υπερκλασεις,υποκλαση, ιδιότητες και μαθοδους
Δυστυχώς δεν μπορούμε να απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση. Εξαρτάται τι έγραψε και πως.
Χωρίς διάγραμμα κατά τη γνώμη μου δύσκολο να τα πάρει όλα αλλά πάλι εξαρτάται τι έγραψε. Δεν μπορούμε να ξέρουμε.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

alekarama

Συνάδελφοι καλησπέρα,
Ένας μαθητής μου σήμερα στο διάγραμμα ροής έγραψε φυσική γλώσσα κατά βήματα.Ολοσωστη η μετατροπή του.Κατα τη γνώμη σας πόσο θα του κοστίσει βαθμολογικά;

tsabatman

Υπερκλαση: Ψηφιακό περιεχόμενο
Ιδιότητες:κωδικός,  τίτλος, κόστος χρήσης
Μεθοδοι:αναπαραγωγη,μεταφόρτωση

Υποκλαση:Βίντεο
Ιδιότητες:Δημιουργός, γλώσσα,  ανάλυση
Μέθοδοι:Αναπαραγωγή

Υποκλαση:Ηχος
Ιδιότητες:Συνθέτης, ρυθμός δειγματολειψιας
Μέθοδοι:Αναπαραγωγή

Το παραπάνω θα έχανε μοναδες;

Θεωρώ φάουλ να μην αναφέρει πουθενά "να σχεδιάσετε " ή "να φτιάξετε διαγραμμα"

evry

Παράθεση από: tsabatman στις 04 Ιουν 2025, 11:07:52 ΜΜΥπερκλαση: Ψηφιακό περιεχόμενο
Ιδιότητες:κωδικός,  τίτλος, κόστος χρήσης
Μεθοδοι:αναπαραγωγη,μεταφόρτωση

Υποκλαση:Βίντεο
Ιδιότητες:Δημιουργός, γλώσσα,  ανάλυση
Μέθοδοι:Αναπαραγωγή

Υποκλαση:Ηχος
Ιδιότητες:Συνθέτης, ρυθμός δειγματολειψιας
Μέθοδοι:Αναπαραγωγή

Το παραπάνω θα έχανε μοναδες;

Θεωρώ φάουλ να μην αναφέρει πουθενά "να σχεδιάσετε " ή "να φτιάξετε διαγραμμα"
Έχεις δίκιο για το διάγραμμα , έπρεπε να το λέει
Κατά τη γνώμη μου εφόσον γράφει ποια είναι υποκλάση και ποιια υπερκλάση δεν πρέπει να χάσει
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: tsabatman στις 04 Ιουν 2025, 11:07:52 ΜΜΥπερκλαση: Ψηφιακό περιεχόμενο
Ιδιότητες:κωδικός,  τίτλος, κόστος χρήσης
Μεθοδοι:αναπαραγωγη,μεταφόρτωση

Υποκλαση:Βίντεο
Ιδιότητες:Δημιουργός, γλώσσα,  ανάλυση
Μέθοδοι:Αναπαραγωγή

Υποκλαση:Ηχος
Ιδιότητες:Συνθέτης, ρυθμός δειγματολειψιας
Μέθοδοι:Αναπαραγωγή

Το παραπάνω θα έχανε μοναδες;

Θεωρώ φάουλ να μην αναφέρει πουθενά "να σχεδιάσετε " ή "να φτιάξετε διαγραμμα"
Κανονικά δεν πρέπει να κοπεί τίποτα

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: v.ale.s στις 04 Ιουν 2025, 03:20:30 ΜΜΚαλησπέρα σας.
Μερικές ερωτήσεις αν μπορείτε να βοηθήσετε.
Στη στοίβα αν κάποιος δεν έγραφε την περίπτωση υπερχείλισης, πόσο θα έχανε; Η άποψη μου είναι ότι υπάρχει μια μικρή (δημιουργική) ασάφεια.
Επίσης, στο διάγραμμα ροής αν δεν υπάρχει Αλγόριθμος Τάδε .... Τέλος Τάδε στη μετατροπή σε ψευδογλώσσα (μα και η ΓΛΩΣΣΑ ψευδογλώσσα δεν είναι :D ), πόσο θα χάσει;

Προσωπικά δεν θα κόψω σε κανένα που δεν έχει βάλει μήνυμα για την πιθανότητα υπερχείλισης.  Η ώθηση σαν ενέργεια απαιτεί μόνο τον έλεγχο αν υπάρχει χώρος, την άυξηση του δείκτη και την αποθήκευση της τιμής. Αν θέλανε μήνυμα, ας το ζητάγε η εκφώνηση, όπως το ζητούσε σε άλλα ερωτήματα όπως το Γ3. 

Γιάννης Αναγνωστάκης

Εννοείς ότι έβαλε εντολές τύπου Πήγαινε (goto) ?

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 04 Ιουν 2025, 07:38:37 ΜΜ...τα οποία όταν αύριο μεθαύριο γίνουν με τη σειρά τους εκπαιδευτικοί δεν θα διατυπώνουν με σαφήνεια το πρόβλημα!

Μου αρέσει που στο 1ο κεφάλαιο τονίζουμε:

"Η κατανόηση ενός προβλήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διατύπωσή του."

"Ο λόγος σαν μέσο επικοινωνίας και συνεννόησης πρέπει να χαρακτηρίζεται από σαφήνεια."

"Γίνεται λοιπόν αντιληπτό το ειδικό βάρος που έχει η σωστή διατύπωση στη σωστή κατανόηση ενός προβλήματος."

"Ο Γιάννης και η Μαρία είναι παντρεμένοι." (!;)


H διαπίστωση μου δεν αφορά την διατύπωση των εκφωνήσεων - που ο καθένας έχει την άποψη του - αλλά την γενικότερη αδυναμία κατανόησης κειμένου που έχει η πλειοψηφία της νέας γενιάς. Εχεις άλλη άποψη;