Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10
51
Linux / Απ: Γεμάτος δίσκος
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 21 Σεπ 2021, 11:50:36 μμ »
Στο thrash (κάδο ανακύκλωσης) πάνε τα αρχεία που έσβησες από τον file manager. Δεν έγιναν μεγάλα εκεί μέσα, ήταν μεγάλα πριν τα διαγράψεις. Μπορείς να πατάς shift+del για διαγραφή χωρίς χρήση του κάδου.

Για το μέγεθος του /home/username ανά χρήστη, παράδειγμα:

$ du -sh ~/.mozilla/firefox
3,4G   ~/.mozilla/firefox

Δηλαδή 3.4 GB είναι μόνο ο φάκελος του firefox μου, χωρίς να έχω δικά μου αρχεία εκεί μέσα. Το ίδιο "παθαίνουν" και οι χρήστες, ανεξαρτήτως λειτουργικού, πολλά προγράμματα πλέον σπαταλούν χώρο στο δίσκο.
Είναι δυνατόν να μπουν κάποιοι κανόνες για μέγιστα μεγέθη, αλλά θα πρέπει να οριστούν για κάθε πρόγραμμα χωριστά, θα χρειαστεί κόπος για την εύρεση και την επιβολή τέτοιων κεντρικών ρυθμίσεων για όλους.
Είναι πιο φυσιολογικό να θεωρήσουμε ότι όντως κάθε χρήστης χρειάζεται τον χώρο του. Στα windows, στο τέλος της χρονιάς, το C:\Users\User είναι πολύ περισσότερα GB από ότι το /home/username του Linux.

Για resize partitions, προτείνω:

1. Να έχει γίνει chkdsk /f προηγουμένως σε όλα τα ntfs partitions από windows, και τα windows να έχουν γίνει κανονικό shutdown, όχι fast shutdown ούτε hibernation.
2. Να χρησιμοποιηθεί το gparted από live cd.
3. Σε μετακινήσεις/επεκτάσεις, να μην πειραχτεί το αριστερό άκρο (αρχή) των ntfs partitions. Αν χρειάζεται αυτό, τότε καλύτερα να χρησιμοποιηθεί κάποιο εργαλείο των windows, όχι του Linux.
52
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Απ: Εφαρμογή εξάσκησης σε ασκήσεις στα Δίκτυα
« Τελευταίο μήνυμα από mylon στις 21 Σεπ 2021, 10:50:22 μμ »
Εφαρμογή Android για το μάθημα Δίκτυα υπολογιστών της Γ ΕΠΑΛ.

Είναι η 1η έκδοση.
Παρέχει ασκήσεις στις φυσικές διευθύνσεις, στην μετατροπή δυαδικού-δεκαδικού, στην υποδικτυωση και στο αυτοδύναμο πακέτο.
Ο χρήστης δίνει τα δεδομένα και η εφαρμογή εμφανίζει τη λύση και τα αναλυτικά βήματα επίλυσης.
Επίσης, έχει quiz επίλυσης βασικών ασκήσεων υποδικτυωσης και διάσπασης πακέτου καθώς και τη μεθοδολογία επίλυσης ασκήσεων υποδικτυωσης και διάσπασης πακέτου.

https://play.google.com/store/apps/details?id=io.kodular.agtitis.NetworkClass

Καλησπέρα!

Είμαι μητέρα που κάνει μαθήματα ιδιαίτερα στο γιο της που είναι δυσλεξικός και βρίσκεται τώρα στο τρίτο έτος ΕΠΑΛ Πληροφορικής. Προσπαθώ εγώ πρώτα να καταλάβω τα δίκτυα και όχι μόνο (όλα τα μαθήματα για τα οποία δίνει εξετάσεις) και μετά του τα λέω προφορικά για να τα θυμάται.

Μπαίνω μέσα να κατεβάσω το app που έχετε ανεβάσει αλλά δεν μου το κατεβάζει γιατί λέει δεν έχω συνδεδεμένη συσκευή. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Ευχαριστώ πολύ.
53
Linux / Απ: Γεμάτος δίσκος
« Τελευταίο μήνυμα από happiness στις 21 Σεπ 2021, 10:01:42 μμ »
στο home/administrator/local/share/trash είχε 2 logs (ένα kerner κι ένα άλλο) που ήταν τεράστια. Τα έσβησα. Πως μπορώ να τα αποτρέψω από το να ξαναγίνουν τόσο μεγάλα;

Επίσης, 1 γίγα ανά χρήστη μου φαίνεται πολύ. Πόσο είναι το μίνιμουμ που χρειάζεται; Δεν αποθηκεύουν τίποτα τα παιδιά, πέρα από μερικές εικόνες και 2-3 αρχεία κειμένου. Εγώ πάλι επίσης δεν χρειάζομαι χώρο για προσωπικά αρχεία γιατί αυτά τα έχω όλα στο partition των windows και να βλέπω από εκεί όποτε τα χρειάζομαι. Θα χρειαστεί να κάνω σχεδόν 400 χρήστες οπότε αυτά τα μεγέθη είναι απαγορευτικά. Αν παρόλα αυτά χρειαστεί να αλλάξω τα partitions ποιο εργαλείο θα μου πρότεινες; Χωρίς format εννοείται. Από win ή από linux;
54
Linux / Απ: Υλοποίηση τρόπου μαζικού ελεγχόμενου login των clients από τον server
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 21 Σεπ 2021, 09:38:00 μμ »
Για αρχικό autologin γίνεται αν τα βάλεις ένα-ένα ξεχωριστά κάτω από ενότητες [mac-address]. Π.χ.

[pc01]
AUTOLOGIN=a1-08

Για αυτόματη σύνδεση τμήματος, δεν γίνεται. Χρειάζεται "τύπος", δηλαδή "κανονική έκφραση", regex. Αλλιώς πώς να ξέρει το script τι να κάνει login και πού;
55
Linux / Απ: Υλοποίηση τρόπου μαζικού ελεγχόμενου login των clients από τον server
« Τελευταίο μήνυμα από happiness στις 21 Σεπ 2021, 09:09:30 μμ »
Αυτό που με μπερδεύει είναι πως μπορώ να κάνω αντιστοίχιση hostname και username με αριθμούς που δεν "ταιριάζουν". Δλδ το pc01 να συνδεθεί στον λογαριασμό a1-08, το pc02 στον a1-09 και πάει λέγοντας. Αυτό γίνεται;
56
Χαίρετε συνάδελφοι, εδώ προσπαθώ να μαζέψω όσες περισσότερες πηγές μπορώ για τον κλάδο μας.
Υπάρχουν συνάδελφοι που έχουν κάνει εξαιρετικές δουλειές και απλά προσπαθώ να τις βάλω σε έναν κατάλογο (hub) για να τις βρίσκουμε πιο εύκολα.

Ότι θέλετε να προστεθεί κάντε σχόλιο από κάτω ή στείλτε μου ελεύθερα στο pe86hub@inboxeen.com!

pe86hub 🔗

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες και όλους τους δημιουργούς! ❤️
57
Α΄ Λυκείου / Alice3
« Τελευταίο μήνυμα από stam12 στις 21 Σεπ 2021, 11:19:09 πμ »
Προσπαθώ να εγκαταστήσω το Alice3 σε φορητό υπολογιστή Windows10 αλλά ενώ ξεκινάει η προετοιμασία της εγκατάστασης, η διαδικασία χάνεται κάποια στιγμή και δεν εξελίσσεται.

Σε άλλους υπολογιστές με την ίδια έκδοση windows, ή και προγενέστερη, έχει εξελιχθεί κι έχει γίνει κανονικά η εγκατάσταση.

