Δυσκολίες - Προβλήματα στη Διδασκαλία των Τ.Π.Ε. στα 800 Ολοήμερα με Ε.Α.Ε.Π.

Ξεκίνησε από tom, 25 Σεπ 2010, 05:50:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tom

Εδώ συζητάμε για δυσκολίες και προβλήματα στη διδασκαλία των Τ.Π.Ε. ...
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

atogia

Νομιζω οτι εδω εχουμε αρχισει να γραφουμε ποιοι εχουμε εργαστηρι πληροφορικης στα 800 πιλοτικα δημοτικα.
Διοτι εγω και αλλοι συναδελφοι που εχω δεν εχουμε δει ουτε εναν η/υ στα δημοτικα που μας στειλαν
.
Το μονο που καταφερνουμε να κανουμε ειναι να τους βαζουμε να ζωγραφιζουν....... οθονες , ποντικια εκτυπωτες κλπ.

atogia

Θα ξαναθεσω τα ερωτηματα μου εδω λοιπον

Ποσο θα τα βαλουμε να ζωγραφιζουμε ακομα???
Θα ερθουν λενε 10 φορητοι ....


Εχει σκεφτει κανεις με ποια ασφαλεια και ποιανου ευθυνη θα μετακινουνται αυτοι οι φορητοι απο ταξη σε ταξη 

Εχει σκεφτει κανεις με ποια ασφαλεια  θα επικοινωνουν αυτοι οι φορητοι με ασυρματο δικτυο (επιπλεον τα συρματα δικτυα εχουν ακτινοβολια)?

Εχει σκεφτει κανεις με ποιoυς κανονες εργονομιας θα χρησιμοποιθουν οι φορητοι απο μικρους μαθητες (ηλικιας 6-12)

Εχει σκεφτει κανεις οτι στο δημοτικα υπαρχουν παιδια με ιδιατερες μαθησιακες δυσκολιες.Σε μια εβδομαδα στην πρωτοβαθμια αντιπμετωσα παιδια με αυτισμο και υψηλη εφυια , με επιληψια, με προβληματα ορασης , υπερκινητικα .
Υπαρχει καποια προβλεψη για το πως αυτα τα παιδια θα μπορεσουν να χρησιμοποιησουν τα περιφημα 10 φορητους

Εχει σκεφτει κανεις πως εφαρμοζεται η ρομποτικη σε παιδακια δημοτικου με 10 φορητους υπολογιστές....

orchid

Υπάρχει άραγε η σκέψη κάάάάποια στιγμή να βγει κάποιο σχολικό εγχειρίδιο, αν όχι για τους μαθητές, τουλάχιστον για τον εκπαιδευτικό για να έχουμε έναν μπούσουλα; Πιστεύω ότι τα 800 πιλοτικά θα είναι 800 διαφορετικά πιλοτικά προγράμματα! Καλή μας πτήση!
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

ed

Συνάδελφοι μοιράζομαι και εγώ τους ίδιους προβληματισμούς και την ίδια απογοήτευση με εσάς. Ενα από τα μεγαλύτερα προβλήματα μου είναι και ο μεγάλος αριθμός σε κάποιες τάξεις (27 παιδιά) Στα λύκεια από ένα αριθμό μαθητών μπαίνει και δεύτερος καθηγητής. Μου είναι πολύ δύσκολο να κρατήσω τον έλεγχο και την τάξη στο εργαστήριο.

Το πρόγραμμα των 800 πιλοτικών ξεκίνησε χωρίς υποδομές, βιβλίο, ουσιαστικές και ρεαλιστικές οδηγίες για το πως να κινηθούμε.

orchid

Συμφωνώ απόλυτα. Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε μέχρι να βρεθεί μια πιο αποτελεσματική λύση. Όσον αφορά το πρόβλημα με την πειθαρχία των παιδιών, αυτό που κάνω είναι μια συμφωνία στην αρχή, ότι αν είναι ήσυχοι και τελειώσουμε γρήγορα μετά μπορούν να παίξουν αν θέλουν. Μάλιστα τους έχω ζητήσει να μου κάνουν μια λίστα με παιχνίδια που θέλουν να περάσουμε στο εργαστήριο και αν γίνεται θα τα περάσουμε. Αντίθετα αν κάνουν φασαρία, τους ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι θα πάμε στην τάξη. Το έκανα μια-δυο φορές και τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα. Αρκεί να τους δείξεις ότι δεν αστειεύεσαι και ότι δεν παίρνεις από παρακάλια.

