Αποστολέας Θέμα: Θέμα Β  (Αναγνώστηκε 18807 φορές)

dg69

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Όλα καλά, όλα ανθηρά
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #15 στις: 13 Ιουν 2018, 11:49:14 πμ »
Γιατι στη Μέχρις_ότου να βάλω ΑΝ; Αφού όταν διαβάσει Α=0, στη Μέχρις_οτου το αθροίζει στο Σ άρα δεν αλλάζει η τιμή του) και βγαίνει από το βρόχο.


petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2369
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #16 στις: 13 Ιουν 2018, 12:01:53 μμ »
Κι αν δεν βάλουμε ούτε ένα Αν;;;;
Θα προσθέσει μηδέν
Και;;;

Πολύ άστοχο θέμα και πρέπει να ληφθούν πολλές λύσεις σωστές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 948
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #17 στις: 13 Ιουν 2018, 12:09:06 μμ »
Να συμπληρώσω στο σχόλιο του Γιώργου για τα ΔΡ,
ότι τα τελεταία 2 χρόνια, όπου το Υπουργείο "δεσμεύτηκε" ότι θα εξετάσει αποκλειστικά σε ΓΛΩΣΣΑ, όταν κάνω και ασκήσεις με ΔΡ, αναρωτιέμαι αν τους τρώω το χρόνο τους (φυσικά, εκπαιδευτικά το θεωρώ πολύ χρήσιμο, οπότε τα κάνω έτσι κι αλλιώς)
Όταν όμως τελικά εξετάζεται, και με ένα τόσο εξεζητημένο Διάγραμμα, θεωρώ ότι θα ήταν πιο έντιμο να έχει βάλει τους μαθητές σε μια διαδικασία προετοιμασίας ΚΑΙ πάνω στα ΔΡ, και μάλιστα εντατικής (γιατί αυτό το ζήτημα δεν αντιμετωπίζεται με ένα επιφανειακό "ξεσκόνισμα", εκτός αν έχεις έμφυτη ικανότητα στο αντικείμενο)
Το ότι "θεωρούνται γνωστά από τη Β λυκείου" είναι μια δικαιολογία που τους επιτρέπει να εξετάσουν φέτος (και μάλιστα σε τόσο βάθος?) τι θυμούνται από πέρυσι ;
Όχι, δε συμφωνώ καθόλου !
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2466
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #18 στις: 13 Ιουν 2018, 12:14:45 μμ »
Προσωπικά αντιλαμβάνομαι το θέμα Β2 ως εξής: Ο κώδικας πρέπει να κάνει ακριβώς τα ίδια βήματα που κάνει το ΔΡ. Δηλαδή δεν αλλάζουν τα βήματα, απλά αλλάζει η μορφή αναπαράστασης από διαγραμματικές τεχνικές σε κωδικοποίηση. Δε μου αρκεί η ίδια έξοδος.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2369
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #19 στις: 13 Ιουν 2018, 12:22:02 μμ »
Κι εφόσον δεν θα βγάλουμε άκρη ούτε μεταξύ μας, άντε να εξηγήσεις στους μαθητές..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

taxata

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 113
  • Live long and prosper \\//
    • Πληροφορική στο ΕΠΑΛ
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #20 στις: 13 Ιουν 2018, 12:29:09 μμ »
"ακριβώς ίδια ακολουθία"
όχι αποτέλεσμα,
ούτε αριθμό βημάτων
??
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Ιουν 2018, 03:55:46 μμ από taxata »
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
http://users.sch.gr/chatzipap/

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 610
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #21 στις: 13 Ιουν 2018, 12:34:36 μμ »
B1. H συνθήκη ι>Ν δεν χρειάζεται, οπότε και ι+1000>Ν να βάλει κάποιος είναι σωστό.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

anasta

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 59
  • Ok, yes... Ok, yes...
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #22 στις: 13 Ιουν 2018, 12:43:24 μμ »
Αντί να βάλει την εντολή Διάβασε Α μέσα στον βρόχο και το βελάκι να γυρίσει πριν την συνθήκη
κάνει την πονηριά και αφού έχει ήδη την εντολή Διάβασε Α, για να μην την ξαναγράφει γυρνά το βέλος πριν την εντολή αυτή.
Είναι καθαρό Όσο...Επανάλαβε

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 6011
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #23 στις: 13 Ιουν 2018, 12:53:41 μμ »
Εφόσον κατά τη μεταφορά σε κώδικα χρειάζεται να γράψεις μια εντολή δύο φορές, δεν είναι καθαρή Όσο, όχι. Συμφωνώ με το Γιώργο ότι είναι αδόμητο.

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 810
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #24 στις: 13 Ιουν 2018, 01:06:57 μμ »
Επαναληψη με ελεγχο στη μεση του βροχου εχω να δω απο την ... Algol68. Αδομητο ομως δεν θα το'λεγα Γιωργο
 
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2369
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #25 στις: 13 Ιουν 2018, 01:14:12 μμ »
Το μόνο κέρδος ότι επιβεβαιώσαμε ότι τα δρ είναι εντός υλης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3319
    • P.Tsiotakis
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #26 στις: 13 Ιουν 2018, 01:15:20 μμ »
Είναι στην ύλη όσο και ο τύπος υπολογισμού του εμβαδού του κύκλου

Το μόνο κέρδος ότι επιβεβαιώσαμε ότι τα δρ είναι εντός υλης

ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #27 στις: 13 Ιουν 2018, 01:15:59 μμ »
Εφόσον κατά τη μεταφορά σε κώδικα χρειάζεται να γράψεις μια εντολή δύο φορές, δεν είναι καθαρή Όσο, όχι. Συμφωνώ με το Γιώργο ότι είναι αδόμητο.
Κι εγώ συμφωνώ. Στο διάγραμμα ελέγχεις μια συνθήκη. Με Όσο ελέγχεις την αντίστροφη.
Θυμίζει τη λογική της άσκησης ΔΣ1 - κεφ. 2 από το τετράδιο μαθητή.

ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #28 στις: 13 Ιουν 2018, 01:23:38 μμ »
Αν και υπάρχει προβληματισμός γύρω από το Β2, νομίζω ότι η λύση με το ΟΣΟ δικαιούται και τις 10 μονάδες ενώ η άλλη με το Αρχή_επανάληψης λίγο λιγότερο.

Άρης Κεσογλίδης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 141
Απ: Θέμα Β
« Απάντηση #29 στις: 13 Ιουν 2018, 01:25:18 μμ »
Έλεος πια μ' αυτά τα διαγράμματα ροής.........  >:(

Το 1999 (!) που γράφτηκαν τα βιβλία, λέει στο βιβλίο του καθηγητή :
"Τα Διαγράμματα Ροής έχουν εγκαταληφθεί εδώ και χρόνια, γιατί ενθαρρύνουν τον μη δομημένο προγραμματισμό.
Τα διαγράμματα ροής εντάχθηκαν στο βιβλίο κύρια για ιστορικούς λόγους και επειδή συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα.
"  !

Δηλαδή το θέμα μας είναι ακόμα αν είναι μέσα στην ύλη;!............
Και τι εξετάζει;
Με 10 μονάδες μάλιστα..........

Απαράδεκτο θέμα . _
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"