Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10
51
Καλησπέρα και καλή χρονιά!
Υπηρετώ σε ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο - λύκειο. Κατά την εξαγωγή καταστάσεων για τα γραπτά δεν με αφήνει να βάλω δεκαδικούς παρά μόνο ακεραίους. Πως μπορεί να διορθωθεί αυτό?
Ευχαριστώ πολύ.
52
Linux / Απογραφή υλικού - client χωρίς σκληρό δίσκο
« Τελευταίο μήνυμα από elf στις 17 Ιαν 2022, 02:46:54 μμ »
καλησπέρα,
έχω ltsp client χωρίς σκληρό γιατί είναι από δωρεές ιδιωτών που τους κράτησαν ή χτύπησε ο σκληρός που είχαν κοκ
Πώς καταγράφετε εσείς ubuntu client όταν δεν έχει σκληρό και κατά συνέπεια λειτουργικό;
Ευχαριστώ
53
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο Σχολείου
« Τελευταίο μήνυμα από Γεώργιος Θεοδώρου στις 17 Ιαν 2022, 12:56:51 μμ »
Γίνεται βεβαίως

κάντε την εγκατάσταση σε 2 υποφακέλους  (με αντίστοιχους public folders)

protocolGym

protocolLyk

Δημιουργείστε και τα αντίστοιχα alias

Στις ρυθμίσεις μπορείτε να αλλάξετε το "Χρώμα επικεφαλίδας" για να υπάρχει εύκολη διάκριση σε ποιο Πρωτόκολλο δουλεύετε.







54
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο Σχολείου
« Τελευταίο μήνυμα από elitel στις 17 Ιαν 2022, 12:20:39 μμ »
Καλημέρα κ. Θεοδώρου.

Κατάφερα να εγκαταστήσω χωρίς πρόβλημα το "Ηλ. Πρωτόκολλο" σε server στον desktop.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή για δύο δομές (Γυμνάσιο-Λύκειο) στον ίδιο υπολογιστή, δηλ. να έχω δύο "Ηλ. Πρωτόκολλα" στον ίδιο υπολογιστή.
55
Linux / Απ: Απογραφή Υλικού (inventory.sch.gr)
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 17 Ιαν 2022, 11:31:10 πμ »
Ωραίο το hardinfo! δεν βρήκα όμως που λέει τον κατασκευαστή της RAM που μας ζητάει το inventory.

Χρειάζεται bug report στο https://bugs.debian.org/hardinfo όπου θα τους ζητάμε να πακετάρουν την νεότερη έκδοση 0.6 του hardinfo, γιατί η 0.5 που έχει το Debian (και επομένως και το Ubuntu) έχει bug και δεν δείχνει αυτήν την πληροφορία σε κάποιες περιπτώσεις.
Η αναφορά bugs στο Debian είναι λίγο πιο στρυφνή αλλά απαραίτητη, όποιος συμπληρώνει το inventory αξίζει να το κάνει! :)

Υ.Γ. υπάρχει και ενημερωμένο PPA: https://launchpad.net/~linuxuprising/+archive/ubuntu/hardinfo
56
Γενικά / Απ: Βοήθεια με επιλογή σχολής
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις 17 Ιαν 2022, 11:00:48 πμ »
Καλημέρα και καλή χρονιά

Γιατί δεν τους τηλεφωνείς?
https://www.dit.hua.gr/index.php/el/contact-access

Τηλ. +30 210 9549 400 / 402
57
Δεν νομίζω να πραγματοποιήθηκαν ακόμη...

https://blogs.sch.gr/webinarspe1920/2020/02/26/webinar2020002/

Διδασκαλία Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού στο Λύκειο
3. Επόμενες Διαλέξεις
by Ανδρέας Αθανίτης
Κωδικός Διάλεξης: 2020002.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου:  (Θα ανακοινωθεί η νέα Ημέρα – Ώρα μετά την κρίση αυτή)
58
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Visual Studio Code
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις 17 Ιαν 2022, 10:27:59 πμ »
Αγόρασε το github, γιατί το business model τους πλέoν περιστρέφεται γύρω από το Azure, οπότε το να προσφέρεις integrated automation με το Azure στη μεγαλύτερη παγκοσμίως social και vcs πλατφόρμα που χρησιμοποιούν προγραμματιστές είναι πολύ καλή στρατηγική στο context αυτού του business model.


Ακριβώς...!
59
Linux / Απ: inventory.sch.gr
« Τελευταίο μήνυμα από vovos στις 17 Ιαν 2022, 09:42:25 πμ »
Ωραίο το hardinfo! δεν βρήκα όμως που λέει τον κατασκευαστή της RAM που μας ζητάει το inventory.

Ναι κάνε merge, δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν το είχα δει ότι υπήρχε ήδη thread.
60
Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ / Απ: div/mod με αρνητικό ακέραιο
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις 17 Ιαν 2022, 03:03:53 πμ »
dpa νομίζω πως ο Άλκης το κάλυψε το θέμα, ωστόσο θέλω να επισημάνω δύο ακόμα πράγματα που όταν εγώ τα έμαθα, διαλευκάνθηκε το τοπίο στο νου μου.

Η ΓΛΩΣΣΑ ορίστηκε επί χάρτου, μέσα από το βιβλίο. Δεν ήρθε μαζί με κανένα διερμηνευτή. Ο Διερμηνευτής της, είναι ο ανθρώπινος εγγέφαλος, οπότε καταλαβαίνεις πόσο χάλια ήταν στην αρχή τα πράγματα. ΜΕΤΑ και με πρωτοβουλία του Άλκη, και τον χιλιοευχαριστώ κι εγώ κι όλοι μας φαντάζομαι, ήρθε αυτό το εργαλείο που λέγεται ΔΙΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.

Ο Άλκης προσπάθησε κι έκανε το καλύτερο που μπορούσε, να συνδράμει με το βιβλίο και την ύλη ο Διερμηνευτής. Αλλά αυτό όπως διαπίστωσες κι εσύ, δεν είναι πάντα εφικτό.
Άρα τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις που μαθητές μας λένε πράγματα τύπου "Εγώ στο Διερμηνευτή έκανα αυτό κι αυτό, που λέτε πως δε γίνεται";
Τους απαντούμε πως το εργαλείο αυτό δε πάει 100% με την εξεταστέα ύλη.
Κι επίσης του λέμε πως η ψευδογλώσσα δεν εκτελείται από Η/Υ αλλά είναι γραμμένη από άνθρωπο κι απευθύνεται σε άνθρωπο, ωστόσο τα εργαλεία αυτά εκτελούν και ψευδογλώσσα. Αυτό δε σημαίνει πως είναι λάθος τα εργαλεία ούτε σημαίνει (κάποιες φορές) πως η ύλη είναι λάθος.


Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10