Αλλά το θέμα του ελέγχου του εργαστηρίου και της τάξης πιστεύω ότι περνάει σε δεύτερη μοίρα, γιατί το βασικότερο είναι η ύπαρξη αξιοπρεπούς εργαστηρίου.
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

ed

Παράθεση από: orchid στις 25 Σεπ 2010, 06:56:37 ΜΜ
Συμφωνώ απόλυτα. Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε μέχρι να βρεθεί μια πιο αποτελεσματική λύση. Όσον αφορά το πρόβλημα με την πειθαρχία των παιδιών, αυτό που κάνω είναι μια συμφωνία στην αρχή, ότι αν είναι ήσυχοι και τελειώσουμε γρήγορα μετά μπορούν να παίξουν αν θέλουν. Μάλιστα τους έχω ζητήσει να μου κάνουν μια λίστα με παιχνίδια που θέλουν να περάσουμε στο εργαστήριο και αν γίνεται θα τα περάσουμε. Αντίθετα αν κάνουν φασαρία, τους ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι θα πάμε στην τάξη. Το έκανα μια-δυο φορές και τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα. Αρκεί να τους δείξεις ότι δεν αστειεύεσαι και ότι δεν παίρνεις από παρακάλια.

Αλλά το θέμα του ελέγχου του εργαστηρίου και της τάξης πιστεύω ότι περνάει σε δεύτερη μοίρα, γιατί το βασικότερο είναι η ύπαρξη αξιοπρεπούς εργαστηρίου.

Πολύ καλή η ιδέα σου θα προσπαθήσω να την εφαρμόσω. Αλλά όταν δεν υπάρχεί το αξιοπρεπές εργαστήριο όπως προανέφερες και όταν έναν υπολογιστή τον μοιράζονται 4 παιδάκια, ακόμα και το να παίξουν κάτι μου φαίνεται δύσκολο... Εσείς σε πόσο μεγάλες τάξεις είστε;

orchid

Παράθεση από: ed στις 25 Σεπ 2010, 07:19:13 ΜΜ
Εσείς σε πόσο μεγάλες τάξεις είστε;

Από 15 ως 25 παιδιά. Με 14 pc από τα οποία τα 3 αρχαία. Το πρόβλημα είναι ότι σε κάθε θρανίο (ελλείψει χώρου) είναι τοποθετημένα 2 pc, οπότε αναγκάζονται να κάθονται 4 σε κάθε θρανίο. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη διάταξη, δεδομένου ότι οι οθόνες είναι CRT.
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

ed

Παράθεση από: orchid στις 25 Σεπ 2010, 08:30:15 ΜΜ
Από 15 ως 25 παιδιά. Με 14 pc από τα οποία τα 3 αρχαία. Το πρόβλημα είναι ότι σε κάθε θρανίο (ελλείψει χώρου) είναι τοποθετημένα 2 pc, οπότε αναγκάζονται να κάθονται 4 σε κάθε θρανίο. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη διάταξη, δεδομένου ότι οι οθόνες είναι CRT.


4 παιδιά σε κάθε θρανίο... Να δω τι άλλο θα κάνουμε! Εγώ τώρα στην αρχή κάθε μέρα κάνω "ανανέωση εργαστηρίου". Αλλάζω θέσεις σε καρέκλες, και θρανία, προσπαθώ να δοκιμάσω μεγάλες ομάδες σε λίγους υπολογιστές (5 παιδιά σε 5 Η/Υ) και άσκηση που λειτουργεί σαν την σκυταλοδρομία κλπ, μικρότερες ομάδες σε όλους τους υπολογιστές (3 παιδιά σε 8-9 Η/Υ - δεν εχω και άλλους). Θα τον βρω το συνδυασμό που θα μου πάει.  Ας προσπαθήσουμε για το καλύτερο με τα μέσα που διαθέτουμε...

tom

Παράθεση από: atogia στις 25 Σεπ 2010, 06:10:00 ΜΜ
Θα ερθουν λενε 10 φορητοι ....
Εχει σκεφτει κανεις με ποια ασφαλεια και ποιανου ευθυνη θα μετακινουνται αυτοι οι φορητοι απο ταξη σε ταξη 
Εχει σκεφτει κανεις με ποια ασφαλεια  θα επικοινωνουν αυτοι οι φορητοι με ασυρματο δικτυο (επιπλεον τα συρματα δικτυα εχουν ακτινοβολια)?

Υποθέτω ότι όταν έρθουν οι φορητοί θα συνοδεύονται από κάποια εγκύκλιο με οδηγίες. Το ένα πρόβλημα είναι ότι δεν φτάνουν, εκτός αν τα τμήματα έχουν μέχρι 20 παιδιά, πράγμα δύσκολο.
Όσον αφορά τη μετακίνηση υποθέτω ότι είτε θα βρίσκονται μόνιμα σε κάποια τάξη που θα λειτουργεί ως εργαστήριο, είτε σε κάποιο χώρο από όπου θα τους παίρνουν τα παιδιά πριν το μάθημα και θα τους αφήνουν λίγο πριν τη λήξη του. Βέβαια δε μπορώ να φανταστώ ένα παιδί Α΄Δημοτικού να ανεβαίνει-κατεβαίνει σκαλιά κρατώντας ένα laptop κτλ...

Παράθεση από: atogia στις 25 Σεπ 2010, 06:10:00 ΜΜ
Εχει σκεφτει κανεις με ποιoυς κανονες εργονομιας θα χρησιμοποιθουν οι φορητοι απο μικρους μαθητες (ηλικιας 6-12)

Εχει σκεφτει κανεις οτι στο δημοτικα υπαρχουν παιδια με ιδιατερες μαθησιακες δυσκολιες.Σε μια εβδομαδα στην πρωτοβαθμια αντιπμετωσα παιδια με αυτισμο και υψηλη εφυια , με επιληψια, με προβληματα ορασης , υπερκινητικα .
Υπαρχει καποια προβλεψη για το πως αυτα τα παιδια θα μπορεσουν να χρησιμοποιησουν τα περιφημα 10 φορητους

Εχει σκεφτει κανεις πως εφαρμοζεται η ρομποτικη σε παιδακια δημοτικου με 10 φορητους υπολογιστές....
Το πρόβλημα με την εργονομία έγκειται όχι τόσο στο laptop αλλά το ύψος της καρέκλας και του θρανίου. Εμείς πριν βάλουμε σκαμπό με προσαρμοζόμενο ύψος στο εργαστήριο βλέπαμε τα παιδιά των μικρότερων τάξεων να κρέμονται για να φτάσουν τα πλήκτρα.

Το πρόβλημα με τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες είναι υπαρκτό. Θέλουν ειδική αντιμετώπιση την οποία εμείς πολλές φορές δεν γνωρίζουμε. Αυτό που θα πρότεινα για αρχή είνα μια στενή επικοινωνία με τους δασκάλους των τμημάτων, μέχρι να γίνει κάποια παιδαγωγική επιμόρφωση.

Όσον αφορά τη ρομποτική, είναι πολυτέλεια σε αυτό το στάδιο που βρίσκονται οι περισσότεροι.

Παράθεση από: ed στις 25 Σεπ 2010, 06:49:54 ΜΜ
Μου είναι πολύ δύσκολο να κρατήσω τον έλεγχο και την τάξη στο εργαστήριο.
Το πρόγραμμα των 800 πιλοτικών ξεκίνησε χωρίς υποδομές, βιβλίο, ουσιαστικές και ρεαλιστικές οδηγίες για το πως να κινηθούμε.