Έχει συναντήσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Μήπως είναι καμιά ρύθμιση ασφάλειας των windows; Πως μπορώ να το αντιμετωπίσω;
58
Οκ, ευχαριστώ! Πήρα δύο ηλεκτρονικά "μαρκαδοράκια" από αχρηστευμένον παλιό διαδραστικό της MLS και τους έβαλα μπαταρίες, ώστε να δοκιμάσω αν δουλεύουν με τούτους εδώ τους διαδραστικούς. Θα σας πω το αποτέλεσμα.

Πάντως, απ' όσα έψαξα, φαίνεται πως υπάρχουν δύο ή τρείς τεχνολογίες μαρκαδόρων: μία είναι αυτή που εκπέμπει κάποια συχνότητα (και διαφορετικές συχνότητες = αυτομάτως διαφορετικά χρώματα / εκτός αν το κάνουν γιά να μή μπερδεύονται οι μαρκαδόροι απ' τον μηχανισμό ανίχνευσης, ως προς το ποιός-είναι-ποιός), κι ακόμη μία είναι η αντανακλαστική σε (αν θυμάμαι καλά) υπέρυθρο φώς του προβολέα. Μάλιστα, ένας κατασκευαστής συμβούλευε όσους δεν βρίσκουν μαρκαδόρους δικούς του (αντανακλαστικούς), να βάζουν αντανακλαστική αυτοκόλλητη ταινία γύρω από έναν κοινό μαρκαδόρο πίνακα.

Τέλος πάντων, ο στόχος είναι να δω με τί είδους μαρκαδόρο δουλεύει ο διαδραστικός, κι αν οι συχνότητες λειτουργίας είναι καθορισμένες (δηλαδή, ανεξάρτητες από κατασκευαστή), οπότε κάθε μάρκας ηλεκτρονικός μαρκαδόρος θα κάνει γιά κάθε μάρκας διαδραστικό (με ηλεκτρονική ανίχνευση). Τα αποτελέσματα της έρευνας (κι αν έχω αίσιο αποτέλεσμα), εδώ!
59
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Πρόβλημα με το ιντερνετ στο εργαστηριο
« Τελευταίο μήνυμα από mandarinos στις 21 Σεπ 2021, 10:57:33 πμ »
Μπορείς να διευκρινίσεις με λεπτομέρειες; Δηλαδή, αν δοκίμασες να δείς μέσα από τον browser το router και δεν μπορείς, ενώ παλιά μπορούσες, κλπ.

Αυτό το ip που έγραψες είναι τοπικού δικτύου, όχι του σχολικού. Πάντως, άλλα routers (κυρίως των τηλεφωνικών εταιριών, αυτά που μας βάζουν στα σπίτια μας) όντως βγάζουν ιστοσελίδα (με στατιστικά, ρυθμίσεις, κλπ) όταν τα καλέσεις μέσω browser με το ip τους, κι άλλα όχι. (Μόλις δοκίμασα να συνδεθώ με το του σχολείου μας, να δω τί γίνεται σ' αυτή την περίπτωση, και μου βγάζει μήνυμα ο browser πως δεν είναι διαθέσιμη τέτοια ιστοσελίδα. Μάλλον το κάνουν γιά λόγους ασφαλείας.)
Φυσικά, τα πρώτα έχουν αποθηκευμένες τις ιστοσελίδες τους μέσα στον εργοστασιακό τους προγραμματισμό, στη ROM τους.
60
Διοικητικά Θέματα - Νομοθεσία / Απ: Κανονισμοί - όλοι μαζί κάπου;
« Τελευταίο μήνυμα από mandarinos στις 21 Σεπ 2021, 10:47:09 πμ »
Χμ, εδώ τα έχει: https://ts.sch.gr/docs

(Απορώ, όμως, γιατί κάποιοι κανονισμοί δεν έχουν αλλάξει, αν κι έχει περάσει δεκαετία.)
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10