Αποστολέας Θέμα: Λύσεις 4ου θέματος Ημερησίων Ιουνίου 2007  (Αναγνώστηκε 6316 φορές)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Λύσεις 4ου θέματος Ημερησίων Ιουνίου 2007
« Απάντηση #30 στις: 03 Ιούν 2007, 01:15:03 πμ »
Καλησπέρα σε όλους
μια ερωτησόυλα σε αυτόυς που εξετάζουν ή έχουν προηγούμενη εμπειρία.
Στο β ερώτημα του θέματος 4, αν κάποιος μαθητής δεν έλαβε υπόψιν την περίπτωση ισοτιμίας στον πίνακα κι εμφάνισε ΜΟΝΟ το ένα CD με max πωλήσεις (χρησιμοποίησε μεταβλητή position για να κρατήσει τη θέση του max κι εμφάνισε τελικά το πρώτο CD που βρέθηκε να έχει max πωλήσεις τον 3ο μήνα), πόσες από τις 6 μονάδες του ερωτήματος θα πάρει;
Η γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να πάρει 3 ή 4

Ευχαριστώ

Το ερώτημα β εξετάζει:
α. τη δυνατότητα να υλοποιηθεί ο μηχανισμός εύρεσης μέγιστου
β. την προσπέλαση / εμφάνιση στοιχείων πίνακα υπό συνθήκη
γ. την ικανότητα του μαθητή να αναλύσει το ερώτημα σε δύο επιμέρους ενέργειες

Το (α) είναι ασφαλώς πιό σύνθετο από το (β) οπότε αξίζει περισσότερες μονάδες.
Μία πρόχειρη κατανομή είναι:
α. 3 μονάδες
β. 2 μονάδες
γ. 1 μονάδα

Το γραπτό πρέπει να χάσει 3 μονάδες αφού απουσία του (β) σημαίνει και απουσία του (γ)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)