Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:57:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

merlin

Παράθεση από: tsak στις 04 Ιουν 2025, 11:20:02 ΠΜξανα δες το...ίδια περίπτωση είναι που κάποιοι θα παρουν πινακα αγνώστου μεγέθους...
Δηλαδή στη δήλωση μεταβλητών να βάλουν Ν εννοείς; Αυτό είναι ξεκάθαρα λάθος. Το άλλο με τα 10 δις στοιχεία που μπορεί να βάλει κάποιος (γιατί είμαστε και large και δίνουμε καβάτζα λίγους ακόμα) πώς το βαθμολογείς;
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry

Παιδιά ερώτηση (παρακαλώ μόνο όσοι/ες είστε σίγουροι)
στο Γ ζητάει όλες τις επιδόσεις των δυο καλύτερων έτσι? όχι μόνο τις τελικες
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Φαντάζομαι ότι εννοεί τις τελικές επιδόσεις, αν εννοεί κάτι άλλο θα είναι τρομερά πιο δύσκολο και η ασάφεια πολύ μεγάλη

Αφού λέει στην ίδια πρόταση: "τις επιδόσεις... με τις 2 καλύτερες επιδόσεις" εννοεί τις τελικές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 11:39:55 ΠΜΦαντάζομαι ότι εννοεί τις τελικές επιδόσεις, αν εννοεί κάτι άλλο θα είναι τρομερά πιο δύσκολο και η ασάφεια πολύ μεγάλη

Αφού λέει στην ίδια πρόταση: "τις επιδόσεις... με τις 2 καλύτερες επιδόσεις" εννοεί τις τελικές
Πέτρο όλα τα άλματα έχουν μια επίδοση. Δεν λέει κάτι για άκυρα
Έγω καταλαβαίνω όλες και πιστεύω το ίδιο θα καταλάβουν και αρκετοί μαθητές.
Έπρεπε να έλεγε ότι αναφέρεται στις καλύτερες τους ή τις τελικές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

Νομίζω πως εφόσον υποθέτουμε πως προκρίνονται τουλάχιστον 2 , τότε είναι το ίδιο...αν δεν προκρίνεται κάποιος αναγκαστικά, τότε νομίζω θέλει από όλες, όχι την τελική

evry

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 04 Ιουν 2025, 11:44:22 ΠΜΝομίζω πως εφόσον υποθέτουμε πως προκρίνονται τουλάχιστον 2 , τότε είναι το ίδιο...αν δεν προκρίνεται κάποιος αναγκαστικά, τότε νομίζω θέλει από όλες, όχι την τελική
δεν μιλάμε με υποθέσεις.
όταν λέει τις επιδόσεις των μαθητών και χρησιμοποιεί πληθυντικό υπάρχει θέμα.
Δεν λέει τα ονόματα και την καλύτερη επίδοση
Το ότι η απάντηση αν θεωρήσουμε αυτό που λες είναι η εύκολη και λογική δε λέει κάτι.
Πιστεύω ότι αρκετοί καλοί μαθητές θα την πατήσουν και θα πάνε να τα φυλάξουν όλα σε έναν πίνακα 2x6 ή σε δυο μονοδιάστατους.
ίσως να κάνω και λάθος αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ κακή διατύπωση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bageo

δεν καταλαιβάινω γιατί τόσος ντόρος για ένα θέμα αυτονόητο. αν καποιος έχει περάσει το 10.30 αμέσως σταματά άρα αποκλείεται να έχει καλύτερη επίδοση από αυτή. 2ον κάποιος όμως που δεν το πέρασε μπορέι όντως η 1η του προσπάθεια να είναι καλύτερη από τισ επόμενες. εφόσον λέει η εκφώνηση ότι προκρίθηκαν τουλάχιστον 2 σίγουρα το μαχ1 μαχ2 θα είναι πάνω από 10.30..... επομένως δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε
τέλοσ θεωρώ απαράδεκτο 15 χρόνια μετά το 2010 να λέμε ή να δικαιολογούμε την χρήση πινάκων 1000000000 θέσεων
με αυτή την λογική όλεσ να τισ λύνουμε με πίνακες και τέλοσ. τεράστια αδικία για αυτούς που ξέρουν προγραμματισμό

evry

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 11:39:55 ΠΜΦαντάζομαι ότι εννοεί τις τελικές επιδόσεις, αν εννοεί κάτι άλλο θα είναι τρομερά πιο δύσκολο και η ασάφεια πολύ μεγάλη

Αφού λέει στην ίδια πρόταση: "τις επιδόσεις... με τις 2 καλύτερες επιδόσεις" εννοεί τις τελικές
Λέει 
τις επιδόσεις των μαθητών με τις δυο καλύτερες επιδόσεις.
Το καλύτερες επιδόσεις πάει στους μαθητές.
δηλαδή :

