Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 21 Ιουν 2025, 07:00:24 ΜΜΚαλησπέρα και από εμέναΝαι σωστά , μόνο που αυτά δεν είναι στην ύλη. δεν αποτελούν μέρος της θεωρίας.
Πίνακας ως παράμετρος σε υποπρογραμμα υπάρχει σελίδα 94 -95 στο τετράδιο του μαθητή και σελίδα 112-113 στις οδηγίες μελέτης του μαθητή... συγνώμη εκ των προτέρων αν δεν αναφέρεστε στο κομμάτι αυτό, να πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί σχετικά με το ποια είναι η διαφωνία
Παράθεση από: Foto στις 21 Ιουν 2025, 04:22:32 ΜΜΔες εδώ έχει συζητηθεί ξανά:Και τι σημαίνει αυτό?
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=76.0
Παράθεση από: Foto στις 21 Ιουν 2025, 02:11:06 ΜΜΑπ όσο θυμάμαι μπορούμε να περάσουμε πίνακα ως όρισμα, μόνο με το όνομα, χωρίς τα []. Παρόλο που δίνουμε το πίνακα στο υποπτογραμμα πρέπει στη παράμετρο να ορίσουμε ότι είναι πίνακας βάζοντας τις διαστάσεις του. Σε καμία άλλη έκφραση εκτός από τη κλήση υποπρογρσμματος δεν χρησιμοποιείται το ονομα του πίνακα μόνο, αλλά τα στοιχεία του πίνακα, δηλαδή ονομα πίνακα και δείκτης ή δείκτες. Άρα δεν μπορούμε να έχουμε μεταβλητή και πίνακα με το ίδιο όνομα ταυτόχρονα (αφού η μεταβλητή είναι ο πίνακας).Που το λέει αυτό στο βιβλίο;
Παράθεση από: gpapargi στις 21 Ιουν 2025, 10:17:24 ΠΜΟι θεωρία ανάπτυξης καλό είναι να καταργηθεί πλήρως. Στη φυσική και τη χημεία έχει καταργηθεί. ΣΛ και πολλαπλής είναι η θεωρία. Όχι ανάπτυξης/παπαγαλία.