Έχεις δίκιο. Τα παιδιά του δημοτικού, στο μάθημα των υπολογιστών πρέπει να είναι απασχολημένα από το πρώτο μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο της διδακτικής ώρας. Σκέψου ότι σε πολλά τμήματα υπάρχουν 27 μαθητές και παρόλο που στο εργαστήριο υπάρχει projector και ατομικό υπολογιστή, όταν τα παιδιά κάθονται μπροστά στην οθόνη αφαιρούνται, χάνονται, είναι στον κόσμο τους. Η καλύτερη λύση είναι να υπάρχει ένα πρόγραμμα τύπου netop teacher ή italc ώστε αυτό που δείχνεις να φαίνεται στην κάθε οθόνη. Αυτό προυποθέτει εργαστήριο, τοπικό δίκτυο και φυσικά υπολογιστές.

Όσον αφορά το βιβλίο για φέτος το θεωρώ απίθανο. Το Α.Π.Σ. πάντος είναι αρκετά κατατοπιστικό με αρκετές ιδέες για δραστηριότητες. Αρκεί βέβαια να υπάρχουν υπολογιστές.
Παράθεση από: orchid στις 25 Σεπ 2010, 06:56:37 ΜΜ
Συμφωνώ απόλυτα. Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε μέχρι να βρεθεί μια πιο αποτελεσματική λύση. Όσον αφορά το πρόβλημα με την πειθαρχία των παιδιών, αυτό που κάνω είναι μια συμφωνία στην αρχή, ότι αν είναι ήσυχοι και τελειώσουμε γρήγορα μετά μπορούν να παίξουν αν θέλουν. Μάλιστα τους έχω ζητήσει να μου κάνουν μια λίστα με παιχνίδια που θέλουν να περάσουμε στο εργαστήριο και αν γίνεται θα τα περάσουμε. Αντίθετα αν κάνουν φασαρία, τους ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι θα πάμε στην τάξη. Το έκανα μια-δυο φορές και τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα. Αρκεί να τους δείξεις ότι δεν αστειεύεσαι και ότι δεν παίρνεις από παρακάλια.

Μπορείτε μέχρι να έρθουν οι υπολογιστές να συνεννοηθείτε με το διευθυντή σας και στην ώρα των υπολογιστών να βάζεται τα παιδιά να κάνουν την αντιγραφή τους ή τις ασκήσεις που έχουν για τα υπόλοιπα μαθήματα. Βέβαια με τα μεγαλύτερα παιδιά μπορείτε να κάνετε συζητήσεις για το Διαδίκτυο, τους κινδύνους που κρύβει, τους τρόπους προφύλαξης, ή για τις επιπτώσεις από την υπερβολική χρήση νέων τεχνολογιών και video games, για τα κοινωνικά δίκτυα κτλ...
Εκπαιδευτικό λογισμικό υπάρχει είτε εμπορικό είτε free αλλά πρέπει να υπάρχουν υπολογιστές  :)

Τέλος όσον αφορά τα πιο ζωηρά παιδιά που πολλές φορές είναι κατα πιο έξυπνα, μπορείτε να τα κάνετε βοηθούς σας στο εργαστήριο και όταν τελειώνουν γρήγορα να δείχνουν και στα υπόλοιπα.
α) είναι κάτι που τους αρέσει β) δεν γκρινιάζουν περιμένοντας και γ) υπάρχουν δύο ή τρεις "καθηγητές" στο εργαστήριο και όχι μόνος εσείς.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

atogia

Nomizv oti proteineiw na paijoyme to rolo thw fylajhw sto mauhma kai oxi toy kauhghth plhroforikhw loipon.Pew pvw se kalyptei toAPS p.x. sthn B dhmotikoy gia mia oloklhrh xronia?

exetlaios

Αυτές τις ημέρες του Σεπτεμβρίου υπάρχει ένας έντονος προβληματισμός για την εισαγωγή της Πληροφορικής στο Δημοτικό. Πληροφορικός και εγώ (κανονικός όχι "επιμορφωμένος") με την γυναίκα μου καθηγήτρια Πληροφορικής και εκείνη (επίσης κανονική), διατεθείσα για συμπλήρωση ωραρίου στην Πρωτοβάθμια. Το βασικό θέμα για εμένα είναι ότι εισήχθη η Πληροφορική επί δίωρο στο Δημοτικό με βάση ποιες μελέτες; Βάσει ποίας λογικής; Γιατί δεν κυκλοφορούν αυτές οι μελέτες-έρευνες να τις μελετήσουμε και εμείς; Τα παρακάτω προβλήματα πότε, πως και από ποιους θα λυθούν: 1) Ανύπαρκτα ή ανεπαρκή εργαστήρια, 2) Ανυπαρξία παιδαγωγικής κατάρτισης υμών των Πληροφορικών, για τόσο μικρά παιδιά , 3) Ασφάλεια των φορητών που "θα" προμηθευθούν τα Δημοτικά, 4) Ακτινοβολία ασύρματων δικτύων, 5) Παιδιά με ειδικές ανάγκες πως αντιμετωπίζονται; 6) Ποιό το διδακτικό μας ωράριο στα Δημοτικά; 7) Θα καταντήσουμε όπως στα Γυμνάσια και τα Λύκεια να περνούν όλες οι μηχανογραφικές διαδικασίες από τα χέρια μας;
Με όλα αυτά τα προβλήματα, ακούμε και για Ρομποτική και διάφορα άλλα πομπώδη στο Δημοτικό! Αναρωτιέμαι όσοι τα σκέπτονται και τα προτείνουν έχουν μπει ποτέ, ή τέλος πάντων τα τελευταία χρόνια σε τάξη Πρωτοβάθμιας ή έστω Δευτεροβάθμιας; Διότι από την προσωπική μου εμπειρία κατά την διάρκεια των μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών μου πολλοί περί τα Πανεπιστήμια εντρυφούντες και ομφαλοσκοπούντες είναι τόσο μακρυά από την εκπαιδευτική διαδικασία σε αυτές τις δύο βαθμίδες, όσο η απόσταση Γης - Οφιούχου(αστερισμού)!

Ευχαριστώ για την προσοχή σας.






tom

Παράθεση από: atogia στις 26 Σεπ 2010, 08:13:27 ΜΜ
Nomizv oti proteineiw na paijoyme to rolo thw fylajhw sto mauhma kai oxi toy kauhghth plhroforikhw loipon.Pew pvw se kalyptei toAPS p.x. sthn B dhmotikoy gia mia oloklhrh xronia?

Νομίζω δεν κατάλαβες καλά. Είπα "μέχρι να έρθουν οι υπολογιστές" και μόνο για τις μικρές τάξεις Α',Β',Γ'.

Λοιπόν, όσον αφορά στην Β' Δημοτικού μπορείς να κάνεις:


  • Τι είναι ο υπολογιστής και που χρησιμοποιείται στην κοινωνία
  • Τι είναι οι περιφερειακές συσκευές
  • Άνοιγμα, τερματισμός, αποσύνδεση
  • Κανόνες εργονομίας
  • Προφύλαξη ηλεκτρονικών συσκευών
  • Επιφάνεια εργασίας και χαρακτηριστικά
  • Αλλαγή φόντου επιφάνειας εργασίας, προφύλαξη οθόνης, αλλαγή δείκτη ποντικιού
  • Αλλαγή γλώσσας και βασικά ειδικά πλήκτρα
  • Ζωγραφική με το tuxpaint
  • Ζωγραφική με το paint ή κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα ζωγραφικής
  • Επεξεργασία κειμένου
  • Εκπαιδευτικά λογισμικά για γλώσσα, μαθηματικά, κτλ
  • Kidepedia, Ramkid, κτλ

Κάποια από τα παραπάνω απευθύνονται στην Α' δημοτικού αλλά τα παιδιά της Β' δε θα τα γνωρίζουν οπότε μπορείς να τα κάνεις.

