ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Το σύστημα που θα ισχύσει για τα επόμενα 2-3 ή και περισσότερα χρόνια έχει μάλλον κλειδώσει.

Τα 3 βασικά σημεία που θα έπρεπε όλες αυτές τις ημέρες να προσέξουμε είναι:

1. Το μάθημα να γίνει τρίωρο
2. Να έχει αυξημένο συντελεστή
3. Να δίνεται πρόσβαση σε ΟΛΕΣ τις σχολές Πληροφορικής από την ομάδα προσανατολισμού Οικονομίας & Πληροφορικής
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: fupat314 στις 08 Μαΐου 2015, 09:18:04 ΠΜ
Ξαναλέω το εξής για όσους δεν το κατάλαβαν ή μάλλον θέλουν να κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.
Δείτε όπωσδήποτε την ακρόαση των συλλόγων των καθηγητών στη επιτροπή της βουλής.
Ο κλάδος μας είχε μακράν την χειρότερη παρουσία. Οι χημικοί μας έκαναν σκόνη.
Οι δικοί μας δεν ήξεραν ούτε τη διαδικασία. Πήγαν να μιλήσουν και οι δυο και τελικά έχασαν τον πολύτιμο χρόνο ώστε να προλάβει να μιλήσει πρώτος ο αντιπρόεδρος κ. Σκίκος. Γιατί άραγε?

Επίσης θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη στάση της ΠΕΚΑΠ σε αυτή την επιτροπή. Αντί να μιλήσουν μόνο για το θέμα που μας καίει και είναι το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, αντί να δώσουν παραδείγματα να καταλάβει ο κόσμος ότι δεν μπορεί να μπαίνεις πολυτεχνείο με χημεία αυτοί έθιξαν δυο θέματα:

1) τα μόρια για την πιστοποίηση ΤΠΕ που δεν τους μετράνε για να γίνουν διευθυντές
2) η προϋπηρεσία σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν θεωρείται διδακτική λέει και τους κόβει την εξέλιξή τους

Αλήθεια πόσοι είναι αυτοί που εμπίπτουν σε αυτές τις κατηγορίες? πόσοι ? 10-20? η ΠΕΚΑΠ εκπροσωπεί μόνο αυτούς.
Και τι ζητάνε δηλαδή? να κάθονται σε ένα γραφείο και να μετράει η υπηρεσία αυτή ως διδακτική ?
ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑ ΡΕ!!! ΑΝ ΤΟΛΜΑΤΕ
ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
ΕΔΩ ΡΕ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ?
και εσείς ασχολείστε με μίσο μόριο που θα χάσατε για να γίνεται διευθυντές?
ΝΤΡΟΠΗ !!!
Τι κάνετε εσείς του δημόσιου? αυτοί σας εκπροσωπούν? έχετε ευθύνη
αλλά δεν πειράζει του χρόνου που δεν θα έχετε ώρες και θα βγείτε σε διαθεσιμότητα θα γελάω εγώ που πρώτος θα έχω χάσει τη δουλειά μου

ΝΙΩΘΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ!!!
"Συναδελφε" , και εγω στον ιδιωτικο τομεα δουλευω.. προφανως και θα αποδοθουν ευθυνες εκει που πρεπει μολις ολοκληρωθει η ιστορια αυτη..
Το υφος σου ομως, οσο δικιο και αν εχεις, δεν ταιριαζει επ ουδενι σε ανθρωπο της εκπαιδευσης.... σεβασου αν μη τι αλλο το χωρο που σε φιλοξενει...
υγ: οταν κατηγορουμε καποιον τουλαχιστον το κανουμε επωνυμα και οχι πισω απο ανωνυμα προφιλ... ειμαστε καλυτεροι απο τους " φαινολοκρατορες" που γραφουν και σχολιαζουν με καμια δεκαρια ανωνυμους λογαριασμους ο καθενας....

fupat2

#857
Παράθεση από: nikosx στις 08 Μαΐου 2015, 11:34:21 ΠΜ
Το σύστημα που θα ισχύσει για τα επόμενα 2-3 ή και περισσότερα χρόνια έχει μάλλον κλειδώσει.

Τίποτα δεν έχει κλειδώσει. Υπάρχει και η αποχή από τα καθήκοντά μας, υπάρχει και η απεργία διαρκείας, υπάρχει και η απεργία στις εξετάσεις!!!!

Αυτή την περίοδο ψηφίζουμε στις ελμε!!!!
Νομίζω μια συντονισμένη κίνηση πληροφορικών, κοινωνιολόγων και φυσικών μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες στην ολμε.

Aς μην ξεχνάμε ότι εκτός από τα προβλήματα της πληροφορικής, υπάρχουν και καθηγητές που πληρώνονται με 600 ευρω για να κάνουν μάθημα στα ξερονήσια, την ίδια στιγμή που οι συνδικάλιστές της ολμε τα έχουν κάνει πλακάκια με τους κοινοβουλευτικούς αρλεκίνους και κονομάνε 1500 ευρώ στο σπίτι τους!