τις επιδόσεις (των μαθητών με τις δυο καλύτερες επιδόσεις)
για να γίνω πιο σαφής
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

Ευριπίδη, λέει στην παρςτηρηση να θεωρήσουμε πως περνάνε 2 μαθητές....άρα οι τελικές 2 τουλάχιστον μαθητών είναι αυτές που χρειάζονται, αν δεν κάμω λάθος....μετά από 15 χρόνια θεωρώ πως όχι, δεν μιλάω με υποθέσεις...αν ρωτάς κάτι άλλο μα το ξαναδώ, δνε έκανα εγώ την υπόθεση, στις παρατηρήσεις στο θέμα γ το λεει

evry

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 04 Ιουν 2025, 11:49:18 ΠΜΕυριπίδη, λέει στην παρςτγργσγνα θεωρήσουμε πως περνάνε 2 μαθητές....άρα οι τελικές 2 τουλάχιστον μαθητών είναι αυτές που χρειάζονται, αν δεν κάμω λάθος....μετά από 15 χρόνια θεωρώ πως όχι, δεν μιλάω με υποθέσεις...αν ρωτάς κάτι άλλο μα το ξαναδώ, δνε έκανα εγώ την υπόθεση, στις παρατηρήσεις στο θέμα γωτο λεει
Δες αυτό που έγραψα παραπάνω.
Δε λέει τις τελικές , το τελικές πάει στους μαθητές
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

Ναι αλλά εφόσον προκρίθηκαν  2 οι τελικές είναι αυτές που μας ενδιαφέρουν πρακτικά,  αν δεν κάνω κάποιο λάθος, αυτό λεω

petrosp13

Θεωρώ ότι είναι φοβερά τραβηγμένο να ζητάει αυτό που λες Ευρυπίδη σε επίπεδο πολυπλοκότητας λύσης
Θα είναι το πιο δύσκολο ερώτημα Γ θέματος ever

Θα έπρεπε να το διατυπώσουν καλύτερα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:34:40 ΠΜΠαιδιά ερώτηση (παρακαλώ μόνο όσοι/ες είστε σίγουροι)
στο Γ ζητάει όλες τις επιδόσεις των δυο καλύτερων έτσι? όχι μόνο τις τελικες

Γ4. Να εμφανίζει τα ονόματα και τις επιδόσεις των μαθητών με τις δύο (2) καλύτερες επιδόσεις.

-----------------

Νομίζω πως δεν το προσέξαμε στην αρχή! Ε ναι, αυτό ζητάει! Παιδιά μάλλον τους ξέφυγε!!!

Τώρα άλλο τι μας φαίνεται λογικό και άλλο τι ζητάει... Εντάξει θα έπρεπε να τα προσέχουν αυτά! Κι εμείς βγάζαμε επαναληπτικά διαγωνίσματα στο Στέκι και τα χτενίζαμε 100 φορές! Πόσο μάλλον σε πανελλήνιες!!! Ένας άριστος μαθητής θα πρέπει να παιδευτεί για να κάνει κάτι που ούτε το είχαν στο μυαλό τους! Να δούμε τι θα έχουν οι ενδεικτικές από τα βαθμολογικά...

evry

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 11:51:57 ΠΜΘεωρώ ότι είναι φοβερά τραβηγμένο να ζητάει αυτό που λες Ευρυπίδη σε επίπεδο πολυπλοκότητας λύσης
Θα είναι το πιο δύσκολο ερώτημα Γ θέματος ever

Θα έπρεπε να το διατυπώσουν καλύτερα
Πέτρο συμφωνώ είναι τραβηγμένο , είναι πολύ δύσκολο ναι
αλλά η απόδοση αυτή είναι.
Τώρα αν τους ξέφυγε τι να πω

Γενικά είναι πολύ δύσκολο να διαχωρίσεις αυτό που περιμένεις να ζητήσουν από αυτό που ήθελαν να ζητήσουν και από αυτό που τελικά ζήτησαν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 04 Ιουν 2025, 11:52:13 ΠΜΓ4. Να εμφανίζει τα ονόματα και τις επιδόσεις των μαθητών με τις δύο (2) καλύτερες επιδόσεις.

-----------------

Νομίζω πως δεν το προσέξαμε στην αρχή! Ε ναι, αυτό ζητάει! Παιδιά μάλλον τους ξέφυγε!!!

Λογικά τους ξέφυγε και να δω τώρα πως θα το μαζέψουν.
Η γνώμη μου είναι ότι θα την πατήσουν οι πολύ καλοί μαθητές και όσοι έχουν γράψει λίγο κώδικα.
Ας δούμε όμως και τις ενδεικτικές λύσεις που έστειλαν από την ΚΕΕ και τα λέμε.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr