Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:57:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

giannakos

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:34:40 ΠΜΠαιδιά ερώτηση (παρακαλώ μόνο όσοι/ες είστε σίγουροι)
στο Γ ζητάει όλες τις επιδόσεις των δυο καλύτερων έτσι? όχι μόνο τις τελικες
Αφού σταματάει τις προσπάθειες αν προκριθεί τότε η επίδοσή του κάθε μαθητή είναι η τελευταία.
Επίσης στο Γ3 στην εκφώνηση αναφέρει "να εμφανίζει την επίδοσή του" και όχι "τις επιδόσεις του".
Οπότε θεωρώ ότι θα εμφανίσει μία επίδοση για τον καλύτερο και άλλη μία για τον 2ο.

evry

Λογικά στις λύσεις θα είναι αυτό που λέτε, δηλαδή τις δυο καλύτερες και όχι όλες , έλα όμως που έτσι που το έχουν διατυπώσει δε ζητάνε αυτό.  :D
Ας δούμε τι έκαναν τα παιδιά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: giannakos στις 04 Ιουν 2025, 11:59:51 ΠΜΑφού σταματάει τις προσπάθειες αν προκριθεί τότε η επίδοσή του κάθε μαθητή είναι η τελευταία.
Επίσης στο Γ3 στην εκφώνηση αναφέρει "να εμφανίζει την επίδοσή του" και όχι "τις επιδόσεις του".
Οπότε θεωρώ ότι θα εμφανίσει μία επίδοση για τον καλύτερο και άλλη μία για τον 2ο.
Στο Γ3 λέει την επίδοση
Στο Γ4 λέει τις επιδόσεις και όχι την επίδοση, άρα αυτό θα μπερδέψει τους μαθητές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nikolasmer

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

nikolasmer

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

o_Antonis

Τώρα μπήκα και μου φαίνεται απίστευτο ότι δεν δόθηκε διευκρίνηση για το Γ4.




Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: giannakos στις 04 Ιουν 2025, 11:59:51 ΠΜΑφού σταματάει τις προσπάθειες αν προκριθεί τότε η επίδοσή του κάθε μαθητή είναι η τελευταία.
Επίσης στο Γ3 στην εκφώνηση αναφέρει "να εμφανίζει την επίδοσή του" και όχι "τις επιδόσεις του".
Οπότε θεωρώ ότι θα εμφανίσει μία επίδοση για τον καλύτερο και άλλη μία για τον 2ο.

Συνάδελφοι τα θέματα πρέπει να είναι ξεκάθαρα και σωστά διατυπωμένα! Όχι να πρέπει να κάνουμε διαλογισμό για να συμπεράνουμε τα ζητούμενα! Δυστυχώς υπάρχουν σε πολλά σημεία αστοχίες στη διατύπωση των θεμάτων...

evry

Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 12:05:03 ΜΜNx5
υποννοείς ότι έκανα λάθος?
απλά έβαλα ένα περισσότερο για σιγουριά  :D :D :D :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: o_Antonis στις 04 Ιουν 2025, 12:05:33 ΜΜΤώρα μπήκα και μου φαίνεται απίστευτο ότι δεν δόθηκε διευκρίνηση για το Γ4.




Και μένα μου κάνει εντύπωση. Είναι δυνατόν να μη ρώτησε κανένας;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nikolasmer

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 12:07:15 ΜΜυποννοείς ότι έκανα λάθος?
απλά έβαλα ένα περισσότερο για σιγουριά  :D :D :D :D
Έχει φοβηθεί το μάτι μου εδώ μέσα. "Άλλα λέει η θειά μ , άλλα ακόυν τ'αυτιά μ". λέω τι κάνει τώρα , βάζει τη μεγαλύτερη τιμή του στην 6η θέση; Μπορεί; :D
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

evry

Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 12:10:02 ΜΜΈχει φοβηθεί το μάτι μου εδώ μέσα. "Άλλα λέει η θειά μ , άλλα ακόυν τ'αυτιά μ". λέω τι κάνει τώρα , βάζει τη μεγαλύτερη τιμή του στην 6η θέση; Μπορεί; :D
ΌΧΙ. στην 6η θέση μπαίνει το πλήθος των προσπαθειών χαχα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:46:38 ΠΜδεν μιλάμε με υποθέσεις.
όταν λέει τις επιδόσεις των μαθητών και χρησιμοποιεί πληθυντικό υπάρχει θέμα.
Δεν λέει τα ονόματα και την καλύτερη επίδοση
Το ότι η απάντηση αν θεωρήσουμε αυτό που λες είναι η εύκολη και λογική δε λέει κάτι.
Πιστεύω ότι αρκετοί καλοί μαθητές θα την πατήσουν και θα πάνε να τα φυλάξουν όλα σε έναν πίνακα 2x6 ή σε δυο μονοδιάστατους.
ίσως να κάνω και λάθος αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ κακή διατύπωση.
Ευριπίδη η "επίθεση " στο πρόσωπο μου καλά κρατεί από τα παλιά τα χρόνια που λέμε και εδώ στα μέρη μου ( θυμάμαι αυτο το ωραιο για στους "σουπερ καθηγητές των φροντιστηρίων), γράφεις δημόσια πως μιλάω με υποθέσεις??? Σοβαρά τώρα??? Να σε διαβάσει και κάποιος ??? Την υπόθεση που έβαλαν στο θέμα Γ λέω προφανώς...λιγο προσοχη προς τους συναδέλφους δεν βλάπτει ιδιαίτερα, μέρα που είναι


evry

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 04 Ιουν 2025, 12:14:22 ΜΜΕυριπίδη η "επίθεση " στο πρόσωπο μου καλά κρατεί από τα παλιά τα χρόνια που λέμε και εδώ στα μέρη μου ( θυμάμαι αυτο το ωραιο για στους "σουπερ καθηγητές των φροντιστηρίων), γράφεις δημόσια πως μιλάω με υποθέσεις??? Σοβαρά τώρα??? Να σε διαβάσει και κάποιος ??? Την υπόθεση που έβαλαν στο θέμα Γ λέω προφανώς...λιγο προσοχη προς τους συναδέλφους δεν βλάπτει ιδιαίτερα, μέρα που είναι
Μανώλη σε ποια επίθεση αναφέρεσαι? Είπα ότι δεν μπορούμε να μιλάμε με υποθέσεις πάνω σε μια εκφώνηση. Δεν σου έκανα καμία επίθεση.
Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ το μήνυμά μου και αν θεωρείς ότι σε προσβάλλει το αλλάζω.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gpapargi

Γνώμη μου: στη σφαίρα όταν λέμε επίδοση εννοούμε την καλύτερη, άρα οι επιδόσεις των αθλητών σημαίνει οι καλύτερές τους.  Βέβαια αντιλαμβάνομαι ότι αν ήθελε να πει "όλες τις επιδόσεις" πάλι έτσι θα το έλεγε. Μπορεί δηλαδή να ερμηνευτεί και διαφορετικά. Υπάρχει ασάφεια και πιθανόν κάποιοι να πάνε να λύσουν το δύσκολο. Λογικά θα γίνουν δεκτά όλα.
Γιώργος Παπαργύρης