Γενικό Λύκειο > Ταξινόμηση

Απορία βαθμολόγησης στην ταξινόμηση

<< < (2/8) > >>

Λάμπρος Παπαδόπουλος:

--- Παράθεση από: Laertis στις 04 Απρ 2017, 10:28:06 πμ ---Η λογική ότι δουλεύει δεν χάνει μονάδες, με προβληματίζει αφάνταστα.

--- Τέλος παράθεσης ---

Όλους μας έχει προβληματίσει αλλά δεν νομίζω οτι μπορεί να γίνει διαφορετικά. Αν κάποιος μαθητής γράψει τον παρακάτω αλγόριθμο από το
τετράδιο του μαθητή, θα πρέπει να χάσει μονάδες;
Αλγόριθμος Ευθεία_Ανταλλαγή
Δεδομένα // Α //
Για i από 1 μέχρι n-1
   Για j από 1 μέχρι n-1
      Αν A[j+1] < A[j] τότε
         Αντιμετάθεσε A[j+1], A[j]
      Τέλος_αν
   Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
Αποτελέσματα // A //
Τέλος Ευθεία_Ανταλλαγή

Laertis:
Χαίρομαι που αναδεικνύεται ένα θέμα που θεωρώ ότι απασχολεί την κοινότητα τόσα χρόνια και , κατα την προσωπική μου άποψη, δεν πρόκειται να συμφωνήσουν όλοι με όλους ποτέ.
Ανταπαντώ με hard core παράδειγμα.
Έστω ότι θέλουμε να διαβάζονται 100 αριθμοί και να υπολογίζεται το άθροισμα, και δίνεται ο παρακάτω αλγόριθμος.

Διάβασε α1,α2,α3,......................,α100
Σ<-- α1+α2+α3+.......+α100

Προφανώς, με όσα ισχυρίζεστε δε θα κόβατε μονάδες, αφού λειτουργεί σωστά.  ;)

Λάμπρος Παπαδόπουλος:
Θα του έδινα και ένα βαθμό παραπάνω
 για τον κόπο του  ;D


Στα σοβαρά όμως τώρα αν αρχίσουμε να βαθμολογούμε και με άλλα κριτήρια εκτός απο το
αν είναι σωστή η λύση τότε γνώμη μου είναι ότι μειώνεται η αξιοπιστία της βαθμολόγησης.

Γιάννης Αναγνωστάκης:

--- Παράθεση από: Laertis στις 04 Απρ 2017, 02:24:39 μμ ---Χαίρομαι που αναδεικνύεται ένα θέμα που θεωρώ ότι απασχολεί την κοινότητα τόσα χρόνια και , κατα την προσωπική μου άποψη, δεν πρόκειται να συμφωνήσουν όλοι με όλους ποτέ.
Ανταπαντώ με hard core παράδειγμα.
Έστω ότι θέλουμε να διαβάζονται 100 αριθμοί και να υπολογίζεται το άθροισμα, και δίνεται ο παρακάτω αλγόριθμος.

Διάβασε α1,α2,α3,......................,α100
Σ<-- α1+α2+α3+.......+α100

Προφανώς, με όσα ισχυρίζεστε δε θα κόβατε μονάδες, αφού λειτουργεί σωστά.  ;)

--- Τέλος παράθεσης ---

Αν έγραφε όλους τους ορους, θεωρητικά δεν πρέπει να του κόψεις...

Laertis:
Οπότε η μη χρησιμοποίηση της κατάλληλης δομής για την επίλυση του προβλήματος πάει περίπατο (γιατί απ'ότι θυμάμαι εμπεριέχεται στους σκοπούς του μαθήματος).
Το ότι δλδ ο μαθητής δεν ξέρει πότε και για ποιό λόγο να χρησιμοποιήσει την επαναληπτική δομή την επιβραβεύουμε με άριστα, γιατί απλά δουλεύει ο αλγόριθμος.
Μάλιστα, είμαστε 3-1 λοιπόν. Για να δούμε πόσο θα λήξει το ματς  ;)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση