Δημοτικό > Γενικά

Υλικό για Νέες Τεχνολογίες - Τ.Π.Ε. στο Ολοήμερο Δημοτικό

<< < (19/20) > >>

skananitos:
A collection of Web 2.0 resources that can be used in the school

skananitos:
Καλημέρα, παραθέτω μία πάρα πολύ αξιόλογη δουλειά που έχει γίνει για το Scratch εδώ. Ίσως να έχει αναφερθεί και σε κάποια άλλα topic (γυμνασίου-λυκείου).

skananitos:
Μόλις έπεσα πάνω σε ένα πολύ ενδιαφέρον site -> Crocodile Clips  :)

ipop:
Επίσης το www.tutpup.com είναι πολύ ενδιαφέρον για το Δημοτικό.  Τα παιδιά έχουν ξετρελαθεί.

Πρόκειται για ένα παιχνίδι για παιδιά από 5 έως 14 χρονών  για να εξασκήσουν τα μαθηματικά τους (άθροισμα, πολλαπλασιασμό, διαίρεση και άλγεβρα).  Στο Tutpup παιδιά από όλη τη γη συναγωνίζονται.
Οι μαθητές δεν γνωρίζουν τον αντίπαλό τους γιατί ο μόνος τρόπος για να εγγραφείς στην ιστοσελίδα είναι να διαλέξεις ένα ζώο avatar (=εικόνα)  και ένα όνομα χρήστη το οποίο δίνεται επιλέγοντας ένα αγαπημένο ζώο και χρώμα. Όταν οι μαθητές παίζουν το παιχνίδι βλέπουν τα avatar τους να μετακινούνται μπρος και πίσω αναλόγως αν οι απαντήσεις τους είναι σωστές ή λάθος. Στο τέλος βλέπουν ποιες ερωτήσεις απάντησαν σωστά ή λάθος.
Επίσης υπάρχει και ένα παιχνίδι ορθογραφίας στα Αγγλικά. Οι μαθητές ακούν την λέξη και μετά πρέπει να την γράψουν.

Ακριβή:
http://www.bced.gov.bc.ca/irp/resdocs/itk7.pdf
Information Technology - Integrated Recourse Package

Αναζητούσα αναλυτικά προγράμματα σπουδών άλλων χωρών και βρήκα αυτό το έγγραφο.  Περιέχει χρήσιμες συμβουλές για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκαν ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, στην Βρετανική Κολούμπια του Καναδά το 1996!  Έχει ενδιαφέροντα σενάρια διδασκαλίας.  Ενδεικτικά αντιγράφω:

1) In an “All About Me” theme unit, discuss the concept of the family with the class. Invite students to create pictures of their families using a graphics program. Have them identify and label their pictures (e.g., Mom, Dad, sister, brother) using the graphics program.
2) Have students work individually to identify and match laminated picture vocabulary cards with the parts of a computer (e.g., mouse, keyboard, monitor, printer). Discuss the proper care and safe use of each of these components with students.
3) To help students develop their understanding of how information technology is used in the workplace, ask them to create collages showing
people using a variety of information technology tools (e.g., fax machines, telephones, video cameras, computers).

Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών.  Πάλι ενδεικτικά:

Using a Graphics Program
Criteria                                                                                       With Guidance                        With Minimal Support                   With Confidence
opens and closes files
saves and retrieves files
is aware of and uses tools (e.g., shapes, patterns, lasso)
uses correct terminology

Τέλος, παρέχει εξαιρετικές συμβουλές όπως οι ακόλουθες:

Conference with students to discuss their collages showing people using information technology tools. To assess their understanding, ask questions such as:
- What can you tell me about the information technology tools you have included in your collage?
- What is the purpose of each tool?
- Can you think of some information technology tools that you have not included?
- Which information technology tools have you used before?
- How were these tools useful to you?

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση