Αποστολέας Θέμα: Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ  (Αναγνώστηκε 4252 φορές)

garavidis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« στις: 14 Μάρ 2006, 03:34:58 μμ »
Παραθέτω και εγώ με την σειρά μου ενα Site που έχω δημιουργήσει αναφορικά με την
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Πρ. Περιβάλλον.
Περιέχει προτεινόμενα Θέματα για το Ετος 2006.
Απαιτείται η ύπαρξη του Mozilla Firefox ! μιας και το URL περιέχει Ελληνικούς Χαρακτήρες.

www.ΑΝΑΠΤΥΞΗΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.gr

Γ.Αραβίδης

Επισκέπτης

  • Επισκέπτης
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #1 στις: 15 Μάρ 2006, 03:54:42 μμ »

Έχω έντονες ενστάσεις για τις ασκήσεις που διατίθενται στον παραπάνω δικτυακό κόμβο.

Το σχολικό βιβλίο ορίζει μια γλώσσα προγραμματισμού, την ΓΛΩΣΣΑ και οι ασκήσεις στο pdf δεν αναφέορονται στο μάθημα ΑΕΠΠ.


garavidis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #2 στις: 16 Μάρ 2006, 01:26:51 πμ »
@Επισκέπτη,

Αναφορικά με τις ενστάσεις σου , αναφέρεσαι στην ιστοσελίδα μου λέγοντας .."στον παραπάνω κόμβο..?"
www.ΑΝΑΠΤΥΞΗΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.gr ?

Εαν ναι , θέλεις να γίνεις πιο συγκεκριμμένος ?
Πιστεύεις οτι οι ασκήσεις αναφέρονται σε άλλο μάθημα , π.χ. Ιστορία ?

Επομένως επιθυμώ να μου απαντήσεις με email που είναι η όλη σου ένσταση,
διότι δεν μπορώ να φανταστώ οτι οι ασκήσεις που παρέθεσα ανοίκουν σε άλλο μάθημα π.χ.
Μοριακή Βιολογία

Γ.Α

Επισκέπτης

  • Επισκέπτης
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #3 στις: 17 Μάρ 2006, 08:38:19 πμ »
@garavidis

Υπάρχει τρόπος να επισκεφτεί τη σελίδα κάποιος που ΔΕΝ έχει Mozila firefox; (χρησιμοποιώντας κάποιο IP ίσως;)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #4 στις: 17 Μάρ 2006, 10:51:26 πμ »
 1. Το ότι αρχικά δήλωνες τις παραμέτρους όχι στο τμήμα δηλώσεων αλλά στο τμήμα που τοποθετουνται οι παράμετροι (κάτι που άλλαξες εκ των υστέρων)...
2. Το οτι χρησιμοποιείς παρενθέσεις και όχι αγκύλες σε πίνακες...
3. Το οτι δηλώνεις συναρτήσεις ως ΛΟΓΙΚΟΣ, ΑΚΕΡΑΙΟΣ ενώ το βιβλίο έχει άλλες λέξεις...
4. Το οτι χρησιμοποιείς βελάκι αντί <- ...
5. Το ότι τοποθετείς πολλές εντολές εκχώρησης σε μια γραμμή...
6. Το οτι γράφεις άλλοτε κεφαλαία και άλλοτε πεζά γράμματα...
7. Το οτι υπάρχουν ΤΕΛΟΣ_ΕΑΝ αντί ΤΕΛΟΣ_ΑΝ (που τα διόρθωσες εκ των υστέρων αν και σου ξέφυγαν κάποια)...
8. Το οτι υπήρχε στη δομή Για έως αντί μέχρι (κάτι που διόρθωσες εκ των υστέρων)...
9. Το οτι χρησιμοποιείς την εντολή Εμφάνισε στη ΓΛΩΣΣΑ

... δείχνουν οτι οι ασκήσεις μπορεί να μην αναφέρονταν στην Ιστορία ή στη Μοριακή Βιολογία αλλά σίγουρα δεν αναφέρονταν στην ΑΕΠΠ.
Δεν ξέρω τι εννοούσε ο επισκέπτης, αλλά προσωπικά θεωρώ οτι αναφέρονταν στην ψευδογλώσσα που χρησιμοποιείται σε μαθήματα 1ου έτους ΑΕΙ-ΤΕΙ (πχ στο ΕΑΠ)

Συνέχισε την καλή προσπάθεια...

ΥΓ: δεν μπόρεσα να καταλάβω την εκφώνηση της άσκησης 4

Με εκτίμηση,
   

alkisg

  • Τεχνικός / καθαρίστρια
  • *****
  • Μηνύματα: 5706
    • Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #5 στις: 17 Μάρ 2006, 11:04:18 πμ »
Εγώ πάλι δεν μπορώ να δω καμία άσκηση, το http://www.αναπτυξηεφαρμογων.gr/askhseis/index.html (με firefox) μου βγάζει "The requested URL was not found on this server".

@Επισκέπτης: η κριτική θεωρείται πιο αξιόπιστη όταν παρατίθεται και το όνομα αυτού που σχολιάζει...

garavidis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #6 στις: 17 Μάρ 2006, 02:06:20 μμ »
Alki,

Den mporeses na to deis dioti poli apla , den einai akoma etoimo to en logo link.
Kapoia stigmi sto mellon tha einai , otan katafero kai bro ligo xrono...


@psiotakis
Anaforika gia ta lathi, epeidi opos les den akoloutho 100% tin GLWSSA, exw na sou
apantiso oti se epipedo PseudoCode , den nomizo na einai kai toso tragiko
to oti kaneis vazei parenthesis anti gia agkules..tin enalagi mikrwn kai kefalaiwn ..
kai otidipote allo mou katalogizeis..

Allwste uparxoun para polles glwsses programmatismou me diaforetiko suntaktiko
pou auto antanaklate kai stin ekastote morfi pseudoglwssas
kai sunepws , kathe apopsi epistimonika tekmhriwmenh einai apodekth..
arkei na akolouthei tous basikous kanones tis pliroforikis..

Sou thimizo oti eimaste se epipedo PseudoGlwssas..

Exo dei para ma para polla biblia , pou allos ta grafei etsi , kai allos allios..
Omos einai boithimata ola auta kai auta kukloforoun stin agora..
Sunepws prepei na stileis kai se olous autous upomnima thimizontas tous
oti einai lathos ( ?? )

Sunepws , opoios thelei kai MONON , diabazei auta ta boithimata opos kai an
parousiazontai , pernei tis idees kai epeita tis ta3inomei sumfwna me to biblio,
ean telika einai toso TRAGIKO na grafeis EAN anti gia ean , se PseudoCode...

Telionontas , oson afora tin askhsh 4 , einai opos to leei kai i ekfwnhsh
(tin opoia giati den katalaves?) , na parakolouthiseis tis times kathos autes
enalasontai se kathe epanalipsi kai na ftiaxeis pinaka timwn ...

Me ektimisi,

Γ.Α


PS : @Επισκέπτη , exo allergia stin anonimia , fternizomai sunexeia..

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3305
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #7 στις: 17 Μάρ 2006, 05:12:34 μμ »

Γιώργο,

Κατ' αρχάς συγχαρητήρια για την διάθεση να δημιουργήσεις και να προσφέρεις. Το να δεσμεύσεις μια διεύθυνση επίσης, απαιτεί κόστος και αξίζει συγχαρητήρια.

Προσωπικά εδώ και 3 έτη δίνω μάχη για αυτό το μάθημα. Για την αναβάθμισή του η οποία μπορεί να έρθει μόνο μέσω της καλύτερης διδασκαλίας του. Ακόμη δεν έχουμε συμφωνήσει πως θα γράφουμε τις ασκήσεις, άρα υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα.

Η ΓΛΩΣΣΑ των κεφαλαίων 7-8-9-10 έχει σύνταξη και συγκεκριμένη δομή, επομένως δεν αντιλαμβάνομαι πως μπορείς να χρησιμοποιείς λάθος συνατικούς κανόνες και να θεωρείς οτι ο αναγνώστης θα το αξιολογήσει. Τελικά θα δημιουργήσεις περισσότερα προβλήματα από αυτά που λύνεις
Τα βοηθήματα και το υλικό που υπάρχει για το μάθημα (π.χ. δικτυακοί κόμβοι όπως ο δικός σου) μπορεί να βοηθήσει αλλά μπορεί και να δημιουργήσει στρεβλώσεις (μάλλον το δεύτερο συμβαίνει)...

