Ηλία καλημερα
σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις ... αντί εντολές έγραψα "αριθμός εντολής", ώστε να γράψουν τον αριθμό γραμμής και την εντολή που εκτελείται ... συνθήκη ανάλογα με τον αριθμό γραμμμής θα γράφουν Αληθής ή Ψευδής σε κάθε γραμμή που περιέχει συνθήκη ... βασικά ο πίνακας τιμών είναι στην ουσία γενικής φύσης θεωρητική άσκηση, προφανώς χρειάζεται μία επεξήγηση για το τι απαιτείται
μιας που μιλάμε για το διαγώνισμα, χρειάζεται μία καλή επεξήγηση και στο θέμα Γ, καθώς ο καθένας μπορεί να υποθέσει τον τρόπο που εισάγονται τα κενα και οι τελείες...πχ εγώ έχω στο νου μου την απλή εκδοχή, δηλαδή οι λέξεις και οι προτάσεις δημιουργούνται "σωστά" , οπότε πρόσθεσα τις ακόλουθες παρατηρήσεις μαζί με ενα πίνακα με ένα παράδειγμα:
Παρατήρηση: Υποθέστε πως υπάρχει τουλάχιστον μία λέξη και μία πρόταση και πως ο τελευταίος χαρακτήρας του κειμένου θα είναι τελεία (.). Επίσης οι λέξεις και οι προτάσεις δημιουργούνται «σωστά», δηλαδή δεν υπάρχουν δύο η περισσότεροι διαδοχικοί χαρακτήρες κενού ή τελείας. Τέλος, μετά από κάθε τελεία εκτός της τελευταίας, υπάρχει κενό. Για παράδειγμα μία ενδεικτική μορφή του πίνακα ΚΕΙΜΕΝΟ είναι η ακόλουθη (με ‘’ εμφανίζονται τα κενά για καλύτερη επεξήγηση):
Γ Ε Ι Α ‘’ Χ Α Ρ Α . ‘’ Σ Ε ‘’ Ο Λ Ο Υ Σ .
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 …. 1000
ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις
ΥΓ: γενικά στα διαγωνίσματα δεν έχω αυστηρές και συγκεκριμένες λύσεις στο μυαλό μου, όλες οι διαφορετικές προσσεγγίσεις των μαθητών είναι δεκτές και θέμα προς συζήτηση
