Γενικός σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:59:20 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

v.ale.s

Καλησπέρα σας.
Μερικές ερωτήσεις αν μπορείτε να βοηθήσετε.
Στη στοίβα αν κάποιος δεν έγραφε την περίπτωση υπερχείλισης, πόσο θα έχανε; Η άποψη μου είναι ότι υπάρχει μια μικρή (δημιουργική) ασάφεια.
Επίσης, στο διάγραμμα ροής αν δεν υπάρχει Αλγόριθμος Τάδε .... Τέλος Τάδε στη μετατροπή σε ψευδογλώσσα (μα και η ΓΛΩΣΣΑ ψευδογλώσσα δεν είναι :D ), πόσο θα χάσει;

evry

Παράθεση από: v.ale.s στις 04 Ιουν 2025, 03:20:30 ΜΜΚαλησπέρα σας.
Μερικές ερωτήσεις αν μπορείτε να βοηθήσετε.
Στη στοίβα αν κάποιος δεν έγραφε την περίπτωση υπερχείλισης, πόσο θα έχανε; Η άποψη μου είναι ότι υπάρχει μια μικρή (δημιουργική) ασάφεια.
Επίσης, στο διάγραμμα ροής αν δεν υπάρχει Αλγόριθμος Τάδε .... Τέλος Τάδε στη μετατροπή σε ψευδογλώσσα (μα και η ΓΛΩΣΣΑ ψευδογλώσσα δεν είναι :D ), πόσο θα χάσει;
Για την υπερχείλιση υποθέτω (γιατί η πειραματική βαθμολόγηση θα γίνει αύριο οπότε τότε θα ξέρουμε περισσότερα) ότι θα χάσει 1-2 μονάδες το πολύ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 03:26:56 ΜΜΓια την υπερχείλιση υποθέτω (γιατί η πειραματική βαθμολόγηση θα γίνει αύριο οπότε τότε θα ξέρουμε περισσότερα) ότι θα χάσει 1-2 μονάδες το πολύ.
Τόσο έχανε και στα προφορικά
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pgrontas

#18
Το μόνο γενικό σχόλιο που έχω να κάνω είναι ότι εκφώνηση στο Γ έπρεπε να είναι πιο σαφής.

Κατά τα άλλα καλά γενικά και ένα τσακ κατά τη γνώμη μου πιο δύσκολα από πέρσι.

Fun facts:

Στις λύσεις της ΚΕΕ, τα ονόματα των κλάσεων και των ιδιοτήτων περιέχουν μέσα τελείες (.) και κενά ( ).
Νομίζω ότι αυτό δεν είναι δόκιμο.

Επίσης στο θέμα Γ, ενώ γράφει η εκφώνηση ξεκάθαρα ότι πρέπει να ξεπερνάει το όριο για να προκριθεί, ο έλεγχος της ΚΕΕ λέει >=.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Παράθεση από: pgrontas στις 04 Ιουν 2025, 03:58:26 ΜΜΕπίσης στο θέμα Γ, ενώ γράφει η εκφώνηση ξεκάθαρα ότι πρέπει να ξεπερνάει το όριο για να προκριθεί ο έλεγχος της ΚΕΕ λέει >=.


Πάρα πολύς κόσμος το έχει λύσει με >=
Από την μια η εκφώνηση θεωρεί το 10.30 όριο, από την άλλη λέει ότι πρέπει να το ξεπεράσει
Συμφωνώ ότι το > είναι απόλυτα σωστό, αλλά η διατύπωση πάλι είναι προβληματική
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Δημήτρης Χατζόπουλος

Κατά τη δική μου γνώμη και αφού μίλησα και με τους μαθητές, νομίζω ότι τα θέματα α και β κινούνται στην ίδια δυσκολία με τα περσινά.
Στα θέματα γ και δ υπάρχει μία αύξηση της δυσκολίας σε σχέση με πέρσι. Οπότε στο σύνολο τους, τα θέματα είναι κάπως δυσκολότερα.
Γενικά πιστεύω ότι κάπου εκεί πρέπει να είναι η δυσκολία των θεμάτων, νομίζω όμως ότι φέτος υπάρχουν αστοχίες στις εκφωνήσεις και αυτό είναι κάτι, που δυσκόλεψε περισσότερο κάποιους εξεταζόμενους.
Τα θέματα α2, β1, καθώς και κάποιες λεπτομέρειες στο θέμα 3 και 4 έπρεπε να είναι πιο προσεγμένα στη διατυπωσή τους.
Καλή δύναμη σε όσους διορθώνουν και καλά αποτελέσματα στους μαθητές.

tasospap

Παρατήρηση απλά για να γίνεται κουβέντα. Ξανά οι λίστες ήταν εκτός. Γενικά οι δυναμικές δομές off.