Απεργία λοιπόν! Έχω περιέργεια να δω πως θα αντιδράσουν οι σημερινοί κοινοβουλευτικοί αρλεκίνοι (της ροζ-κοκκινο-ανεξάρτητης πλευράς) σε περίπτωση απεργίας.  Θα μας επιστρατεύσουν; ::) 8)
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

str

απεργια   μονο  απο  το κλαδο; ειναι  δυνατον  να  λεγονται  αυτα;  ποιος  θα  καλυψει την  απεργια;

tb_stk

Τωρινή Κατάσταση:

Δημοτικό:
     Α - Β Τάξη (1 ώρα την Εβδομάδα)   (Κάποτε ήταν 2 ώρες? πχ 2010 - 2011. γιατι? ? ? ?)
     Γ - ΣΤ Τάξη (2 ώρες την Εβδομάδα)

Γυμνάσια:
    Α - Β - Γ (0.5 - 1 ώρα)   
    Συνδιδασκαλία με Τεχνολογία.
    Ο μαθητής κάνει 2 Ώρες τον Μήνα.

Λύκειο:
    Α - 2 ώρες επιλογής (Αν γίνει τμήμα)
    Β - 1 ώρα γενικής
    Γ - 2 ώρες ΑΕΠΠ.


Γενικά ότι χαμαλίκι υπάρχει το αναλαμβάνουμε εμείς (MySchool, Συντήρηση Μηχανημάτων, Χωσίματα από άλλους συναδέρφους κτλ.)

Τα λέω σωστά?

Θα αντιδράσετε επιτέλους δυναμικά?


petrosp13

Η πλάκα είναι ότι η δική μας "εύνοια" από τον Λοβέρδο βαφτίστηκε ως διαδρομιστές σύμβουλοι που δρουν υπέρ συμφερόντων, ενώ όλα αυτά που γίνονται για την Χημεία είναι για το καλό των παιδιών...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 08 Μαΐου 2015, 02:26:00 ΜΜ
Η πλάκα είναι ότι η δική μας "εύνοια" από τον Λοβέρδο βαφτίστηκε ως διαδρομιστές σύμβουλοι που δρουν υπέρ συμφερόντων, ενώ όλα αυτά που γίνονται για την Χημεία είναι για το καλό των παιδιών...

Ρε σεις μην τα γράφετε εδώ αυτά γιατί διαβάζει ο Κοντοτάβλης..


nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

ntzios kostas

Σκεφτείτε ότι αυτοί  είναι που ωρυόντουσαν όταν ο Λοβέρδος προσπάθησε να βγάλει τη λογοτεχνία από εξεταζόμενο μάθημα. Είναι γελοίοι. Τέλος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

pmkr

Άκουσα ότι το ο πολυνομοσχέδιο για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης θα κατατεθεί επισήμως στην αρχή
της επόμενης εβδομάδας.
Θα δοθεί η δυνατότητα σε όλους όσους επιθυμούν να καταθέσουν τις απόψεις τους. Γνωρίζεται κάτι και πως μπορούμε να οργανωθούμε ;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: nikosx στις 08 Μαΐου 2015, 03:42:36 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/38231/i-istoria-koinonikon-epistimon-tha-antikatastisei-ti-neoelliniki-logotehnia-kata-mia

Σωστή κίνηση!! Που θα παει ο αυριανός πληροφορικος χωρίς 6 ώρες ιστορία την εβδομαδα (3 κατευθυνση, 2 γενικής, 1 κοινωνικής) . ε;;

Έτσι δεν είναι Κοντοσκάκι μου;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Απαιτώ τώρα το Υπουργείο να βάλει και μια ωρα μαγειρική!! Να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τις χρήσεις του υδροξειδίου του νατρίου (σόδα)!!!!!

demodosm

Ελάτε... παιδιά αφήστε τα κλάματα......
Πάθαμε χοντρή ήτα....  :'( 
Είμαστε οι καρπαζοειπρακτρορες της εκπαίδευσης....

Αλήθεια... Πόσοι είμαστε εξω από την Βουλή στις  3:00.
Ξέρω θα αρχίσουμε τα διάφορα .... είχα δουλειά... είχα τα παιδιά.
Και για να μην λέω για σας, εγω θα πω "Που να έρθω Αθήνα από την επαρχία 3,5 ώρες δρόμο"

Αλήθεια γιατι να μην βάλουμε όλοι μάζι ένα λεωφορείο και να ανέβουμε.....

Θέλει αγώνα.... Μέχρι και οι κοινωνιολόγοι κέρδισαν κάτι. Για τους φυσικούς του κλείνουν το μάτι...
Εντάξει δεν έγινε και τίποτα συμπληρώνεις με Χημεία... Εδώ και στην Β' Λυκείου θα βάλουμε μάθημα Κατεεύθυνσης....