Αν σκεφτείς ότι τα παιδιά θα είναι διπλάσια από τους υπολογιστές και ότι κάθε σχολική χρονιά στο δημοτικό με όλες τις χαμένες μέρες δεν έχει πάνω από 27-32 μαθήματα (δίωρα), θα δεις ότι οι ώρες ίσως δεν είναι και τόσες πολλές.
Σκέψου πόσο χρόνο θέλεις μόνο για να διδάξεις την αποθήκευση και το άνοιγμα εγγράφου σε 26 παιδιά Β' δημοτικού. Να μην πω για την αντιγραφή και την αποκοπή... :D


Υ.Γ. Σας παρακαλώ να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish γιατί κουράζουν στην ανάγνωση.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

atogia

Προσωπικα δεν βρηκα πουθενα τα παρακατω

•Τι είναι οι περιφερειακές συσκευές
•Κανόνες εργονομίας
•Προφύλαξη ηλεκτρονικών συσκευών
•Αλλαγή φόντου επιφάνειας εργασίας, προφύλαξη οθόνης, αλλαγή δείκτη ποντικιού
•Αλλαγή γλώσσας και βασικά ειδικά πλήκτρα
•Ζωγραφική με το tuxpaint
•Επεξεργασία κειμένου
•Εκπαιδευτικά λογισμικά για γλώσσα, μαθηματικά, κτλ
•Kidepedia, Ramkid, κτλ


Επεισεις θα ηθελα πολυ καποιος να μου στειλει ενα σχεδιο μαθηματος 
π.χ. για το μαθημα
αποθηκευση και ανακτηση εγραφου :το οποιο
α)θα αναφερεται σε μαθητες  β' δημοτικου 
β)σε φορητο υπολογιστη που θα τον χειριζονται ταυτοχρονα 3 μαθητες (....Ουτε να δουν την οθονη ταυτοχρονα και οι 3 δεν θα μπορουν.)
Θετω και το παρακατω ερωτημα : ως καθηγητρια που θα κανω την επιδειξη ???Στον πινακα
( σ.σ. Στα μαθηματα πληροφορικης γινεται παντα πρωτα επιδειξη και μετα εφαρμογη απο τους μαθητες .)



Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: atogia στις 27 Σεπ 2010, 09:00:47 ΠΜ
Πρωσοπικα δεν βρηκα πουθενα τα παρακατω

•Τι είναι οι περιφερειακές συσκευές
•Κανόνες εργονομίας
•Προφύλαξη ηλεκτρονικών συσκευών
•Αλλαγή φόντου επιφάνειας εργασίας, προφύλαξη οθόνης, αλλαγή δείκτη ποντικιού
•Αλλαγή γλώσσας και βασικά ειδικά πλήκτρα
•Ζωγραφική με το tuxpaint
•Επεξεργασία κειμένου
•Εκπαιδευτικά λογισμικά για γλώσσα, μαθηματικά, κτλ
•Kidepedia, Ramkid, κτλ
Όταν λες ότι "δεν βρήκες πουθενά" τι ακριβώς εννοείς; Πάντως αν όντως θέλεις υλικό για τα παραπάνω πες για να βοηθήσουμε...

Παράθεση από: atogia στις 27 Σεπ 2010, 09:00:47 ΠΜ
Επεισεις θα ηθελα πολυ καποιος να μου στειλει ενα σχεδιο μαθηματος 
π.χ. για το μαθημα
αποθηκευση και ανακτηση εγραφου :το οποιο
α)θα αναφερεται σε μαθητες  β' δημοτικου 
β)σε φορητο υπολογιστη που θα τον χειριζονται ταυτοχρονα 3 μαθητες (....Ουτε να δουν
την οθονη ταυτοχρονα και οι 3 δεν θα μπορουν.)
... φαντάζομαι πως το αίτημα για το παραπάνω σχέδιο μαθήματος είναι ρητορικό! Πώς
λέμε ρητορική ερώτηση;

Παράθεση από: atogia στις 27 Σεπ 2010, 09:00:47 ΠΜ
Θετω και το παρακατω ερωτημα : ως καθηγητρια που θα κανω την επιδειξη ???Στον πινακα
( σ.σ. Στα μαθηματα πληροφορικης γινεται παντα πρωτα επιδειξη και μετα εφαρμογη απο τους μαθητες .)
Θα μπορούσες να τους περιγράφεις σταδιακά τα βήματα ή και τις κινήσεις που θα πρέπει να ακολουθούν... Δεν είμαι σίγουρος ότι στα μαθήματα πληροφορικής πρέπει να γίνεται πάντα πρώτα επίδειξη και μετά εφαρμογή από τους μαθητές...