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

SuperTz

Παράθεση από: pgrontas στις 04 Ιουν 2025, 03:58:26 ΜΜFun facts:

Επίσης στο θέμα Γ, ενώ γράφει η εκφώνηση ξεκάθαρα ότι πρέπει να ξεπερνάει το όριο για να προκριθεί, ο έλεγχος της ΚΕΕ λέει >=.

Τεχνικά μιλώντας όποιος έχει επίδοση ίση με το όριο, προκρίνεται. Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητο να το ξέρει ένας μαθητής. Στην ΚΕΕ δίνοντας >= ως απάντηση, φαίνεται ότι το σκεπτικό τους ήταν με "αθλητικά" κριτήρια. Κάτι που μπορεί να είναι γνωστό και σε πολλούς μαθητές και μαθήτριες εξάλλου. Οπότε η σωστή απόφαση πρέπει να είναι να γίνουν και τα δύο δεκτά κατά τη γνώμη μου.

evry

Η ΚΕΕ έστειλε διόρθωση στα βαθμολογικά στις λύσεις να κάνουν το >= σκέτο >  :D :D :D :D :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Εκεί με το οριο στο Γ2 ίσως θα μπορούσε να είχε διατυπωθεί λίγο καλύτερα, αλλά νομίζω ότι αυτός που το ξαναδιάβασε θα το πρόσεξε.
Δεν μου άρεσε η λυση της ΚΕΕ (μπερδεύτηκε και η ιδια μετο >= αντί να πει απλά >)

Επίσης ο υπολογισμός των 2 μεγαλύτερων δεν είναι απαραίτητο να γίνει όταν προκρίνεται κάποιος

Γενικά, θεωρώ τα θέματα σαφή και περιμένω λιγότερους βαθμούς απο 17 και πάνω. Ίσως όμως να μην επηρειαστεί το ποσοστό κάτω απο τη βάση.

Υ.Γ: Η κατανόηση κειμένου είναι μια δεξιότητα που φθίνει κάθε χρονιά στα Ελληνόπουλα...

pgrontas

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 04 Ιουν 2025, 05:34:46 ΜΜΕπίσης ο υπολογισμός των 2 μεγαλύτερων δεν είναι απαραίτητο να γίνει όταν προκρίνεται κάποιος

Πολύ σωστό και εμείς το σχολιάσαμε αυτό στο βαθμολογικό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

telits

Επίσης, κάτι κακό που με ενόχλησε στα θέματα είναι το διάγραμμα ροής.
Πώς γίνεται να ζητάς στα παιδιά να γράψουν ψευδογλωσσα ενώ στις οδηγίες του μαθήματος γράφει ότι τα παιδιά θα εξεταστούν σε εντολές Γλώσσας;
Οι δικοί μου μαθητές ήξεραν ότι απαγορεύεται να γράψουν κάπου την εντολή 'εμφανισε'
Ελπίζω το 'γράψε' και αν δεν έγραψες Αλγόριθμος και τέλος να μην πιαστούν λάθος...
Ελεος
Τηλέμαχος Ελευθερίου
Καθηγητης Πληροφορικης στο Ρεθυμνο☘

evry

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 04 Ιουν 2025, 05:34:46 ΜΜΓενικά, θεωρώ τα θέματα σαφή και περιμένω λιγότερους βαθμούς απο 17 και πάνω. Ίσως όμως να μην επηρειαστεί το ποσοστό κάτω απο τη βάση.

Υ.Γ: Η κατανόηση κειμένου είναι μια δεξιότητα που φθίνει κάθε χρονιά στα Ελληνόπουλα...
Τα ίδια πιστεύω και γω
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

SuperTz

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 04 Ιουν 2025, 05:34:46 ΜΜΥ.Γ: Η κατανόηση κειμένου είναι μια δεξιότητα που φθίνει κάθε χρονιά στα Ελληνόπουλα...
Το ΥΓ κ. Αναγνωστάκη είναι μια σκληρή αλήθεια...