Αν οι μαθητές σου χρησιμοποιήσουν παρενθέσεις αντί για αγκύλες στη ΓΛΩΣΣΑ (αλλά και στην ψευδογλώσσα) σε γραπτό πανελλαδικών εξετάσεων θεωρείς οτι θα πάρει όλες τις μονάδες; Εγώ εκτιμώ πως ΟΧΙ, μάλιστα και ο ίδιος, αν διόρθωνα, θα του έκοβα μονάδες. Οι καθηγητές δεν πρέπει να αυτοσχεδιάζουμε, όταν στα χέρια μας υπάρχει ένα συγκεκριμένο διδακτικό εγχειρίδιο.

Θα ήθελα η ενέργειά σου να αξιοποιηθεί προς την "σωστή" κατεύθυνση. Πόσο δύσκολο σου είναι να ακολουθήσεις τους κανόνες που έχει το βιβλίο;


garavidis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #8 στις: 18 Μάρ 2006, 12:05:26 πμ »
Παναγιώτη,

Δέχομαι απόλυτα την απάντηση σου και όπως καταλαβαίνεις θα ήταν τρομερά άστοχο να έλεγε κανείς πως δεν είναι δυνατόν να ακολουθήσει τους κανόνες ενός σχολικού βιβλίου.

"Μελέτησα" την απάντηση σου και εκτιμώ και εγώ οτι ακόμη για τα ελληνικά δεδομένα (Β'βαθμια Εκπαίδευση)
έχουμε δρόμο ακόμα για το πως θα συνενοηθούμε να γράφουμε τις ασκήσεις αλά ελληνικά ιδίως για άτομα σαν και εμάς
που έχουμε γνωρίσει γλώσσες υψηλού επιπέδου βλέπε VC++ και άλλες πολλές ( ο καθένας με την εμπειρία του )

Κατ'επέκταση είμαι σίγουρος οτι θα έχεις "τσατιστεί" με τα τόσα βοηθήματα που κυκλοφορούν στην αγορά
που ο καθένας αντιμετωπίζει με το "δικό" του στυλ τις ασκήσεις.
Και αυτό γιατί τελικά είναι δύσκολο κανείς να γράφει με ελληνικό τρόπο (εντολές ελληνικές) κώδικα - ψευδοκώδικα.
Ιδίως για μιά επιστήμη που στηρίζεται 100% σε αγγλικό συνταντικό και άλλη νοοτροπία.

Και εδώ έρχεσαι εσύ και ΛΕΣ STOP , πρέπει να συνενοηθούμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ και να γράφουμε αυστηρά.
ΟΚ, δεν έχω λόγο να μην δεχτώ την παρατήρηση σου.

Επίσης εστιάζεις μια ακόμα παρατήρηση , στις παρενθέσεις λέγοντας ορθός οτι πρέπει να μπουν αγκύλες.
Ορθά απεκρίθεις , είμαι "λάθος" , επειδή απλά έχω μάθει αλλιώς εξαιτίας ας πούμε της VC++.

To πρόβλημα για εναν μαθητή πιστεύεις οτι είναι μόνον εκεί ? στις παρανθέσεις ? :)
Μετά απο σκληρή μάχη διδασκαλίας , διαπιστώνω ότι δεν μπορούν να αποκωδικοποιήσουν μια εκφώνηση και να την
διαχωρήσουν στα συστατικά της μέρη ώστε να ξεκινήσουν να την λύσουν.

Οπότε το μοναδικό λάθος στις παννελήνιες ας είναι οι παρανθέσεις και το ΕΑΝ (αντι για το "σωστό" ΑΝ ).

Anyway,

Πάντως δέχομαι τις διορθώσεις σου και επομένως ούτε γάτα ούτε ζημιά :)

Γιώργος Α.




Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 804
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #9 στις: 19 Μάρ 2006, 02:41:36 μμ »
Συνάδελφε Γιώργο,

υπάρχει κάποιος τρόπος να επισκεφτεί κάποιος τις σελίδες σου εάν δε χρησιμοποιεί Mozilla Firefox αλλά Internet Explorer;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

garavidis

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Δικτυακός τόπος αναφορικά με ΑΕΠΠ
« Απάντηση #10 στις: 19 Μάρ 2006, 04:40:14 μμ »
@Sergio

Nai uparxei tropos.
Tha prepei na episkeftheis ton diktiako kombo http://www.idnnow.com/index.jsp ( tis etaireias Verisign )
apo opou tha probeis se WebBased Installation enos Plugin pou ousiastika tha antistoixei tous
ellinikous xaraktires se PunnyCode Address.

Prosoxi, ean exeis Pop-up Blocker , dioti prepei na tre3ei ena ActiveX pou tha kanei to webBased Installation.

Γιώργος Α.